Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. led 2020 08:24 #196310

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 126
  • Obdržená poděkování 7
  • Karma: 0
parik: Já jsem to pochopil tak, že vyvažováky odcházejí, díky nastavenému výkonu a momentu v kombinaci emise nadevše s nízkými otáčkami.
Degradace oleje má vliv na opotřebební (tedy stěny válce a spotřeba oleje) a určitě na turba. Věcí, které motor zdecimují a vzroste spotřeba oleje je vícero.
sharik 4x4: Jmenoval tvrdé pístní kroužky, reálné je také kroužky zapéct jízdami na krátkou vzdálenost. Pak tu je ještě koroze EGR ...
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG
Poslední úprava: 30. led 2020 10:42 od mourek.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. led 2020 09:23 #196314

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 7
  • Karma: 1
Sorry, spatne jsem to pochopil. Dq500 neni zadnej problem upravit, aby radilo ve vysich otackach a zbytecne nepodtacelo, sam jsem si to tak udelal. Ale co Kasl ventiloval ohledne CFCA je pekna kravina, zkusim najit ten clanek.
T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. led 2020 09:30 #196315

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 124
  • Obdržená poděkování 4
  • Karma: 0
Můžeš říci kde Ti dělali úpravu DSG,prip.kde ziskat odladěny soubor pro flash jednotky?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. led 2020 10:00 #196316

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 7
  • Karma: 1
Sam jsem si to udelal, urcuje se min a max ryhclost pro razeni, reakcni doba atd. Narozdil od DQ250, kde se razeni urcuje pomoci otacek, u DQ500 je to jen o hodnotach v km/h.
T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. led 2020 18:23 #196326

  • sharik 4x4
  • Avatar uživatele sharik 4x4
  • NYNÍ ONLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 50
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 0
Tak to jsem překvapen, že u DQ500 není problém s ůpravou. Zatím všichni jen mlžili a dokonce sám velký Ríša z dieselpoweru mi zdělil, že to ještě nemá odladěno. Pošli mi prosím kontakt jestli jsi ochoten to řesit i někomu jiným, mám tu spoustu zákazníků s tím problémem.

Jinak zpět k těm vyvažováků. Jelikož se tímto problémem dlouhodobě zaobírám, vysledoval jsem, že všechny motory, kde jsou zvýšené vibrace, dostávaj vyvažováky pěkně zabrat. Nadměrně se vyběhává uložení hřídelí hlavně v oblasti závaží. Není to ani tak vlivem kvality oleje, ale vlivem dynamického namáhání. Rozdíl v opotřebení byl viditelný už u starších motorů 2,0tdi PD mezi 8Vetilovým motorem BMP a 16V BKP. 8V více vibruje- větší opotřebení při stejném nájezdu.To samý pozoruji u motorů CR. Motor CFCA jednoznačně extrémě namáhá vyvažováky oproti konstrukčně podobných motorů CFFB či CFGB, kde opotřebení je po 200tkm takžka nulové a u CFCA po 150tkm skoro na “výhoz”. Jelikož mi rukami proběhlo tisice vyvažovacích modulů, nejedná se u žádné nahodilé zjištění.
Poslední úprava: 30. led 2020 18:25 od sharik 4x4.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. led 2020 20:28 #196333

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 124
  • Obdržená poděkování 4
  • Karma: 0
Taky bych rad nahrál upraveny SW na DSG-trochu ušetřit motoru a sobě taky,to podtáčení je hrozny
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 03. úno 2020 10:52 #196375

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 7
  • Karma: 1
staci mi napsat jaky rychlosti prerazeni popr podrazeni jsou pro vas idealni, pro jednotlive stupne, ale vetsinou staci upravit posledn 3 rychlosti.

608978170
T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 09. úno 2020 22:33 #196478

  • sharik 4x4
  • Avatar uživatele sharik 4x4
  • NYNÍ ONLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 50
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 0
Tak dnes proběhlo naladění mého mazla, tak abych nemusel dělat motor každých 60tkm. Navštívil jsem místního člena Parik viz.kontakt víše. Řešil jsem ,jako asi většina místních, to brutální podtáčení DSG převodovky, hlavně po rovině, kdy to tam sází kvalty v 1700otáček, což čtyřválec motor nechápe, co se vlastně po něm chce. Úprava byla provedena podle mých předem dodaných parametrů. Chtěl jsem , aby převodovka odřazovala při klidné jízdě po rovině nejdříve v cca 2100otáček , což se podařilo na 100%. Po zkušební jízdě jsme ještě přidali v režimu do mírného kopce, kdy strašně dlouho čekalo na podřazení. Teď to do kopce krásně drží nižší kvalt a využívá to točivý moment motoru. Ty ekoteroristi si myslí, že čtyřválec bude jezdit na 1500otáček i do kopce. Děs. Zabít!! Udělala se i ůprava softu motoru, tak aby se zlepšil průběh motoru. Cestou domů jsem testoval všechny možný režimy a musím říct , že jsem si šmakoval. Konečně mě začlo bavit s tím jezdit. Protože když jsem vysed z Q7 do T5-ky, tak to bylo utrpení. Poslouchat hučení a duněni podtočenýho motoru bylo pro moje uši brutus. Přepínání mezi D a S desetkrát za jízdy je nesmysl a manuální řazení u automatu taky. Chtěl jsem využívat z 90% režim D a užívat si jízdu a né čumět na otáčkoměr jestli to nejede na volnoběh. Takže , abych to shrnul. Konečně se našel clověk, který je schopen upravit 7q převodovku DQ500, která je v T5/T6 -ce. Navíc upravit dle přání zákazníka. Tímto smekám před uměním Parika, protože lídí “ co umí” moc není. Mohu jen doporučit.
PS: Kdyby si někdo myslel, že to bylo zadarmo(charita), tak nebylo. Rád zaplatim, když je za co. A tady fakt je.
Poslední úprava: 09. úno 2020 22:37 od sharik 4x4.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 10. úno 2020 11:01 #196480

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 7
  • Karma: 1
Vsechno jde upravit vcetne toho nesmyslneho vytaceni motoru z prudkeho kopce :)
T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.191 sekund

Login