Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 05. čen 2019 09:36 #192721

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 136
  • Obdržená poděkování 4
Každou chvíli to regeneruje kvůli novému sw s dieselgate 9940,taky jsem to tak měl,musel se tam nahrát starší těsně před dieselgate což je 9114 ,jinak pokud přibývá olej určitě DPF,zkus zjistit zda byl menen s motorem....spousta lidi to nenechá udělat

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 05. čen 2019 09:50 #192722

  • ALARMTUNING
  • Avatar uživatele ALARMTUNING
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • VW T5GP MULTIVAN 2,0BiTDi DSG 4MOTION 132kW r.v. 2011 CFCA
  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
Děkuji za radu. Na DPFku mam výrobu 47/15, což bude týden/rok ale překvapilo mě že na katalyzátoru je 21/10. To by znamenalo že je původní. Ten SW budou mít v servise nebo tam mají jen ten nejnovější?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 05. čen 2019 10:04 #192724

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 136
  • Obdržená poděkování 4
V servise mají vždy jen nejnovější -připojují se on-line ,budeš muset zajet někam mimo...správne by se měl měnit kat i DPF,teď jde ještě o to jak dlouho jim díly ležely na skladě ,ale 5 let asi ne ...
Poděkovali: ALARMTUNING

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 06. čen 2019 14:29 #192760

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 77
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
na cfca zadnej diselgate neexistuje, dieselgate je cislo vyssi nebo rovno 9977. Pokud ti to furt regeneruje a redi se tim olej naftou, tak mas dpf plny oleje, coz je nevycistitelne, dostanes krasne protokol jake dpf vycistili, ale realita je jina.
T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 06. čen 2019 16:28 #192763

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 136
  • Obdržená poděkování 4
To se mýlíš ,overoval jsem si to přímo v Německu všechny sw začínající 99xx jsou dieselgate,mě to regenerovalo taky furt a to mám nivy motor i DPF a všechny čidla,pak jsem si to přehrál na 9114 a vše v normálu regenarace cca 1-2x za nádrž ,dle stylu jízdy

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 06. čen 2019 22:25 #192771

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 77
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
Hele nemas pravdu, dieselgate se vztahuje jen na bitdi v amaroku, tady mas tpi z roku 2015, kdy se zadnej dieselgate jeste neresil, Jedine, ze si to mel dokurveny nakym chipem. Znal jsem i ty sw 911X co regenerovali jak o zivot. Pri vynucene regeneraci poznas jak se filtr neuspesne vypaluje.

vwts.ru/articles/tpi-vw-n/tpi-vw-n-2039830_5.html
T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 06. čen 2019 23:02 #192772

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 136
  • Obdržená poděkování 4
Ja updatoval SW letos po vyměně motoru ,DPF,katu na 9940 a jezdil jsem s tím 2 měsíce,samozřejmě čistý sw bez jakéhokoliv chipu,skoro pořad to regenerovalo a to jezdím jen dlouhé trasy na dálnici ,spíše byla náhoda pristihnout motor bez regenerace.
Tak jsem po konzultaci asi se 3 lidma od VW a googleni nahodil zpět 9114 a vše je v normálu jako u ostatních mých aut VW.
O na zahraničních fórech se píše o dieselgate nebo tomu Rolejcek jak chceme u všech verzi se 99xx i u jiných aut si lidé nechávají přehrávat sw aut na poslední verzi před 99xx protože nejsou spokojeni s jízdním projevem a neustálou regeneraci i tady se o tom psalo u Multivana po update sw.
Ale hádat se nebudu ja jsem přešel zpět na 9114 jsem spokojen,nikdy jsem chip neaplikoval .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Djgas.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 07. čen 2019 10:58 #192775

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 77
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
tady mas treba u 1.6tdi prespe popsany cisla sw pred a po dieselgate, ver mi cfca s dieselget nema nic spolecnyho, ten sw 9970 ma cislo 1037550xxx a dieselgate zacinaj az nekde 1037558xxx. Treba pro pdcko jsou taky sw 9972. Pokud nebylo po vymene dpf zauceno jako novy a kalkulovany zaplneni bylo nesmyslne, tak to mohlo dokola furt regenerovat. Tato hodnota se po flashy resetuje.


www.drive2.ru/b/484870885027610977/
T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od parik.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 07. čen 2019 11:05 #192776

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 136
  • Obdržená poděkování 4
To bohužel zaručit nemohu,dělali to v autorizaku a říkali ze byl dělán reset a základní nastaveni všeho včetně DSG tak mohu jen doufat nebo si stahnu VIS sw přehraju,ty někde mám...zadám nivy DPF

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 07. čen 2019 11:41 #192777

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 77
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
Na prehravani sw potrebujes originalni vagcanpro nebo hlavice vas5054a vas6154 s funkcnim odis engineering.
T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. čen 2019 19:41 #193190

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 136
  • Obdržená poděkování 4
Chci se zeptat těch co mají vyměněn motor,kolik vám při zabehu sežral oleje...?ja mám nyní po vyměně cca 5tis. km,na měrce ubylo 1,5-2cm od max.to tipuji na 0,3-0,5l ...co si pamatuji všechny nové dórský mi při zabehu žrali olej,zajímala by mě zkušenost ostatních ...?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 23. čec 2019 13:45 #193516

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 213
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 21
V německu je článek k těm skvělým motorům, dle popisu na fóru tx-board asi dvě stránky, jenže já se k tomu nedostanu. Kdybyste někdo měl přístup nebo někoho znal, že by písnul co tam je ...
příspěvek na fóru
záhlaví článku Bild
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 25. čec 2019 09:10 #193539

  • zob
  • Avatar uživatele zob
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 21
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj,
z jara jsem koupil Multivana (r.v.2010, 121 tis.km) s tímto motorem a DSG. Víc jezdit jsem s tím, ale začal až tento měsíc a zjistil jsem, že mi to žere odhadem tak 1l na 800km oleje. Projel jsem toto vlákno a vyplývá mi z toho, že jsem slušně řečeno pěkně v prdeli. Mám několik dotazů: Co se stane s tím motorem když s tím budu dál jezdit? Kromě toho že ten olej leze do peněz. Zadře se? Chtěl jsem s tím za 3 týdny jet do Albánie...Kolik zhruba stojí ten váhový test oleje u VW? Díky Zdeněk

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 25. čec 2019 10:25 #193540

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 213
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 21
Váhový test, mám pocit nějakých 8-9 tis.

Hodně záleží na stavu DPF, jednak se může úplně zanést (pak to nepojede nebo v nouzi) a za druhé určitě často regeneruje čímž se do oleje dostává nafta.
Žraní oleje samo o sobě nevadí, problém je vázaný přes zmíněné DPF. Následky jsou třeba
- ředění oleje naftou (důsledek ucpaného DPF),
- vysoká teplota oleje, protože olej ubývá a malé množství (na konci měrky) se slušně hřeje,
- zvýšená degradace oleje.
Zředění oleje naftou způsobí zhoršení mazaní (takže se to celé ještě rychleji zhoršuje), může dojít k poškození turb a dalších částí motoru.
Díky vysoké teplotě olej mnohem rychleji degraduje, já jsem se těšil, že budu moct s Multivanem letět přes německo 160, ale při teplotě oleje 130°C jsem dal nohu z plynu a hurá 120 km/h (záleží zda do kopce/rovinu).
Úplně nakonec dojde komprese a nepojede to, bude šílená spotřeba oleje případně to dřív špatně skončí na DPF.

Máte DPF ok, není třeba již vykuchané?

Pokud byste musel jet:
a) dal bych novou náplň oleje (já bych 10 tis. viděl jako maximum) vždy olej pro DPF nebo dle specifikace,
b) zkontroloval DPF (je-li funkční kolik km se plní a kolik km trvá regenerace + dobu regenerace),
c) hlídal bych si teplotu oleje,
d) pravidelně dolévat (olej) min. při tankování,
e) možná aditiva do nafty (snížení otěru).
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od mourek.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 26. čec 2019 10:25 #193548

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 77
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
Pri tomdle najezdu je dpf uplne v prdeli, plny oleje, me to stalo prekrouceni turba. To dpf je uz nezregenerovatelny a nevycistitelny zadnou chemii, protoze je plny popela z oleje. Prasacky reseni je zavrit egr softwarove, vypnout dpf v softu a nasledne provrtat dpf na prumer vejfuku. S timdle najezdem a starim, s zadnou kulanci ve vw nepocitej. Me bylo receno max 5let stari a 80kkm).
T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.207 sekund

Login