Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 09. úno 2012 08:55 #90677

littlegag napsal: Ahoj, co jsem kupoval novej HL Tak žádnej kryt pod kapotou nemám a bylo mi prodejcem řečeno, že už se nedělaj. Tak jsem se chtěl zapetat jestli by jste někdo nevěděl kde bych je mohl sehnat. Děkuju za pomoc


Pre T5 GP sa uz nerobia. Ja som ho chcel dokupit, ale nic take sme v ETKE nenasli. Jedine co sa da dokupit je kryt laveho svetla a kryt baterie a praveho svetla, ktore tam davali pre modelovy rok 2010, ale potom prestali...

Takto to mam na FA:

7E0119515A 1ks Kryt baterie
7E0805583 9B9 1ks Kryt
N 91158501 2ks Nit plastovy

Stalo to cca. 30 EUR
VW T5 GP 2011

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 09. úno 2012 09:53 #90682

zabehla napsal: Zdar chlapi,

Stále špekuluji jestli mam starou 128 poslat do světa a objednat novou GP a............ Dík za info


Mám auto přesně rok, najeto něco přes 30 tis. a zatím spokojenost.. el. dveře až na to, že jsem je svou blbostí hned na začátku vyvrátil a urval elektriku, fungujou bez problému. Zatím jsem neměl žádný problém a ani nemám žádné námitky..
VW T6 Beervan HL 2,0 TDI 4MOT 150kw DSG objednáno- prý už vyrobeno dodáno se zpožděním pouhých 3měsíců
VW T5 Juiceivan 2.0 BiTDi 132kw,DSG, 4motion prodán
Citröen C4 Grand Picaoso EXC 2.0 BHDi automat

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 09. úno 2012 10:54 #90693

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
A to je dobře =D> Ať Ti dělá radost i nadále.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 13. úno 2012 14:43 #91058

  • maros
  • Avatar uživatele maros
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 98
  • Obdržená poděkování 0
:oops: To si asi jediný juicevan. Závidím ti ja ten vrak nemôžem ani vidieť.
VW Transporter T4 2,5 TDI Syncro bohužiaľ predané
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 13. úno 2012 20:56 #91098

Ale, ale, povedz, preháňaj. Čo sa stalo? Ja som si myslel, že najhoršie je moje D:_)1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 20. úno 2012 21:01 #91921

  • maros
  • Avatar uživatele maros
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 98
  • Obdržená poděkování 0
Na začiatku, pri cca 3000 najazdených km začal velký praskot z miest pružín ako keby strelila struna. Neskôr to robilo čoraz viac. Axialne ložiská menili asi pred mesiacom.
Strašne vrzgali gumy zadných dverí tak ich vymenili na oboch dverách. Po určitom čase začala svietiť kontrolka oleja ale oleja bol po hornú risku. Tak menili čidlo hladiny oleja.
Dalšia závada odlepila sa guma nad prednými dverami výmena.Výmena vnutra predných dverí to čo je pod tapacírom ten plech Mám problémy so servom strašne v nom vrzga ked sa zohreje a vytáča do strán v určitom plomery.
Teraz mam velky problem v stlpiku predných pravých dverí už som tam bol niekolko krát. Pozerali dvere, pravý stlpik, prestriekali stlpik prostriedkom čo sa striekajú dutiny. Nič sa neodstránilo. Niekedy teraz tam mám isť idú meniť horný záves
dverí a chcú rozobrať prístrojovku. Veľmi sa toho bojím lebo ked sa to raz rozoberie vieš ako to je bude to vrzgať celé. Zadné pravé dvera sa nedajú niekedy zavrieť elektricky až na tretí krát vždy sa otvárajú. Asi vadný mechanizmus. Neviem čo s
tým servom. Celé auto vrzga a klepoce po prejazde nerovnosťami. Mám chybu laku od výroby na zadnom blatníku treba to prestriekať.Pri otvaraní zadných pravých dverí (elektrických) mi proste derú po karoserii až do spodnej farby. Ten pánt čo ťaha dvere.
VW Transporter T4 2,5 TDI Syncro bohužiaľ predané
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 20. úno 2012 21:18 #91925

  • Seikel
  • Avatar uživatele Seikel
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1514
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 8
#-o tak to je síla ... to snad ani není možné abys řešil za tak krátkou dobu na jednom autě :) ... tohle vidím na zmetek z výroby jako celek ...
T5 Multivan 2008, 128 kW, 4Motion SEIKEL - "balonek"
T5 Caravelle 2005, 151 kW/455 Nm - "motorka" - prodáno
T4 1998 2.5 TDI 75 kW - long poloplech
T4 1999 2.4D - třístranný sklápeč - prodáno
.
TenDýmIgnoruj
A-team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 20. úno 2012 21:57 #91935

  • Hafa
  • Avatar uživatele Hafa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 998
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 17
Jsem docela zděšen. já mám za rok ve stejném autě najeto 48tis. a musím zaklepat že bez problémů. Je pravda, že po výměně zadního víka díky nedobrždění jednoho pacienta mi trochu vržou páte dveře,ale pozoruji to jen při teplotách pod nulu. Dále jsem nechal vyměnit před 14 dny baterku a pravej boční blinkr díky zamlžení, ale jinak to auto musím pochválit. Asi opravdu záleží na kusu a hlavně roku výroby. Stále jsem ve spojení s mechaniky u nás ve VW a kromě jedné svolávačky na přehrání softu díky PDF, nejsou s GP vážné problémy. Při srovnání nástupu T5 a GP je toprý 100% ku 1%. Haf
T1-Samba deluxe 1966
T3-Vanagon 1986 2,1 benzín-automat
T4-2,5 TDI pracant
T5 GP Multivan

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 21. úno 2012 07:43 #91950

  • Kamca
  • Avatar uživatele Kamca
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 524
  • Obdržená poděkování 2
Taky se musim přidat k těm spokojeným zatím bez problému!! Auto mám rok a půl sice málo km ale vše fach a to je důležité.! OK!
TO HAF: ptal jsem se na tu prodlouženou záruku,tak je to formou pojištění a sjednat ji můžeš těsně před koncem dvoulete záruky.A je to na 3roky a 150tis km nebo 250tis. km
132kW BiTDI 4 motion,DYNAUDIO,W ebasto,

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 21. úno 2012 21:22 #92034

rok a půl a 90000km zatím pohoda dělá mi jen radost
Transporter T4 1,9TD 50kW 1995
Transporter T5 GP 2.0 TDI 75kW 2010
BMW F20 118d 103kW 2013
Fiat Coupé 2.0 16V turbo 166kW 1994
Maserati Quattroporte 3,2 V8 turbo 247kW 1998

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 21. úno 2012 21:50 #92039

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18
A mě by zajímalo,co budete,majitelé psát konkrétně jen přímo o DSG,až bude mít najeto řekněme 250.000km a více.
Asi si ještě tak dva roky počkáme,než to někdo najedete,že.
Už ale tady máte mnozí DSG "zajeté"

Protože co si budem povídat,u Téčka (pětiválce) se sypou i manuál převodovky,takže paradoxně má DSG šanci "být spolehlivější"

Tak uvidíme,jak to bude časem s tou spolehlivostí.
Protože je nás myslím mnoho,co bychom DSG rádi měli,ale bojíme se vyšší spotřeby,kterou bychom ale za ten luxus rádi obětovali,ale čeho se skutečně bojíme,je,že budeme každé 3-4roky dávat převodovku ven.
U mě konkrétně ještě vadí ten častý olejservis,když se hodně jezdí,tak během 3let 4x měnit olej v převodovce je celkem otrava,ale nadruhou stranu za ten luxus to stejně asi stojí.
Jinak zatím DSG v poho u všech,jo? Zima,mrazy,vlek žádné potíže?
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 08. kvě 2012 09:01 #97153

  • helmut
  • Avatar uživatele helmut
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 0
Má někdo na novem multakovi original 18 kola? mylim, ze se jmenuji Canbera. Není to moc tvrdé? Dá se s tím normálně jezdit? doporucili byste je i pro 4 motion? díky!
T5 BiTDi 4motiom DSG7 2012 HL

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 08. kvě 2012 09:22 #97154

  • Kamca
  • Avatar uživatele Kamca
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 524
  • Obdržená poděkování 2
Já je mám v kombinaci ze sportovním podvozkem a myslím si,že je to dost tvrdé hlavně na ty naše díravé cesty!! Nevím až jakový je rozdíl mezi 17"koly s normálním odpružením.Byl jsem zvyklý na Fr.auta možná jsem rozmlsaný. :-) ))
132kW BiTDI 4 motion,DYNAUDIO,W ebasto,

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 08. kvě 2012 20:18 #97166

helmut napsal: Má někdo na novem multakovi original 18 kola? mylim, ze se jmenuji Canbera. Není to moc tvrdé? Dá se s tím normálně jezdit? doporucili byste je i pro 4 motion? díky!


Já je mam taky a ten podvozek mám taky, ale na Transporteru je to tvrdý no ale s tim nic nenaděláš to je daň za to že to vypadá k světu .-))
Transporter T4 1,9TD 50kW 1995
Transporter T5 GP 2.0 TDI 75kW 2010
BMW F20 118d 103kW 2013
Fiat Coupé 2.0 16V turbo 166kW 1994
Maserati Quattroporte 3,2 V8 turbo 247kW 1998

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 13. kvě 2012 21:03 #97383

  • Alex89
  • Avatar uživatele Alex89
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 13
  • Obdržená poděkování 0
Byl jsem před 2 měsíci v situaci, kdy jsem začal vážně uvažovat o výměně firemního Traffica, který už má hodně najeto a je čas na výměnu. Stačí mi Transporter, stejně bude jezdit jen se zbožím, ale vždy jsem chtěl v autě silnější motor. Po prostudování ceníku a zkušební jízdě v Multivanu 2.0 BiTDI 132kw manual, jsem byl celkem spokojený, multivan je těžší než transporter, tak jsem si říkal, že mi to pak i o trochu líp pojede se stejným motorem. To že má transporter tvrdé plasty a je více hlučný mi taky nevadí, na komfort mám osobák. Nicméně pak jsem narazil na nové Vito, jako celek se mi moc líbí a v MB mě zapůjčili opět luxusnější verzi Viano a to s motorem V6. Už po prvním kilometrech mě to auto vyrazilo dech. Motor neskutečně kultivovaný, tichý a ten zátah co předváděl byl jedním slovem famózní. Nehledě na úžasně komfortní podvozek a 5ti stupňovou aut. převodovku, která řadila jemně, jistě, jednoduše (méně je někdy více).

Opět jsem byl rozhodlý pro pracovní verzi Vito s motorem V6. Ovšem když jsem blíže prošel Vito přišlo mi, že oproti Vianu je daleko hůře zpracované, plasty nedoléhaly - prostě odfláknuté a následně mi známý tvrdil, ať Vito určitě neberu a skočím do VW (měl 5 rozvozových Vit a každé rezlo a co chvíle to problém). Takže jsem začátkem minulého měsíce objednal Transportera 2.0 BiTDI 132kw. Po prostudování fóra však začínám mít trochu obavy, co mě čeká :D Nedovedu si totiž představit, že mi bude stát auto v servisu. Je to pracant a musí jezdit...

Obracím se na Vás, zda-li někdo nemá zkušenosti s mou budoucí variantou (2.0 BiTDI 132kw) v transporteru ne multivanu, popř. nezná někoho kdo ano?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.244 sekund

Login