Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 08. úno 2019 11:23 #190501

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2452
  • Obdržená poděkování 121
  • Karma: 28
Při výměně motoru na kulanci se mění všechny tyto díly.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 08. úno 2019 11:38 #190502

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • NYNÍ ONLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 15
  • Karma: 0
Ja to mám bez kulance takže z vlastní kapsy,řekneme ze DPF koupím,ale horší je kat....???
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 08. úno 2019 15:57 #190504

  • HetzerT5
  • Avatar uživatele HetzerT5
  • NYNÍ ONLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 9
  • Karma: 0
U toho co kupuju tak je nový polomotor, EGR D, DPF všechno děláno ve VW Jarov. Na motor dávají 2 roky záruku. Technik mě doporučil,abych pokračoval v servisovani v autorizovaném servisu, z důvodu záruky. Dále říkal že skutečně je "něco" v motoru modifikované, ale byl tajemný jak hrad v Karpatech
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 08. úno 2019 22:08 #190512

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 57
  • Obdržená poděkování 3
  • Karma: 0
Já si myslím, že ten CAT je s DPF v jednom bloku. Bez výměny DPF hrozí, že při časté regenaraci dojde ke zředění nafty a nakonec bude motor zase KO. Pokud bys to DPF ponechal, určitě si velice pečlivě zkontroluj zda jsou intervaly regenerace OK.
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 11. úno 2019 11:40 #190567

  • Davleo77
  • Avatar uživatele Davleo77
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1
  • Karma: 0
Znáte někoho, kdo po výměně na kulanci, nejlépe v Auto Jarov, už s motorem najel víc km? Tzn. jestli na tom motoru fakt něco upravili a problém je vyřešen nebo aspoň oddálen?

Mám motor měněný v AJ a má teď naběháno cca 30tis, ale to je na nějaké závěry pořád málo. Výměník EGR má na štítku písmeno D atd atd, ale stejně od motoru nečekám, že najezdí půl mega, nejsem naiva. Ale takových 200tis by mě stačilo a vědět, že to vydrží (při správném servisu a zacházení) by mě život rozhodně ulehčilo ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.181 sekund

Login