Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 04. říj 2019 20:59 #194686

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 213
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 21
Takže 4 válec bez komprese ...

Já ty motory sleduji na bazarech dlouho a ta cena je srovnatelná s repasí. Já měl rámcový návrh od motoservisu Kasl za 65 tis za repasi. K tomu samozřejmě ještě chladič EGR, DPF atd.
Bohužel neumím zjistit, zda je nějaký technický rozdíl mezi repasovaným a fabrickým dílem.

Jinak normální dotaz na náhradní díl v Autojarov byl:
motor (bez hlavy): 83 tis,
motor s hlavou: 120 tis.
Volkswagen by měl polomotory dodávat s novým chladičem EGR.

Je to prostě volba, ale o RS EUROPE se nějaké informace v diskuzích na webu najdou ...
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 04. říj 2019 21:18 #194689

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 136
  • Obdržená poděkování 4
Budu se opakovat ale v únoru jsem kupoval polomotor od VW za 92tis.komplet s hlavou,vstriky,nový EGR ,jen bez rozvodu-aby nestarly na skladě .
Tuto nabídku kolem 90tis jsem měl od dvou dodavatelů ,možná v tom byly nějaké slevy.
DPF stal 17tis a katalyzátor asi 14tis.
S tím Slovákem jsem byl taky ve spojení tvrdí ze tam jsou lepší písty ,no nevím do toho nevidíš a bal bych se o záruku,taky jsem o něm přemýšlel .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 06. říj 2019 22:14 #194707

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 213
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 21
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 16. říj 2019 17:05 #194846

Tak jsem přesně tam, kde jsem být nechtěl. Musím vyměnit motor :dry: Aktuálně tedy sháním nový CFCA, do repasu se mi jít nechce neb tomu zas tak nerozumím a neumím si pohlídat, aby to udělali pořádně. U většiny VW servisů, které jsem zatím poptal, jsem na ceně kolem 120t. Djgas tady psal, že to sehnal za 92t. takže pokud byses podělil o informaci kde přesně, budu vděčný. Případně jakýkoli jiný tip, kde motor sehnat za co nejrozumnější peníz. RS Europe nabízí hotové repasy za 2750 Eur, což je dobrá cena, ale nevím no...nemají ani web a nikde jsem o nic nic moc nevygooglil, byť pán tvrdí, že prodávají 20 motorů měsíčně. Pak jsou tady ještě tyto nabídky, ale zde již cena není daleko od autorizáků a vzhledem k tomu, že chtějí zálohy předem, mám taky trochu obavy.
Co si o tom myslíte? Případně kde jste motor pořídili vy?
Caravelle 2.0 BiTDi, 2010, 132kW, 4 motion

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 16. říj 2019 17:22 #194847

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 136
  • Obdržená poděkování 4
Ja jo kupoval přímo ve VW s nějakými slevami,ale stejnou nabídku +/- jsem dostal u Autodily Skořepa a víceméně stejnou cenu mi řekl i jeden mechanik-kousek od HK -by ale zaměstnanec VW,dela převážně Transportéry a Multivana,dost lidi k němu chodí pro rady....jako určitě nedostaneš dobre ceny když jen tak prijdes kamkoliv,chce to tam mít registraci nebo nějaké odběry ,ale toho mechanika jsem vůbec neznal když jsem mu volal,byl mi jen doporučen ...kontakt predam do SZ.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 16. říj 2019 19:56 #194850

Podle toho co mi odepisovali z Německa, žádné nové motory neexistují, motorů je nedostatek,
proto se repasují staré, jen asi přímo od VW je jistota, že je repase provedena správně, ale to je otázka.
Taky se chystám k nákupu, na EBAY nabízí nový motor s hlavou za 4000€ a výměnu motoru za 5700€.
VW multivan T5 132kW 2011

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 16. říj 2019 20:35 #194852

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 213
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 21
Shrnu ceny:
- repase motoru v dílně cca 65 tis (čekání na repas),
- repase od RS Europe 71 tis (repasovaný motor, otázka budou chtít zpět starý), doprava,
- nový motor od VW se slevou tj. co psal výše Djgas cca 90 tis,
- nový od VW za lepší ceny než "na rybu" inzerát 110 tis (má se vrátit původní, možná překup od VW a tudíž i nový motor),
- nový přímo od VW, dotazem na náhradní díly 120 tis (dostal jsem stejnou cenyu jako readytorace, když jsem se ptal).

Rozhodnutí je, zda chci nový motor nebo mi stačí repas. To záleží zda věřím zda je nový motor nějak jiný? Já doufám, že nějak upraven je a proto nový.
V podstatě záleží na tom, jak budu věřit zdroji, odkud motor pochází ...

Ještě poznámka, dle VW TPI je třeba měnit motor, DPF a lamdy. U 4M se uvádí ještě katalyzátor.
Výměny DPF je třeba nepodceňovat, pokud bude docházet k častým regeneracím zředí se olej naftou a motor to odnese záhy znovu.
Lamdy nevím, možná jsou nějak poškozené tím olejem.
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od mourek.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 16. říj 2019 23:14 #194855

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 136
  • Obdržená poděkování 4
Potvrzuji nové motory neexistuji,jsou to díly s “X” na konci tzn.repasovane,stejne tak jsem kupoval i katalyzátor a DPF ,ale podstatne je ze se vyměnili vše co je v popisu a tím pádem platí záruka .
S RS jsem byl v kontaktu a starý motor se vrací ,ale stejne tak je to i u VW a to i při ceně 120,proste motor se vrací vždy jinak by se cena mohla blížit až 250tis. Takže o starý motor prijdes tak jako tak...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 17. říj 2019 22:42 #194877

Náhodou se Vám někomu doma neválí špatný EGR chladič, DPF nebo vstřiky? Já mám na tom svém porouchaném motoru všechny tyhle komponenty téměř nové a je mi dost líto je teď vrátit s tím motorem....než to hodit do kontejneru, něco bych Vám za to dal :)
Caravelle 2.0 BiTDi, 2010, 132kW, 4 motion

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od readytorace.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 23. říj 2019 13:41 #194949

Tak a je doma! Po všem tom trápení se snad konečně v té své Caravellce svezu...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Caravelle 2.0 BiTDi, 2010, 132kW, 4 motion

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od readytorace.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 23. říj 2019 13:46 #194950

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 136
  • Obdržená poděkování 4
odkud jsi nakonec bral a za kolik?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 23. říj 2019 13:51 #194951

Nakonec VW Hesti Stodůlky, cena 180000,- za veškerý materiál včetně DPF, CAT, lambdy, čidla, rozvody, palivový filtr, prostě vše co je v dílenském postupu uvedeno jako nezbytné pro dodržení záruky...
Cenu za práci ještě nevím, ale odhad je 20 000,-


Sent from my iPhone using Tapatalk
Caravelle 2.0 BiTDi, 2010, 132kW, 4 motion

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od readytorace.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 23. říj 2019 14:00 #194952

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 136
  • Obdržená poděkování 4
To si myslím,ze je pěkná cena,pokud Ti ji takhle dali beze slev,atd...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 23. říj 2019 20:32 #194964

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 213
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 21
:) Pěkná cena za origo provedení se vším co k tomu patří. Držím palce, ať dělá radost, až vyjede z dílny! B)
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 04. pro 2019 16:49 #195511

  • Netsitte
  • Avatar uživatele Netsitte
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Ahoj, chtěl bych malinko oprášit toto téma a zeptat se na problém který řeším.
Koupil jsem Transpotera T5.1 ročník 2010 s motorem CFCA + DSG
Na autě původní EGR chladič 03L115512
Koupil jsem to s tím že auto má poškozené turbo což taky mělo. (byla ulomená hřídel)
Nechal jsem turbo zrepasovat (obě), vyčistit intercooler atd a namotnovat zpátky.
Dále jsem vyměnil olej v motoru a jel to vyzkoušel. Zprvu se to zdalo ok, ale potom po cca 90km jizdy při zastavení a znovu rozjetí z výfuku vynořila bílá dýmovnice. Při jízde jsem pak kouřivoat nezaznamenal. Potom při dalším zrozjezdu stený problém.
Můj dotaz zní, může být tohle důsledek poškození motoru chladičem EGR, nebo mám hledat ještě jinde (DPF, vyměnit ten chladič EGR) atd. Mechanik který měnil turbo pak provedl regeneraci filtru DPF.
Našel jsem tohle ale nevím zda má cenu to kupovat:
motone.cz/cs/egr-ventil/26530-chladic-eg...m05CP-saAoVMEALw_wcB

Reálnou spotřebu oleje jsem zatím nezjistil, protože tam jsem se ještě nedostal. Zarazila mě ta kouřivost při rozjedu (tak jako když je vadné turbo)
Je možné že by se při poškození motoru takhle extřémně projevovala kouřivost při rozjedu?
Díky za případné nápady, rady.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.206 sekund

Login