Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 29. kvě 2020 17:29 #197838

Písty zapečený kroužky, ventily vybroušený ve vodítkách, to vše způsobí karbon.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od sharik 4x4.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 29. kvě 2020 17:37 #197839

To že olej neubyvá znamená, že se do oleje dostává nafta častou regeneraci a opět to špatně maže a vydírá se vše.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 29. kvě 2020 19:01 #197840

To je ten motor takovej průser? :(
Papírově vypadá fakt hezky, je to škoda
Fiat Ducato 2.5 TD 85 kW 1995
Vw LT 35 2.5 TDI 80 kW AVR 2003
Vw T5 Transporter Kombi 2.5 TDI 96 kW AXD 2004
Iveco Daily 35C17 3.0 125 kW 2016

„Kdo se bojí pédéčka, nesmí do lesa“ :D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 29. kvě 2020 19:09 #197841

Průser je výměna oleje po 30-40tkm+ odtáčení motoru u DSG převodovky. Když se dělá olej po 10t + otáčky 2-2,5t motor funguje.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 29. kvě 2020 19:14 #197842

Jo, to stejné je u 2.5 TDI. Longlife intervaly a podtáčení motoru. To se ty motory potom pohřbily. Všichni na to nadávají, já jsem nikdy s motorem problém neměl.
Fiat Ducato 2.5 TD 85 kW 1995
Vw LT 35 2.5 TDI 80 kW AVR 2003
Vw T5 Transporter Kombi 2.5 TDI 96 kW AXD 2004
Iveco Daily 35C17 3.0 125 kW 2016

„Kdo se bojí pédéčka, nesmí do lesa“ :D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Diablo7.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 29. kvě 2020 22:37 #197852

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 128
  • Obdržená poděkování 4
Ja nevím standardně při cca 135km/h mám na dálnici kolem 105-108st. to je když jedu sám , v 5 lidech+cca 150kg baglu při stejne rychlosti 115st., v létě už bylo i 120st. Mám 4 motion,DSG,motor cca 15tis.km po vyměně ve VW...mimochodem teď za 10tis.km si motor vzal cca půl litr(měrka je přesně v půlce ) tak nevím zda se stále muže zabihat...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. kvě 2020 00:12 #197854

Tak 120C už je problém, který neprospívá motoru. Asi to budeš muset řešit. Pokud je spotřeba 0,5L na 10tkm tak to je normální.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 02. čen 2020 21:22 #197900

Také to nějak chci řešit u longu s vestavbou se to prostě ve vedrech také na dálnici více zahřívá a to auto nijak nehoním. Olej měním po 10000, nebo po roce.Záleží co je dříve. Ta cena mě už nevytrhne. Kyty se prodávají, ale musí se k tomu chladičí udělat držák. Dost by to pomohlo snížit teplotu na přijatelnou mez. Já jsem jinak s autem spokojený, pokud se olej bude měnit včas věřím, že nový motor vydrží. Stále mě jen vrtá hlavou, jak změnit, aby regenerace DPF byla jen občas a né tak častá jak je dle SW od VW. Ale nevím...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 10. čen 2020 14:49 #198011

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 147
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 10
Moje BiTDI žralo olej ke konci přes litr na 1000 km, regenerace probíhala obvykle dříve než co 100 km. Kouř žádný, emise OK DPF těsné. Výhodou u mě bylo, že nejezdím krátké cesty (děti do školy a nákupy).
Aktuálně najeto 10 tis po výměně motoru a turba stále OK, snad tedy vydrží. Turba zničí i olej naředěný naftou, vliv ucpání DPF na chod turba neumím posoudit, zhoršená mazací schopnost oleje je jasná.

Regenerace sleduji to dlouhodobě.
Před výměnou regenerace postupně častější, díky spotřebě oleje obvykle nedochází k samostané regeneraci bez přívstřiku nafty. Začínal jsem něco přes 100 km po koupi ve 107 tis a končil někde u 80 km ve 140 tis km. Nárůst zaplnění vysoko nad výpočtem a regenerace se tedy spouštěla od zaplnění a diferenčního snímače. Regenerace pak trvala okolo 20 min.

Po výměně motoru ujedu do regenerace i několik stovek km nebo také 120 km. Nicméně obrovský posun je v rychlosti regenerace, která trvá klidně jen 5 minut jízdy. Spouští se zásadně podle výpočtu, skutečné zaplnění je kolikrát jen 5g pak se regeneruje pár minut.
Samotný parametr "častá regenerace" nic neříká, protože řídíci jednotka to spustí v půlce zaplnění pokud jsou vhodné podmínky, ale trvá to jen pár minut.

Problém je celková doba regenerace vůči době běhu motoru bez aktivní regenerace.
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 10. čen 2020 15:45 #198013

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 147
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 10
sharik 4x4: Docela by mě zajímal tvůj názor. Teplota oleje u BiTDI je vysoká. Mě před výměnou v létě dosáhla teplota 130°C, z rychlé jízdy v DE se tak stalo plazení 120 km/h než to slezlo. Pak to stejně do kopců víc nešlo (120 °C mi přijde na 0W-30 až až. Po výměně pokud jedu svižně dosahuje 120°C a teplotu si trvale hlídám, takže ten chladič oleje vedu také v patrnosti.

Na facebooku věnovanému téhle závadě pár lidí instalovalo ten chladič a byli pak spokojeni. Dělá se to i s termostatem.

Ohledně otáček si myslím, že podtáčení těm motorům nesvědčí, ale nemám žádné hmatatelné podklady. Za mě můžu říct, že byť mám DSG tak řadím do kopců nižžší rychlostní stupně, aby to točilo přes 2000 ot/min. Zvuk pod 2 tis ot/min se mi prostě nezamlouvá.

Krom chladiče dokáže dát motoru zabrat i jízda na plný plyn (kdekdo si koupil 132 kW, aby mohl z dovolené jet 150 km/h i víc). Řekl bych, že olej pak degraduje, ve spojení se servisním intervalem a naftou z regenerace jsou výsledky docela hmatatelné.

sharik 4x4: Nevíš náhodou kde se ta teplota oleje měří?
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 10. čen 2020 16:35 #198015

Tak olej to chce 5w30. Chladič určitě s termoventilem, jinak by v zimě to podchlazovalo. DSG podtáčí s origo softtem vždycky. Musí se to upravit. Teď jsme dělali T6 biturbo a auto ožilo jak když je načipovaný. Stačí když jede motor ve správných otáčkách. Teplota oleje se snímá ve vaně, takže u turba a v hlavě bude ještě víc.
Poděkovali: mourek

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 22. čec 2020 10:54 #198524

Ahoj, prosím Tě, kde se motor dá koupit? Mám pocit, že ten můj je na cestě do pekel a řeším jak dál.
Děkuji za jakékoliv informace.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 25. čec 2020 16:14 #198549

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 147
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 10
Základy problematiky viz "FAQ k vysoké spotřebě oleje 132 kW BiTDI"
1. koupě motoru od VW cena asi 100 tis +/- podle kontaktu a s blokem se dodává,
- nečekáte, je to tovární díl tedy garance kvality ...
- hlava tudíž je už modifikovaná,
- vstřiky jsou také součástí,
- EGR chladič.
2. koupě repasovaného motoru cca 50 - 60 tis, inzerce "motor cfca" a podobně
- nečekáte, nemusí mít modifikace dle VW,
- musíte koupit EGR chladič,
3. repase vlastního motoru,
- čekáte na repasi s rozebraným autem,
4. dle stavu částečná oprava kroužky atd (asi nejistý výsledek).
Motor se vždy vrací jako výměnný díl nebo-li základ pro další repasi.

EGR chladič musí přijít nový.
Pohlídejte si stav turba a DPF,
- turbo nebývá nutné měnit pokud ho nezničila vysoká teplota oleje a ředění oleje naftou,
- DPF se důrazně doporučuje vyměnit (pokud byste mermomocí šetřil musí te si potom ohlídat, že nedochází k časté regeneraci, jinak bude po motoru znovu).
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG
Poděkovali: Eduard1908

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.416 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/