Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 10. dub 2018 22:31 #183604

  • Hannu
  • Avatar uživatele Hannu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 39
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
Aktualizace mého příběhu s T5 132 kW:

Dnes už spotřeba oleje 1l na cca 600 km, aktuální nájezd 89 tis. km.

Čekám na nabídku autorizáku v ČR (auto kupované před rokem u dealera v DE jako prověřené v programu Auto-Plus, nájezd 67 tis. km). Jakmile bude v ruce oficiální nabídka, jedu za právníkem. Tohle je prostě nehorázná arogance výrobce...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Hannu. Důvod: Doplnění textu

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 11. dub 2018 14:02 #183619

  • Martin VW
  • Avatar uživatele Martin VW Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 102
  • Obdržená poděkování 2
Tak jsem to dnes odvezl na generálku. Tak uvidím co uvidím :)
2001-2004:VW Transporter T4 2,5 TDI 96KW r.v.2001

2004-2010:VW Transporter T5 2,5 TDI 96KW r.v.2004

2010-0000:VW Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG 132kW DSG r.v.2010

2010-0000:VW Transporter T4 2,5 TDI 65kW r.v.1999 - dělník

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 11. dub 2018 18:51 #183632

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 77
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
Me repase motoru s novejma pistama vysel asi na 68kkc. Ale po tejdnu mi zas odeslo turbo z duvodu zaneseni dpf olejem z minula. dpf je nevycistitelne. tak dalsi investice repas turba + novy dpf, pocitam tak dalsich 30kkc jeste.
T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 13. dub 2018 13:45 #183667

  • mrzak
  • Avatar uživatele mrzak
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 13
  • Obdržená poděkování 0
Řeším to samé, rok 2010, najeto 113 tisíc, váhová zkouška 0,52 litrů - doporučena výměna motoru, CN dle prodejce 174 tisíc bez DPH. Před měsícem jsem psal prodejci - jestli mi něco přispějí zatím netuším, přehazují si mě jak horký brambor. Dle infolinky VW je prozákaznické řešení plně v kompetenci servisu, servisák že zas když jim to neschváli VW tak smůla. Tak nevím co si o tom myslet...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 13. dub 2018 13:49 #183668

  • Martin VW
  • Avatar uživatele Martin VW Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 102
  • Obdržená poděkování 2
Ten DPF filtr jsi čistil?
2001-2004:VW Transporter T4 2,5 TDI 96KW r.v.2001

2004-2010:VW Transporter T5 2,5 TDI 96KW r.v.2004

2010-0000:VW Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG 132kW DSG r.v.2010

2010-0000:VW Transporter T4 2,5 TDI 65kW r.v.1999 - dělník

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 24. dub 2018 20:34 #184129

  • Hannu
  • Avatar uživatele Hannu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 39
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
Dnes výsledek váhové zkoušky oleje (už třetí, tentokrát už snad dle pokynů VW). Výsledek - spotřeba oleje 1,2 l na 1.000 km.
Rovnou jsem obdržel kalkulaci na 166 tis. Kč vč. DPH + práce (odhad servisu 22 tis. Kč) a od Importu schválenou nabídku na 70% kulanci na materiál...

Tak jsem pěkně poděkoval a až to přijde písemně, začínám psát otevřený dopis velmi nespokojeného zákazníka Volkswagenu. Jsem odhodlaný se bránit jako spotřebitel, kterého prodejce/výrobce neseznámil se zjevnou vadou konstrukce motoru a následnými servisními náklady.

Moc rád bych, pánové, získal nějaký údaj o počtu podobně postižených...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 26. dub 2018 23:07 #184266

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 77
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. dub 2018 07:55 #184337

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 414
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 30
No mám takovej pocit že až ty auta opravíte tak půjdou do inzerce jako voňavky s málo km nájezdu v super stavu. Doufám že budete tAk soudní a upozornite že je to právě tohle problémový auto a aby si ho členové raději nevšímali. :huh: :huh: :huh:
Už mi totiž jeden tady z fóra volal že koupil auto které tu bylo představené jako vymazleny stroj a ve skutečnosti neuvěřitelná žumpa.
Docela by mi zajímalo jak uspějete. Co jsem se doslechl tak na 2,5 pětiválec se taky psaly hromadné stížnosti a nikdo s tím nikam nepohnul.
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW prodáno
Citroen jumper 2,2hdi 88kw obytný speciál
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Superb 2.0 tdi-cr
125kw
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG(darována)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 02. kvě 2018 09:08 #184381

  • Hannu
  • Avatar uživatele Hannu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 39
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
Hele nejsem grázl, abych z toho pak dělal voňavý zboží člověče, co to je za poznámku? Auto naprosto vyhovuje mým potřebám a mám ho rád. Nevím, jak je to s odstraněním vady ve vývoji tohoto modelu, ale pokud s tím VW postupem času něco udělal, nemám vůbec důvod se ho zbavovat...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 03. kvě 2018 10:45 #184412

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 213
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 21
mape33: Pokud to opravím, nebudu to asi prodávat (normálně ani jako voňavku). Mě třeba bude najetí 100 tis trvat tak cca 10 let (což byla životnost bez úprav). Navíc nevím proč bych nepřiznal měněný/opravovaný motor. V německu i v česku taková auta byla prodávána dráž spolu s doklady o opravě, protože mají problém vyřešen.
Celkem se dá předpokládat, že po výměně EGR chaldiče a výměny/repasi bloku to bude v klidu jezdit do konce životnosti. Normálně si nikdo 10 let staré auto nekoupí, aby s tím jezdil 40 tis ročně.
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 03. kvě 2018 15:08 #184433

  • Hannu
  • Avatar uživatele Hannu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 39
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
Takže včera a dnes čilá mailová korespondence s importem ve smyslu:

"Kulaci 70% považuji za výsměch zákazníkům, kteří pohřbí auto za 1,5 milionu po 80 tis. km."

"Hmmm. To je nám jedno. Berte nebo nechte být."

Takže asi tak...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 03. kvě 2018 21:28 #184444

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 414
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 30
To je prostě průšvih. To je něco jako ty slavné spojky c octaviich co jim praskali pružiny a ty pak vyfrezovali v převodovce díru.
Odpověď ... Na kulanci vám to neopravíme ale nabídneme vám obal převodovky za zvýhodněnou cenu 80 tisíc.
Jinak Hannu: já to nemyslím nijak špatně ale tYhle věci se prostě dejou. Dejou se tady,dejou se u škoda klubu,u Ford klubu , všude.
Proč mají áčka plnej bazar aut... Protože berou vše, i třeba za tašku hrušek,vdechnou tomu život nějakou ojebavkou a někdo to koupí. Já když jsem sháněl nějakou dodávku valník tak se.mi tam jeden líbil. Už kdZ jsem řekl že chci napojit diagnostiku tak koukal divně ale dělal že se nic neděje. Auto plný problémů. Když jsem tam šel podruhé měli o mě záznam s tel číslem a upozorněním že beru diagnostiku....
Pán co mi přivezl Multivan mi říkal že jsou borci co vymetaji v Německu vrakoviště a jakmile najdou papíry a kus kastle s vínkem tak to berou. Pak z toho vyroste auto .
Sorry jsem odbočil.
Mě to kleklo v 200 tisících. Taky jsem měl chuť to prodat... Teď jsem v tom už moc peněz a jezdí tak ať jezdí. Spousta problémů odstraněno ,doma motor pripravenej na vložkování a bude nesmrtelnej.
Peněz fůra a vím že je z toho nedostanu.. tak ať to jezdí a najede to třeba milion.
Auto je to suprový , nikdy jsem lepší neměl. I přez toto všechno.
Pak.mi přijde do SZ že někdo tu od člena koupil vychvalované auto a žumpa totální... A ten dotyčnéj už sem raději nechodí.
Já si nekupuji auta kvůli odpisů z daní, auto za 1,5 milionů si nikdy nekoupím nebo možná koupím ale ne osobák ... Možná náklaďák.
K tomu stáří ... Mám osobák co najede 50 tisíc ročně a je 14 let starej a neměnil bych. Auto bez investic co jezdí po dvou letech za 3 Kč na kilometr včetně rozpočítání pořizovací ceny,servisu i pohonných hmot. To u multivana za 1,5 milionů nikdy nebudeš.
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW prodáno
Citroen jumper 2,2hdi 88kw obytný speciál
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Superb 2.0 tdi-cr
125kw
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG(darována)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od mape33.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 03. kvě 2018 21:38 #184450

  • Hannu
  • Avatar uživatele Hannu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 39
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
Jasný, chápu :)

Já v tom jen teď lítám jak nudle v bandě. Fakt nevím, jak postupovat. Jsem od nátury pacifista, ale tentokrát mě tohle ojebávání nakrklo nějak moc. Prostě si to nechci nechat líbit a vykřičet si alespoň tu almužnu 100% kulance. Je přece nehorázný, že oni to prostě vykurví, zjistí to a nabubřele si nás dávaj větama typu: "Životnost závisí na podmínkách provozu.".

Ty vole já s tim jezdim na silnici a vozim děti do školy a na tenis! To jsem ale dobrodruh!

A superlegrace je, že VW nestojí ta 70% kulance ani euro...těch 30% jim výrobní náklady pokryje královsky...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 08. kvě 2018 08:52 #184545

  • Hasan
  • Avatar uživatele Hasan
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1
  • Obdržená poděkování 0
Tak mam takovy divny problem.... :) Rozsvitila se mi kontrolka nizky tlak oleje. Tak do servisu,vymenili jsme cerpadlo,sestihran v pohode a vyvazovaky taky ok. Nastartuju tlak oleje jak ma byt a po chvilce spadne,ohreje se olej na 80 stupnu vypnu motor nastartuji tlak jak ma byt a po chvilce zas spadne.....s autem jsem ujel 400km kontrolka se nerozsviti,auto jede v poho.... tak vam nevim

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Vendys.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 09. kvě 2018 15:12 #184575

  • Hannu
  • Avatar uživatele Hannu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 39
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
Máte prosím někdo zpětnou vazbu k takovéto nabídce řešení problému CFCA od autorizovaného servisu?:

Náhradní díly: shortmotor 89000Kč, katalyzátor 17000 Kč, DPF filtr 21000Kč, kyslíková sonda 3500 Kč, + spojovací materiál (šrouby, těsnění, podložky, matice atd..) celkem cca 138 000Kč bez DPH
Práce: cca 21000 Kč bez DPH

Nechybí tam náhodou něco? Nejsou např. tímto známým problémem postižena také turba? A je nový chladič spalin a nový EGR součástí "shortmotoru" nebo ho hledám marně?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.153 sekund

Login