Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Skubani v tahu

Skubani v tahu 08. čec 2011 18:53 #76040

  • kajo
  • Avatar uživatele kajo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 158
  • Obdržená poděkování 1
Aj BG 244 sa dá použiť ako prísada alebo ako koncentrovaný čistiť.
Rovnako ako TEC2000, podľa mňa je to to isté, iba TEC 2000 je lacnejší.
Ten špeciálny prístroj ani netreba, ja som TDIčko, ktoré má čerpadlo v nádrži čistil tak, že som vyčerpal z nádrže všetku naftu, nalial iba dve balenia TECu a pustil motor, po 45 minútach som to vypol a doplnil naftou a hotovo. Hop - predtým som vypustil obsah filta.
U commonrailov je to omnoho jednoduchšie, stačí odpojiť prívod (a vracák) na filtri, napojiť hadicu, strčiť do TECu a je to.
T5 - Vivaro - Transit - 307

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 08. čec 2011 20:28 #76045

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18
To je zajímavé.
A umí to vyčistit i EGR ventil,lopatky turba (zatuhlé),trysky vstřikovačů?
Nebo jen spalovací prostory,ventily?
Co se nesmí nebo musí učinit při používání,je tam nějaký návod s varováním,aby se motor nezadřel,nepoškodil?

VIF je dobrý zejména na českou naftu plné síry a bio složek a předávkování nevadí,jak je to s těmito látkami?
Tam nehrozí zadření,když to jede čistě bez nafty jen na to "čistidlo" :?: Nafta i maže...
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 06. pro 2014 20:52 #147705

  • Zdenda
  • Avatar uživatele Zdenda
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 47
  • Obdržená poděkování 0
Nehrozí, že se utrhne větší kus a napáchá nějaké škody?
VW T5 Multivan Comfortline 2.0 TDI (103 kW)
r.v. 2010

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 06. pro 2014 20:54 #147706

  • Zdenda
  • Avatar uživatele Zdenda
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 47
  • Obdržená poděkování 0
Používám TDA od Castrolu do nafty. Dá se to srovnat s uváděnými produkty?
VW T5 Multivan Comfortline 2.0 TDI (103 kW)
r.v. 2010

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 06. pro 2014 22:09 #147709

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
VIF býval vítězem testů, nevím jak je to teď, ale já ho používám.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 06. pro 2014 22:47 #147711

  • Zdenda
  • Avatar uživatele Zdenda
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 47
  • Obdržená poděkování 0
Mají v nabídce nějaký set pro kompletní údržbu a regeneraci. Nebo stačí jen TEC2000?
Dává se to pravidelně?
VW T5 Multivan Comfortline 2.0 TDI (103 kW)
r.v. 2010

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Zdenda.

Skubani v tahu 06. srp 2018 14:30 #186541

Čus kluci je tady ještě někdo aktivní k tomuhle tématu taky mi Multivan 2.5tdi 128kw skube v tahu vstriky na diag nevykazuji žádné hrozné hodnoty vše kolem -0.85 když to roztáhnu přes 130km/h a držím na 6tku tak cejtim skubani že by čidlo klíčového hřídele

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od mr.holy.

Skubani v tahu 06. srp 2018 21:41 #186545

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3150
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 227
Nemyslíš náhodou čidlo klikového hřídele?
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 07. srp 2018 23:30 #186569

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 414
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 30
Většinou to nemá naftu ..... Pokud mluvíš o čidle spíš bych to viděl na čidlo vačky.
Jinak zkusit palivový filtr,případně vyřadit váhu vzduchu nebo si na ni přidat.
Co kouř z výfuku? Je nějakej?
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW prodáno
Citroen jumper 2,2hdi 88kw obytný speciál
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Superb 2.0 tdi-cr
125kw
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG(darována)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 08. srp 2018 14:14 #186576

  • bh2
  • Avatar uživatele bh2
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 22
  • Obdržená poděkování 1
ja by som to videl na trysky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 19. srp 2018 11:07 #186747

Chlapci kouř vesměs žádnej ani pro startu...jinak cca po hodině jízdy je cejtit jak se turbu nechce tlačit hrozně pomalu jde od spoda a když potřebuju držet třeba na dalnici 140km/h na 6tku tak si padne do nouze...regulace ok....n75 nové...hadice kontrolované snad 100x...egr na zkoušku odstaven váha už asi 3 ti...napada me dira v cooleru nebo spatne čidlo tlaku v potrubí...diag píše regulační mez plniciho tlaku nedosazena

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 19. srp 2018 11:30 #186748

  • bh2
  • Avatar uživatele bh2
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 22
  • Obdržená poděkování 1
skus ci chodi lahko tiahlo na turbe. alebo ta podtlakova banka na turbe je zla.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Skubani v tahu 29. pro 2021 17:21 #204703

  • Vadas
  • Avatar uživatele Vadas
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj tak mám taky problém, auto mi škube nad 2 tis otáček. Poznat to jde až u rychlosti 4 a 5. Měnil jsem palivový filtr malinko se to zlepšilo. Další pokus výměna váhy vzduchu, to se zase zhoršilo. Diagnostika nic neukazuje a auto nepadá do nouzáku. Turbo tlačí malinko více než je potřeba jen při vyšších otáčkách. Pokud přidávám plyn pomalu auto jede v pohodě, prosím o pomoc!!!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.223 sekund

Login