Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 27. lis 2017 13:41 #181039

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 213
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 21
Hannu: Psal jsi, že jsi kupoval při 67 tis, kolik máš teď najeto a ta spotřeba se zhoršuje jak rychle? Servis byl ochotný v čechách jednat o spoluúčasti nebo prostě řekl jen nějakou cenu za komplet výměnu?
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 27. lis 2017 20:02 #181053

  • Hannu
  • Avatar uživatele Hannu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 39
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
Najeto mám teď cca 79 tis. a olej jsem dolíval (už po výměně v autorizáku v ČR) poprvé po 3.363 km, teď po 2.897 km. Uvidím, jaký bude trend, ale pokud by to mělo jít cca lineárně z kopce, tak potěš koště...

Servis samozřejmě moc ochotný není. Zatím jsem to řešil jen dvěma dotazy po telefonu, poprvé to bylo něco ve smyslu "zkusíme s tím pomoct" a dneska "zkuste se nejdřív obrátit na toho německého dealera, kde jste to koupil". Ani se jim nedivím.

Napsal jsem dneska do fabriky v DE, ale naděje si nedělám. Pokud mi vůbec odpoví, tak čekám, že mě odkážou opět na autorizák buď v CZE nebo v DE, ale víc se nestane.

Hele díky za každou radu, nejlépe konkrétní a z vlastní zkušenosti.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. lis 2017 13:04 #181110

  • Martin VW
  • Avatar uživatele Martin VW Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 102
  • Obdržená poděkování 2
Tak a je to tu.
Včera jsem dostal dárek k Ježíškovi, v podobě výměny motoru 132 kW za bratru cca 120 000 Kč.
Pro uklidnění včetně Dph. Přesnou cenu mi bohužel nejsou schopni sdělit, z důvodu neznalosti všech komponentů,
nutných pro tuto ojedinělou opravu u těchto vozů.
Kurva někomu bych urazil hlavu.Oni dokurví auto a my abychom platili za konstrukční závadu.
Na materiál mi dali 50% kulanci a servis prý 15% na práci.
Dal jsem si práci a projel účetnictví, co jsem jim nasypal za auta a servis.Při té částce se ani nedivým že jen 15%. Co bych chtěl že?
Bude veselo!
2001-2004:VW Transporter T4 2,5 TDI 96KW r.v.2001

2004-2010:VW Transporter T5 2,5 TDI 96KW r.v.2004

2010-0000:VW Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG 132kW DSG r.v.2010

2010-0000:VW Transporter T4 2,5 TDI 65kW r.v.1999 - dělník
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Martin VW.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. lis 2017 14:39 #181111

  • Hannu
  • Avatar uživatele Hannu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 39
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
Hoši a zabývali jste se někdy někdo společným postupem? Já prostě nemůžu pochopit, že tohle dneska nějakému výrobci mimo Čínu projde? To je přece obecně známý problém nesouvisející vůbec s provozem toho auta, tedy jde o VÝROBNÍ nedostatek, a ticho, klid...

Ještě si umím představit, že VW kopne do zadku mě, který si auto koupil ojetý (67 tis. km teda nepovažuju pro diesel za zásadní, ale OK, bavme se principiálně), ale co Vy, kdo jste ho pořídili nový za milion a víc? To přece není akceptovatelný!?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. lis 2017 15:52 #181112

  • Grby
  • Avatar uživatele Grby
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 67
  • Obdržená poděkování 2
Jako upřímně musím říct, že tohle je fakt neskutečný. Vůbec nechápu, jak tohle může nějakému výrobci procházet, když o tom všichni vědí. Když jsem sháněl Caravellu, kamarád z autorizáku mi řekne: Hlavně si nekupuj BiTDI, to je průser....A pak ti řeknou 120tis za výměnu motoru. Neřeknu, kdyby měl najeto půl miliónu.....Zajímalo by mě, jak dlouho vydrží ten další motor. Znám lidi, co tam mají třetí. Já šel raději do 103kW, sice to moc nejede, ale snad to vydrží o něco déle.
ex T5 Multivan Highline 2,5 TDI 128kW r.v.2004
T5 GP Caravelle Long 2,0 TDI 103kW r.v.2014

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. lis 2017 18:37 #181114

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3151
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 229

Martin VW napsal: Tak a je to tu.
Včera jsem dostal dárek k Ježíškovi, v podobě výměny motoru 132 kW za bratru cca 120 000 Kč.
Pro uklidnění včetně Dph. Přesnou cenu mi bohužel nejsou schopni sdělit, z důvodu neznalosti všech komponentů,
nutných pro tuto ojedinělou opravu u těchto vozů.
Kurva někomu bych urazil hlavu.Oni dokurví auto a my abychom platili za konstrukční závadu.
Na materiál mi dali 50% kulanci a servis prý 15% na práci.
Dal jsem si práci a projel účetnictví, co jsem jim nasypal za auta a servis.Při té částce se ani nedivým že jen 15%. Co bych chtěl že?
Bude veselo!


Martine máš v součtech chybu. Vzoreček máš prodloužený i do pole rok.
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]
Poděkovali: Martin VW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. lis 2017 18:57 #181115

  • Martin VW
  • Avatar uživatele Martin VW Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 102
  • Obdržená poděkování 2
Su debil. Jak sem nasrane tak uz mi to hlava nebere.

Odesláno z mého NEM-L21 pomocí Tapatalk
2001-2004:VW Transporter T4 2,5 TDI 96KW r.v.2001

2004-2010:VW Transporter T5 2,5 TDI 96KW r.v.2004

2010-0000:VW Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG 132kW DSG r.v.2010

2010-0000:VW Transporter T4 2,5 TDI 65kW r.v.1999 - dělník

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 02. pro 2017 14:30 #181135

  • Martin VW
  • Avatar uživatele Martin VW Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 102
  • Obdržená poděkování 2
opraveno
2001-2004:VW Transporter T4 2,5 TDI 96KW r.v.2001

2004-2010:VW Transporter T5 2,5 TDI 96KW r.v.2004

2010-0000:VW Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG 132kW DSG r.v.2010

2010-0000:VW Transporter T4 2,5 TDI 65kW r.v.1999 - dělník
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Martin VW.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 05. pro 2017 22:48 #181164

  • Hannu
  • Avatar uživatele Hannu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 39
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
Moje pokračování "legrace biTDI 132kW":

1) Odpověď z českého importu - "Řešení je plně v kompetenci autorizovaného servisu."
2) Odpověď VW v Německu - nic...
3) Odpověď českého autorizovaného servisu - "Řešte to u prodejce v DE."
4) Odpověď autorizovaného dealera v DE - "Řešte to v CZE servisu."

Moje odpověď: "Strčte si celé VW víte kam...".

Začínám se zabývat individuální vestavbou nějakého 5ti nebo 6ti válce (benzín nebo nafta, je mi to fuk). Někdo nějakou zkušenost? :))

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 11. pro 2017 20:28 #181224

  • Hannu
  • Avatar uživatele Hannu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 39
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
Události dnešního dne...

5.) Z firmy, která se zabývá individuálními stavbami a úpravami motorů jsem dostal odpověď, že individuální zástavba podléhá následné homologaci a celé to pak vyjde na nesmyslné peníze (nebylo řečeno jaké).
6.) Odpověď autorizovaného dealera v DE - "Zkuste v CZE kulanci..."
7.) Autorizák v CZE - "Uděláme nejprve diagnostiku, kontrolu mazací soustavy a kompresní tlaky. Pak teprve váhovou zkoušku oleje a pokud ta vyjde více než 0,5l na 1.000 km, pak budeme řešit."
8.) Vzápětí po tom, co jsem napsal, že to budu řešit až po svátcích si auto řeklo o další olej - tentokrát už po 1.370 km. Trend je tedy takovýto - 3.363 -> 2.897 -> 1.370

Chce se mi napsat 9.) Auto jsem rozflákal palicí před sídlem VW ve Volfsburgu za dohledu kamer všech přizvaných TV a podobně postižených majitelů...

Mimochodem str. 299 originál německého návodu - "V závislosti na způsobu jízdy může být spotřeba motorového oleje až 1l na 2.000 km"

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Hannu. Důvod: Překlep a doplnění

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 14. pro 2017 00:03 #181257

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 77
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
kolik mas najeto? ja mam uz 100kkm a ted to prestalo nak zrat, ale rekl bych ze to je castou regeneraci a redenim oleje naftou, pristi tyden jde motor ven a doufam ze pomuzou aspon nove pistni krouzky, pri tech kkm by ten valec tak vydrenej nemusel bejt, znam t5 z 2010, co ma 240kkm a nezere ani kapku.

Hannu napsal: Události dnešního dne...

5.) Z firmy, která se zabývá individuálními stavbami a úpravami motorů jsem dostal odpověď, že individuální zástavba podléhá následné homologaci a celé to pak vyjde na nesmyslné peníze (nebylo řečeno jaké).
6.) Odpověď autorizovaného dealera v DE - "Zkuste v CZE kulanci..."
7.) Autorizák v CZE - "Uděláme nejprve diagnostiku, kontrolu mazací soustavy a kompresní tlaky. Pak teprve váhovou zkoušku oleje a pokud ta vyjde více než 0,5l na 1.000 km, pak budeme řešit."
8.) Vzápětí po tom, co jsem napsal, že to budu řešit až po svátcích si auto řeklo o další olej - tentokrát už po 1.370 km. Trend je tedy takovýto - 3.363 -> 2.897 -> 1.370

Chce se mi napsat 9.) Auto jsem rozflákal palicí před sídlem VW ve Volfsburgu za dohledu kamer všech přizvaných TV a podobně postižených majitelů...

Mimochodem str. 299 originál německého návodu - "V závislosti na způsobu jízdy může být spotřeba motorového oleje až 1l na 2.000 km"

T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 14. pro 2017 11:41 #181262

  • Hannu
  • Avatar uživatele Hannu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 39
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
Najeto mám aktuálně 80 tis. km. Bohužel to vypadá, že existuje jen pár šťastlivců, kteří tenhle problém nemají...
Pístní kroužky jsou hezká věc, ale pokud je příčinou opravdu to, o čem se všude píše, tedy chladič před EGRem, tak je nejspíš už zničený všechno i "za kroužkama" a je potřeba to tedy řešit komplexně.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 14. pro 2017 15:02 #181268

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2737
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 166
Hannu = správně
kroužky nepomohou, bývají vydřená i vodítka ventilů, poškozené dpf .....
Proto se to prý na kulanci mění vše.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M
Poděkovali: Hannu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od mulťa.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 14. pro 2017 16:51 #181269

  • Pelda
  • Avatar uživatele Pelda
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 314
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
Kluci je me vás lito. Nechapu proč ty jebky kupujete. A koncern ze to vubec pust ven. Kdyz to ctu tak je me zle. Co koupim po t4 nevim snad jen karavelu s motorem 103kw.
Multivan 2,5 TDI 75KW + chipPRODÁNO
Multivan GENERATION 2,5 TDI 111kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 14. pro 2017 19:28 #181270

  • Hannu
  • Avatar uživatele Hannu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 39
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
To máš tak... Hledal jsem čtyřkolku s šestiválcem, automatem a obrprostorem na dlouhý rodinný cestování (resp. žití) s karavanem. Těch možností fakt není moc. A protože šestiválec už do takovýho auta nedává nikdo a protože jsem z nějakýho důvodu nepodezíral VW z takovýho hajzlovství, tak to takhle dopadlo. Tuhle diskusi jsem našel až pár týdnů po koupi a orosil jsem se. Mě prostě fakt vůbec nenapadlo, že se tohle dneska může stát...?

Mimochodem dnes pokračování:
9.) Autorizák v CZE - 3.1. diagnostika a kontrola těsnosti mazání a motoru obecně. Technik telefonicky vyjádřil na můj vkus až vtipnou sebejistotu, že to bude spíš problém těsnosti než to, co čekám já. Mno nevim, pod autem žádná louže, motor na pohled suchý... Obecně se nemůžu zatím zbavit dojmu, že jsou chlapi od aut dost suveréni a mají nějaký moje problémy totálně na háku. Sto tisíc kaček sem, sto tisíc tam...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.229 sekund

Login