Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 08. úno 2019 11:23 #190501

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2737
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 166
Při výměně motoru na kulanci se mění všechny tyto díly.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 08. úno 2019 11:38 #190502

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 136
  • Obdržená poděkování 4
Ja to mám bez kulance takže z vlastní kapsy,řekneme ze DPF koupím,ale horší je kat....???

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 08. úno 2019 15:57 #190504

U toho co kupuju tak je nový polomotor, EGR D, DPF všechno děláno ve VW Jarov. Na motor dávají 2 roky záruku. Technik mě doporučil,abych pokračoval v servisovani v autorizovaném servisu, z důvodu záruky. Dále říkal že skutečně je "něco" v motoru modifikované, ale byl tajemný jak hrad v Karpatech

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 08. úno 2019 22:08 #190512

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 213
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 21
Já si myslím, že ten CAT je s DPF v jednom bloku. Bez výměny DPF hrozí, že při časté regenaraci dojde ke zředění nafty a nakonec bude motor zase KO. Pokud bys to DPF ponechal, určitě si velice pečlivě zkontroluj zda jsou intervaly regenerace OK.
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 11. úno 2019 11:40 #190567

Znáte někoho, kdo po výměně na kulanci, nejlépe v Auto Jarov, už s motorem najel víc km? Tzn. jestli na tom motoru fakt něco upravili a problém je vyřešen nebo aspoň oddálen?

Mám motor měněný v AJ a má teď naběháno cca 30tis, ale to je na nějaké závěry pořád málo. Výměník EGR má na štítku písmeno D atd atd, ale stejně od motoru nečekám, že najezdí půl mega, nejsem naiva. Ale takových 200tis by mě stačilo a vědět, že to vydrží (při správném servisu a zacházení) by mě život rozhodně ulehčilo ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 13. bře 2019 00:19 #191105

Zdravím všechny na tomto foru, je moc pěkně zpracované a má mnoho užitečných rad. Po dlouhém uvažování a sledování nabídek bazarů včetně těch v D, jsem se rozhodl pro koupi tohoto vozu v ČR. Auto má najeto 153.000 km ve 138000 vyměněn motor včetne turba a DPF na kulanci, jen je tam ponechán starý EGR chladič s písmenem C. Tomu trochu nerozumím a zjistím proč to nebylo vyměněno. Je z roku 2011/11 a mimo bixenonu má snad vše. Je to long 4x4 s 7 st. DSG Jede moc pěkně a spotřebu mám okolo 7,5l počítáno od hrdla do hrdla. Auto bylo plně servisováno ve VW. Olej v motoru vyměním co nejdříve a budu jako u všech svých aut dávat do nafty VIF. Zatím se mě to vždy osvědčilo. Byl jsem rád, že jsem si mohl přečíst články jak zacházet s DSG, které jsou moc užitečné a tím se dá předejít jejímu poškozování. Zatím je s autem velká spokojenost. Chci si udělat za zadními sedadly bednu s šuplíky na spaní a na střechu dát 150-200W solár na dobíjení baterií. V autě bude kompresorová lednice. Snad mě to prvotní nadšení nepřejde.
Stále mě vrtá hlavou ten olej mám doma BMW, které je hodně náchylné na olej a ještě na zahřívání a tam dávám MOBIL 1 FORMULA ADVANCE MOTORSPORT 10W-60 ( EXTENDED LIFE 10W60) a nemohu si stěžovat. Měním jej po 10.000km a motor je čistý bez karbonu a šlape jedna radost. Dokud bude motor VW v záruce tak tam budu dávat co tam předepisují, ale tento olej je skvělý a snáší větší tepelné namáhání, v zimě je to trochu horší, ale vím, že s T5 najezdím tak do 10000 ročně po dovolených, na krátké trasy se to nehodi.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od matyPce.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 13. bře 2019 00:36 #191106

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 136
  • Obdržená poděkování 4
C jsem tam měl taky r.v.2011 a právě mi mění motor ve VW ovšem za svoje,rychle vymenit za D a doufat ze není pozdě ...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 13. bře 2019 04:37 #191109

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2737
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 166
To nechápu, právě ten nevymeneny EGR je příčinou celého problému.
U oleje bych se držel předepsané specifikace a moc neexperimentoval.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 13. bře 2019 06:14 #191111

Přesně tak,jednou z příčin destrukce motoru je špatný EGR. Správně je modifikovaný EGR D.. K oleji pouze toto - na Jarově mě bylo řečeno - dodržovat normu vw 507 00, doporučili měnit olej max po 15 tis. Když si nechám udělat olej mimo autorizak musí být uveden ve faktuře název oleje a hlavně zase ta norma. ( když je motor v zaruce, jako mám i já)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 13. bře 2019 08:22 #191115

Bazoš: EGR chladič
Je to dobrá cena?
Mám na svém vyměněném EGR chladiči (písmeno D) teď najeto 30 tisíc, tak že bych pořídil tenhle novej, a ten co tam teď mám prostě kuchnul a udělal nález, jak to v něm vypadá - tedy jestli soudruzi němčouři opravdu něco na těch chladících lamelách vylepšili, anebo se to pořád štípe...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Davleo77.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 13. bře 2019 11:10 #191118

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3150
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 227
Koupil bych origo EGR ve VW a tam bych si ho nechal i namontovat ( pokud chci poté uplatňovat záruku od VW) .
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 13. bře 2019 12:58 #191121

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2737
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 166

Davleo77 napsal: Bazoš: EGR chladič
Je to dobrá cena?
Mám na svém vyměněném EGR chladiči (písmeno D) teď najeto 30 tisíc, tak že bych pořídil tenhle novej, a ten co tam teď mám prostě kuchnul a udělal nález, jak to v něm vypadá - tedy jestli soudruzi němčouři opravdu něco na těch chladících lamelách vylepšili, anebo se to pořád štípe...


On se neštípe, ale degradací materiálu docházelo u uvolňování mikročášśtic, které vydřou motor a následně dojde ke spalování oleje. Tím pak dojde k poškození další dílů.
Tedy hlavní změna je materiálová.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 13. bře 2019 14:10 #191122

Jo,s tím souhlasím. Viděl jsem už ale i foto rozřízlého EGR chladiče, kde ty lamely prakticky chyběly.
Spalováním uvolněných hliníkových částic se tvoří Al2O3, což je vysoce abrazivní sloučenina...a pak už to jede...
Jen mně stále vrtá hlavou, jak si s tím Pierburg poradil v té D-čkové verzi. Jestli vůbec. Údajně se při výměně za tuhle verzi dělá zásah také do řídící jednotky (ale to mám z UK fóra, a nikde jinde jsem o tom nic neviděl).

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 13. bře 2019 14:27 #191123

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 136
  • Obdržená poděkování 4
Mě teď výměnu dělají a žádný zásah do SW tam není ,běžná výměna motoru a zakl.nastaveni

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 13. bře 2019 19:28 #191126

Půjdu k dealerovi za týden a jsem zvědav, co mě řeknou. Motor byl celý opravován v Pardubicích. Je ještě v záruce a nechápu, proč ten chladič nebyl také vyměněn.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.211 sekund

Login