Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 18. úno 2021 09:37 #201197

  • Krejča
  • Avatar uživatele Krejča
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 124
  • Obdržená poděkování 19
Díky. Taky chci ten nesmysl odstavit.
Na Caravelle to mám k plné spokojenosti.
VW Caravelle T5 Long 1,9 TDI 75kW, chip na 103kW/345Nm, r.v.2006, 235/55 R18
Vw Multivan T5 BiTdi 132kW 4x4, r.v.2011, 245/45R19-275/40 R19
VW Transporter T6.1 110kW r.v.2023, 235/55, R18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 18. úno 2021 10:14 #201200

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 213
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 21
Je to celkem klasika. Na facebookovem profilu T5 se spotřebou oleje se to hodně vyskytuje a hodně lidí to tam instaluje ihned po opravě motoru a často i preventivně. Zřejmě je to odtud tafmet.pl/english/egr-valve-simulators/5...tdi-cfca-engine.html .
Nějaké negativa tam nikdo neprezentuje.

Samozřejmě upozornění jen pro sportovní účely nebo použití mimo veřejné cesty "For use outside public roads and in motor sport.".
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od mourek.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 11. bře 2021 21:44 #201513

Ahoj, tak jsem v tom taky s T5 California 4M 132kw rv.2013...
Olej to žere od 90tis cca 1,5-2 na tisíc km
Od 110tis se rozsvítí DPF skoro každou jízdu nad 100 ojetých km
A teď na 130tis to občas tlakuje do expanzky
Tuším správně, že místo novýho víka expanzky můžu rovnou shánět nový motor?
Nerad bych zůstal viset s rodinou někde v tramtárii. Jak dlouho to můžu takhle provozovat?

Autorizovaný servis mi už pár let tvrdí že je vše OK a mezitím skončila záruka atd teď už to neřeší...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 11. bře 2021 21:46 #201514

Ahoj, tak jsem v tom taky s T5 California 4M 132kw rv.2013...
Olej to žere od 90tis cca 1,5-2 na tisíc km
Od 110tis se rozsvítí DPF skoro každou jízdu nad 100 ojetých km
A teď na 130tis to občas tlakuje do expanzky
Tuším správně, že místo novýho víka expanzky můžu rovnou shánět nový motor?
Nerad bych zůstal viset s rodinou někde v tramtárii. Jak dlouho to můžu takhle provozovat?

Autorizovaný servis mi už pár let tvrdí že je vše OK a mezitím skončila záruka atd teď už to neřeší...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 11. bře 2021 22:01 #201515

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 77
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
Uz je po smrti, vcetne dpf.
T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 11. bře 2021 23:18 #201517

Bohužel si udělal chybu, měl si hned ze začátku tlačit autorizák, aby udělali test spotřeby oleje dle TPI a požadovat nový motor. Teď už máš smůlu. Budeš to muset bohužel řešit ve vlastní režii. Buď nový motor s příslušenstvím za cca 200-250tkč . Nebo go motoru s příslušenstvím za cca 150tkč. Obojí je namašli. Hlavně se nenech od někoho uchlácholit, že stačí vyměnit půlku věcí a bude to fungovat. Nebude!!! Musíš udělat vše. Kdyžtak “napiš”, poradím co s tím.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 12. bře 2021 07:41 #201519

  • Krejča
  • Avatar uživatele Krejča
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 124
  • Obdržená poděkování 19
U mě Tafmet nainstalován, tzn.EGR odstaven. Celkem peklo tam dostat záslepky, ale povedlo se. Doufám, že teď motor najede milion km.
VW Caravelle T5 Long 1,9 TDI 75kW, chip na 103kW/345Nm, r.v.2006, 235/55 R18
Vw Multivan T5 BiTdi 132kW 4x4, r.v.2011, 245/45R19-275/40 R19
VW Transporter T6.1 110kW r.v.2023, 235/55, R18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 12. bře 2021 08:01 #201520

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Salamandhero: provozovat to muzes do te doby nez to kixne uplne nebo do STK kde zjisti, ze neplnis emise. Pokud mas v autorizaku zaznamy se stiznostmi na spotrebu oleje apod. muzes stale dostat na motor kulanci sice asi ne 80% ale kdyz budes tlacit na pilu tak vyssi desitky procet to budou. Oni to vedi, ze ty motory se takle serou.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 12. bře 2021 11:02 #201530

Já si myslím, že mu nikdo nic nedá, jelikož se všechny cenový pobídky díky covidu od ledna stoply a veškerý ceny stoupaj strmě vzhůru. Takže pokud mu někdo nabídne “slevu”, bude to z těch nových cen. Takže vlastně nic. A to jestli se něco sere nebo ne není bohužel argument.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 12. bře 2021 17:13 #201537

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Jo tak ja mam lonsky info, to je mozny ze se to zmenilo..
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 11. kvě 2021 17:08 #202180

  • dizzy
  • Avatar uživatele dizzy
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Ahojte chcem sa opytat. Ak mam v aute novy motor (komplet vstreky + turba) CFCA 132kW + EGR revizie D, staci menit olej po 15t km a motor bude v pohode alebo ho tak ci tak caka smrt ?

dakujem za odpoved.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od dizzy.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 11. kvě 2021 21:18 #202186

Olej raději po 10tkm a jezdit na pohodu , žádný lítání.
Pak by to mělo vydržet ; jinak se kalamita bude opakovat.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k
Poděkovali: mape33, dizzy

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 14. kvě 2021 07:20 #202218

  • dizzy
  • Avatar uživatele dizzy
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj. este by som mal jednu otazku, existuje zoznam dielov ktore by mali byt vymenene aby bolo mozne motor povazovat za opraveny?

momentalne viem ze je tam:
novy motor, nove vstrekovace, nove turba. videl som ten EGR stitok, ale cital som aj o nejakom vysokotlakom cerpadle a DPF. A nevyznam sa v suciastkach
natolko aby som vedel ci napriklad to cerpadlo je sucastou motora alebo je to samostatny part ktory by mal byt vymeneny popripade zas v nejakej revizii.

dakujem pekne za odpoved.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od dizzy.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 14. kvě 2021 07:25 #202219

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 213
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 21
U VW to pokrývá dokument, kterému se říká TPI + číslo, který říká co se má vyměnit. Autorizované servisy ho mají určitě k dispozici.
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG
Poděkovali: dizzy

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 14. kvě 2021 08:15 #202220

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Ono to nelze rict pausalne, protoze zalezi v jake fazi se k oprave pristoupi. Pokud preventivne, casto staci vymenit problematicky EGR chladic, ze ktereho se oloupava vnitrni povrch, ktery nasledne vydre valce (tedy to je aspon jedna z teorii). Pokud ale motor uz zere 2l oleje na 1000km, tak to znamena ze spalenym olejem jsou zadelana turba, i DPF..
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od covex.
Vygenerováno za 0.171 sekund

Login