Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Skubani v tahu

Skubani v tahu 28. lis 2010 16:37 #56393

  • lanelone
  • Avatar uživatele lanelone Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 4
  • Obdržená poděkování 1
Cau borci, prosim o radu. Mam T5 2005 96kw 4motion - zatim maximalni spokojenost. Pri prudsim pridani plynu nad 2000rpm zacne motor cukat az by chcipnul. Kdyz pridam pomalu a plynule tak je vse ok (az nato ze jedu jak snek...), proslapnuti na volnobeh take ok. Po projeti s vagem jsem si vsiml na kanale 11 rozdilu mezi pozadovanou hodnotou a skutecnou pl. tlaku konstantne kolem 100mbar. Jinak vag mlci, motor nepada do nouzaku. Klasicka hloupa otazka: "co s tim?" :) Mam jit spis po palivu (filtr, vstriky, atd.) nebo je to spise v turbu? diky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 28. lis 2010 20:40 #56415

Já bych začal tím pal. filtrem je to nejlacinější cesta a dle toho co píšeš tak bych to tomu filtru přisoudil :-k
Alex T5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 28. lis 2010 22:11 #56435

Urcite ten palivak, pak bych zkusil - ja vim ze uz to proste propaguju a porad opakuju - dekarbonizaci - mne pomohla, taky mi to skubalo. Nekdo to tu vyresil vymenou vstrikovacu, coz neni zrovna levna varianta :-( Jinak ten rozdil 100mbar je uplne v normalu, presne se netrefi takrka nikdy ... a neboj, nechcipne ;-)
Kde tankujes?
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 06. pro 2010 22:28 #57231

  • lanelone
  • Avatar uživatele lanelone Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 4
  • Obdržená poděkování 1
Diky za tip. Zavada 100% odstranena :) Byl to opravdu filtr. Nemel jsem cas minuly tyden to resit ale nasel jsem v garazi zbytek nejakeho "americkeho" diesel aditiva/cistice palivove soustavy, ktery jsem pred lety kupoval jeste do stareho auta (asi pred 15ti lety). Dal jsem to do nadze a tyden se nic nedelo. Sranda je ze rovna dneska kdyz jsem si pro ten novy filtr jel tak to zacalo tahnout a jet lepe a lepe. Opravdu to cistidlo zacalo ucinkovat. Filtr sel okamzite ven a to co v nem bylo me opravdu prekvapilo - neumim to napsat slusne. Naftu beru spoustu let vyhradne u jedne pumpy, do vice aut (PD i CR motory) a nikdy nebyl zadny problem. Ted vazne zvazuji zmenu a poradne vycisteni zbytku pal. systemu...Je normalni aby se filtr ucpal po 25tkm ?
Poděkovali: Koukysix

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 07. pro 2010 22:37 #57353

To normalni fakt neni, ale nedovedu si predstavit tu nekvalitu nafty aby se tak rychle ucpal ...
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 08. pro 2010 20:56 #57406

No jestli ho neucpala ta nafta ,podíl biosložky stoupá a ta je hustější hlavně.Takže to taky mohlo zacpat ten filtr ,ale s autem by se muselo jezdit jen příležitostně ,aby se to usadilo a zrosolovatělo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 13. pro 2010 00:32 #57785

  • lanelone
  • Avatar uživatele lanelone Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 4
  • Obdržená poděkování 1
Ano, byl tam na dne husty rosol. Jezdim kazdy den, ale casto jen par km denne. Mam podezreni ze jsem nahodou natankoval nejaky patok. Jsem rad ze nestalo nic dalsiho a vyresila to jen vymena filtru.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 14. pro 2010 02:19 #57907

KOMERCE: no tak bych jeste doporucil dekarbonizaci, budto uplnou - u mne za cenu pro TC (mas na 120 tis. km klid), nebo alespon castecnou - BG244 - taky u mne i na netu (max. na 10 tis. klid) ... :)
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 14. pro 2010 19:07 #57943

Tankuj jen pořádnou naftu vyměnuj filtr a bude klid. d:_(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 23. dub 2011 01:36 #71716

  • Zdenda
  • Avatar uživatele Zdenda
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 47
  • Obdržená poděkování 0

TDIchip napsal: KOMERCE: no tak bych jeste doporucil dekarbonizaci, budto uplnou - u mne za cenu pro TC (mas na 120 tis. km klid), nebo alespon castecnou - BG244 - taky u mne i na netu (max. na 10 tis. klid) ... :)


Co obnáší dekarbonizace?
VW T5 Multivan Comfortline 2.0 TDI (103 kW)
r.v. 2010

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 24. dub 2011 08:38 #71780

  • dive1
  • Avatar uživatele dive1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 187
  • Obdržená poděkování 1
Mohol by si skusit aditivum VIF. Mne sa to osvedcilo. klesla mi spotreba motor ma hladsi chod a prestalo mi to aj trhat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 18. kvě 2011 21:25 #73355

Dekarbonizace obnasi pripojeni motoru na zvlastni pristroj ktery zabezpecuje prisun paliva a tim i dekarbonizaci. Cela operace trva cca hodinu vc. priprav.
Rozdil je opravdu znatelny - starty, chod motoru.
VIF je aditivum, BG 244 je cistidlo - neplest tyto 2 pojmy! :)
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 18. kvě 2011 21:55 #73359

  • dive1
  • Avatar uživatele dive1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 187
  • Obdržená poděkování 1
ja chapem co je to dekarbonizacia a verim ze je to dobra vec pre nase tatose. Len som sa chcel podelit o moju skusenost s VIFOM. Tot vse.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 09. čen 2011 08:56 #74483

  • karlosVW
  • Avatar uživatele karlosVW
  • Offline
  • Člen clubu 2016
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 4248
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 38
tak...u mě v poslední době při akceleraci z nižších otáček docházelo také ke škubání. Částečně pomohla jízda na delší vzdálenost (100km) s ručičkou otáčkoměru nad 3000ot/min.Hnedle potom bylo z 80% po cukání.Úplné odstranění cukání nastalo po výměneně palivového filtru.
Jezdím povětšinou krátké cesty a zřejmě je potřeba občas vyhnat pavučiny z výfuku. Najeto mám 45tkm,rv2009,96kW

VW T1/09.1962/22kW
šnečí budka s motorem/109kW/Black Edition

info@ahcl.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 08. čec 2011 09:36 #76020

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18

TDIchip napsal: Dekarbonizace obnasi pripojeni motoru na zvlastni pristroj ktery zabezpecuje prisun paliva a tim i dekarbonizaci. Cela operace trva cca hodinu vc. priprav.
Rozdil je opravdu znatelny - starty, chod motoru.
VIF je aditivum, BG 244 je cistidlo - neplest tyto 2 pojmy! :)


A lze to používat i normálně jako VIF do nafty a jezdit?
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.182 sekund

Login