Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. led 2020 08:24 #196310

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 213
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 21
parik: Já jsem to pochopil tak, že vyvažováky odcházejí, díky nastavenému výkonu a momentu v kombinaci emise nadevše s nízkými otáčkami.
Degradace oleje má vliv na opotřebební (tedy stěny válce a spotřeba oleje) a určitě na turba. Věcí, které motor zdecimují a vzroste spotřeba oleje je vícero.
sharik 4x4: Jmenoval tvrdé pístní kroužky, reálné je také kroužky zapéct jízdami na krátkou vzdálenost. Pak tu je ještě koroze EGR ...
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od mourek.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. led 2020 09:23 #196314

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 77
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
Sorry, spatne jsem to pochopil. Dq500 neni zadnej problem upravit, aby radilo ve vysich otackach a zbytecne nepodtacelo, sam jsem si to tak udelal. Ale co Kasl ventiloval ohledne CFCA je pekna kravina, zkusim najit ten clanek.
T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. led 2020 09:30 #196315

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 136
  • Obdržená poděkování 4
Můžeš říci kde Ti dělali úpravu DSG,prip.kde ziskat odladěny soubor pro flash jednotky?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. led 2020 10:00 #196316

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 77
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
Sam jsem si to udelal, urcuje se min a max ryhclost pro razeni, reakcni doba atd. Narozdil od DQ250, kde se razeni urcuje pomoci otacek, u DQ500 je to jen o hodnotach v km/h.
T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. led 2020 18:23 #196326

Tak to jsem překvapen, že u DQ500 není problém s ůpravou. Zatím všichni jen mlžili a dokonce sám velký Ríša z dieselpoweru mi zdělil, že to ještě nemá odladěno. Pošli mi prosím kontakt jestli jsi ochoten to řesit i někomu jiným, mám tu spoustu zákazníků s tím problémem.

Jinak zpět k těm vyvažováků. Jelikož se tímto problémem dlouhodobě zaobírám, vysledoval jsem, že všechny motory, kde jsou zvýšené vibrace, dostávaj vyvažováky pěkně zabrat. Nadměrně se vyběhává uložení hřídelí hlavně v oblasti závaží. Není to ani tak vlivem kvality oleje, ale vlivem dynamického namáhání. Rozdíl v opotřebení byl viditelný už u starších motorů 2,0tdi PD mezi 8Vetilovým motorem BMP a 16V BKP. 8V více vibruje- větší opotřebení při stejném nájezdu.To samý pozoruji u motorů CR. Motor CFCA jednoznačně extrémě namáhá vyvažováky oproti konstrukčně podobných motorů CFFB či CFGB, kde opotřebení je po 200tkm takžka nulové a u CFCA po 150tkm skoro na “výhoz”. Jelikož mi rukami proběhlo tisice vyvažovacích modulů, nejedná se u žádné nahodilé zjištění.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od sharik 4x4.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. led 2020 20:28 #196333

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 136
  • Obdržená poděkování 4
Taky bych rad nahrál upraveny SW na DSG-trochu ušetřit motoru a sobě taky,to podtáčení je hrozny

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 03. úno 2020 10:52 #196375

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 77
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
staci mi napsat jaky rychlosti prerazeni popr podrazeni jsou pro vas idealni, pro jednotlive stupne, ale vetsinou staci upravit posledn 3 rychlosti.

608978170
T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 09. úno 2020 22:33 #196478

Tak dnes proběhlo naladění mého mazla, tak abych nemusel dělat motor každých 60tkm. Navštívil jsem místního člena Parik viz.kontakt víše. Řešil jsem ,jako asi většina místních, to brutální podtáčení DSG převodovky, hlavně po rovině, kdy to tam sází kvalty v 1700otáček, což čtyřválec motor nechápe, co se vlastně po něm chce. Úprava byla provedena podle mých předem dodaných parametrů. Chtěl jsem , aby převodovka odřazovala při klidné jízdě po rovině nejdříve v cca 2100otáček , což se podařilo na 100%. Po zkušební jízdě jsme ještě přidali v režimu do mírného kopce, kdy strašně dlouho čekalo na podřazení. Teď to do kopce krásně drží nižší kvalt a využívá to točivý moment motoru. Ty ekoteroristi si myslí, že čtyřválec bude jezdit na 1500otáček i do kopce. Děs. Zabít!! Udělala se i ůprava softu motoru, tak aby se zlepšil průběh motoru. Cestou domů jsem testoval všechny možný režimy a musím říct , že jsem si šmakoval. Konečně mě začlo bavit s tím jezdit. Protože když jsem vysed z Q7 do T5-ky, tak to bylo utrpení. Poslouchat hučení a duněni podtočenýho motoru bylo pro moje uši brutus. Přepínání mezi D a S desetkrát za jízdy je nesmysl a manuální řazení u automatu taky. Chtěl jsem využívat z 90% režim D a užívat si jízdu a né čumět na otáčkoměr jestli to nejede na volnoběh. Takže , abych to shrnul. Konečně se našel clověk, který je schopen upravit 7q převodovku DQ500, která je v T5/T6 -ce. Navíc upravit dle přání zákazníka. Tímto smekám před uměním Parika, protože lídí “ co umí” moc není. Mohu jen doporučit.
PS: Kdyby si někdo myslel, že to bylo zadarmo(charita), tak nebylo. Rád zaplatim, když je za co. A tady fakt je.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od sharik 4x4.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 10. úno 2020 11:01 #196480

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 77
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
Vsechno jde upravit vcetne toho nesmyslneho vytaceni motoru z prudkeho kopce :)
T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 28. úno 2020 00:29 #196689

Jak moc nereálný je nápad: Na trhu jsou celkem levné a zachovalé 132kW multiky. Některé i po výměně motoru, ale zatím mne žádný nepřesvědčil (nejasná servisní historie nového motoru). Říkám si ale: vzít takovou 132kw na dojetí ... a pak do ní dát 103kw motor. Jde to? A jak moc draze to může vyjít? (Uvědomuji si, že je to možná uplná debilita a vyplatí se koupit dražší 103kw ... ale je jich maličko (zvlášť v čr trhu) a cenový odskok veliký ... nedokážu si sám odpovědět.)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 28. úno 2020 20:13 #196703

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 213
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 21
To už je asi lepší koupit vyměněnou BiTDI nebo nějakou před smrtí a nechat opravit a udělat následující:
a) zaslepit EGR a zrušit kontrolu v jednotce nebo nainstalovat simulátor EGR,
b) přemapovat na charakteristiku 103 kW nebo nějakou rozumnější s vyšším výkonem, ale rozumným průběhem,
c) měnit včas olej,
d) hlídat stav DPF.
Domnívám se, že motory mají stejný základ (litinový blok, hlava). Liší se osazením v podobě BiTurbo a toho problémového kombinovaného chladiče. Nějaký motorář by asi věděl více.
:evil:
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 28. úno 2020 20:48 #196704

Ad motor před smrtí: Ono je to trochu i o prodejnosti auta v budoucnu. Když vidím, jak jsou ty 132kW dole ... Tak je nutné konstatovat, že ten motor autu snižuje hodnotu ... kdybych do toho šoupnul 103kW, "mám po starostech" a cena dílů nemůže být vyšší (nemuselo by jít o nový motor!). Jen otázka, zda to jde udělat. (Konkrétně tedy teď koukám na variantu DSG a 4x4).

Koupit po výměně - ihned po výměně nikdo neprodává. Většinou to je tak po 60tis ... a když to nemá dokumentaci výměn oleje, tak z toho mám strach, zda už to zas někde nezapáchá ... :-/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Corniak.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 28. úno 2020 22:32 #196705

Motor 103kw by samozřejmě šel dát do 132kw. Ale těch změn a ůprav je tolik, že je to finanční sebevražda. Jednodušší je motor udělat pořádně a pak olej po 10tkm a funguje to vše jak má. Nedovedu si představit jakej by to byl lenochod v 4x4 DSG, když i 132kw stím má problém.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k
Poděkovali: Corniak

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 28. úno 2020 23:41 #196706

Díky moc chlapi! Tak ještě poslední z nápadů "jak to ochcat":

Ve vedlejším tématu se tu taky řešilo a bylo napsáno: www.transporterclub.cz/forum/30-motor-sp...-motoru-do-t5#179004
"mape33: .. Já osobně bych dnes šel do generalky a do motoru bych nechal dát litinové vložky. Repase hlavy už dnes není taková rána . Pak máš motor už na věky. Sice je to 100 tisíc ale bez problémů do budoucna."
Nevím jak se k částce 100tis došlo, protože jsou tam proměnné EGR, DPF, možná turbo ...

Na druhou stranu, pokud bych koupil auto s motorem před smrtí a měl možnost jít výše uvedenou cestou a mělo mě to stát pro dosažení 100% stavu 100tis, je to asi nejlepší cesta. Vim, že nový samotný EGR 13tis, DPF 28tis, turbo 16tis, to už je 57 ... vešel by se ten zbytek - litinové vložky, pístní kroužky, různá těsnění a šrouby, samotná oprava hlavy, možná i nová vačka atd ... do nějakých 50-60tis?

(A pokud jo, kam to na takovou legraci dát. Mám za sebou podobnou šílenost na svém současném autě ... a to je teď rok, co celá akce začala a ještě stále auto nejede jak by mělo ... ... takže na jednu stranu si říkám, že jsem zocelen na vše, ale ... chtěl bych s tim pak i jezdit :D ...)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 29. úno 2020 14:02 #196712

Proč budeš dávat do litinového bloku vložky?? Stačí udělat výbrus a dát výbrusový písty. Jeden blok CFC tu mám připravenej do foroty. Vložky jsou vždy problém, já bych je nechtěl, není nad to když je blok z jednoho kusu.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k
Poděkovali: Corniak

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.205 sekund

Login