Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 14. pro 2014 22:12 #148081

Zdarec chlapi,

jak Vám ty GPčka žerou olej?

Mě se to dosti zhoršuje doliji už tak 1L na 5tis km. Najeto mám 150tis.
Čím by to mohlo být ? Turbína či něco dalšího ..... vše funguje bez jakýchkoli příznaků.

V manuálu píšou 1L až na 1000km což je dle mého nesmyls.

Vím, že tyhle motory berou oleje více, ale co je moc to je moc.

Dík za info
VW Multivan Highline 2.0 Bi-TDI 180ch DSG7 4Motion
VW Multivan Comfortline 2,5 TDi 128KW - prodáno
Audi A6, 3,0 (171kW ) quattro

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 15. pro 2014 00:30 #148087

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Nerad bych to napsal nějak špatně či drze, ale máš nejhorší motor, co kdy VW do Téček dalo.
Promiň, ale je to můj názor.
Zvýšená spotřeba oleje bude nejspíše Biturbem, může to být ale také i mizejícím či vydřeným nicasilem.
Vím, že tohle si asi slyšet nechtěl, ale liji ti čistého vína.
V modelech GP je nejpovedenější motorizace 103 KW, spolehlivá, nenáročná.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od lada t5.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 15. pro 2014 14:09 #148105

  • Kamca
  • Avatar uživatele Kamca
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 524
  • Obdržená poděkování 2
Mám najeto 85tis. a zatím nežere,měním po cca 13tis. a nezávodím s ní.
132kW BiTDI 4 motion,DYNAUDIO,W ebasto,

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 19. pro 2014 21:48 #148283

Tak dnes jsem nechal auto zkontrolovat - nikde žádný vizuální únik, turbo údajně taky ok, VAG taky nic nenašel.
Ve VW, řekli že tyhle motory odcházejí po 100tis a mění se motor za motor a na kulanci to neuznají.
Záruku již nemám a prodlouženou záruku, kterou jsem si zaplatil tak tu taky nemám, protože pojišťovna zkrachovala.

Mimo VW servis řekli motor ven a zkontrolovat ventily, písty atd..

No takže to nejhorší co může být - žere to olej, ale nikde žádný problém.

Auto jede naprosto normálně, spotřeba ok, zvuk taky takže co s tím?
vyměnit turbo?, rozhodit motor?


Jen pro info auto mám od 10tis km, olej dělám po 20tis, jezdím pouze Vervu, používám předehřev a hlavně jezdím jak důchodce aby mi auto vydrželo - dlouhodobá spotřeba 9,0 je mi svědkem. Fakt nevím co bych měl udělat víc, aby auto vydrželo.

Ohledně nejhorších motorů se raději vyjadřovat nebudu - měl jsem i 128Kw a můžu říct že ani jeden motor nestojí za nic.
VW Multivan Highline 2.0 Bi-TDI 180ch DSG7 4Motion
VW Multivan Comfortline 2,5 TDi 128KW - prodáno
Audi A6, 3,0 (171kW ) quattro

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 20. pro 2014 17:43 #148316

Když občas pročítám toto fórum je to mazec. Auta defakto za miliony a problémy které ani Dacie možná nemá.
Taky jsem chtěl a stále se přesvědčuji že chci, koupit i novýho T5 ,ale aby mi někdo řekl , že motor vydrží 100000km potom KO, že je to v pořádku, tak to je vrchol drzosti.Někdo to najede bez problémů za dva roky i dřív. Zajímalo by mě zda jste byl s tímto faktem seznámen již při koupí ?
Nejraději bych postavil němcům dům se slovy, do pěti let se vystěhujte, protože vám spadne na hlavu. :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od IceNine.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 05. led 2015 17:56 #149184

  • Kamca
  • Avatar uživatele Kamca
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 524
  • Obdržená poděkování 2
Mluvil jsem s klučinou co měl najeto 110tis. žralo mu to olej, v servisu dolili zjistili kolik a za jakou dobu se tratí.Pak motor ven a zjistili na dvou pístech nadměrnou ovalitu, tak mu vyměnili půl motoru hlava puvodní a platil do 50tis.Uvidíme co nás čeká.
132kW BiTDI 4 motion,DYNAUDIO,W ebasto,

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 08. led 2015 09:14 #149326

Já si myslím, že to dělá to biturbo.Tlačí to tam i v nízkejch otážkách a píst dostává zabrat,hlavně i do boku.Nakonec se vydře a začne to žrát olej.Má to vždy stejný scénář.Jinak jedna technická-Nikasil tam žádnej není, je tam litinovej blok.Nikasil se používá u hliníkových bloků, aby se tam nemuseli cpát vložky.Takhle je to u T5 2,5 R5.
U 103 takový problémy nejsou jako u 132KW.Já jsem chtěl taky koupit GPčko ale pak jsem se s tím svez a hned jsem si to rozmyslel.A měnit motor po 150tkm u auta které stojí 1,3míle je opravdu zoufalství.A to až přijde na trh nová T6 s motorem 2,0tdi Bi 240k tak to bude teprve mazec.Já jsem nakonec raději zvolil audinu s 3,0TDI V6.To je alespoň motor co jede a vydrží min.300tKm a to ani nenajedu.Škoda že ho tam nedaj, pak bych asi volil T6.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 09. led 2015 22:14 #149460

Zdarec

přesně jak uvádíš odcházejí spodky - zapečení kruhů a následná vyšší spotřeba olej.
V současné době to řeším na kulanci ve VW ČR - v úterý mi mění olej - olej zváží pak najedu 1000km olej znovu ven a vážení.
Dle spotřeby oleje zvolí další postup.
Co jsem se informoval tak mění celý spodek motoru nebo turba - otázka je co za to budou chtít.
Prověřoval jsem jak to řeší v Německu - údajně na kulanci celý motor a zdarma do 3 let stáří.
Uvidím jak dopadnu v ČR - pokud budou chtít zaplatit velkou částku vyzkouším to v Německu.

Raději nebudu psát jak jsem nasr.... o auto se starám jak nějaký pacien, aby mi vydrželo a nakonec dopadnu takhle.
Osobně to vidím s VW T5 bídně 128Kw byl sypák a biturbína je snad ještě horší - přemýšlím že koupím integrovanou obytku, protože na camping už je nám T5 stejně malá a na denní ježdění osvědčenou V6 TDI - Audi nebo BMW.

Dám pak vědět jak jsem dopadl - sypákům zdar.
VW Multivan Highline 2.0 Bi-TDI 180ch DSG7 4Motion
VW Multivan Comfortline 2,5 TDi 128KW - prodáno
Audi A6, 3,0 (171kW ) quattro

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 09. led 2015 22:21 #149462

  • rstd
  • Avatar uživatele rstd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 900
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 52
To jsi se měl poradit než si to koupil s těma auta má je problém
Myslím že 128 je proti tomu držák

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 13. led 2015 07:50 #149682

  • LukášV
  • Avatar uživatele LukášV
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 336
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 11
Ano 128kw je oproti 132kw opravdu držák..
Co se týče 103kw tak nepleťte hrušky s jablkama. 103kw je jediný možný motor v GP, který opravdu funguje.
T5 Multivan 2.5TDi RNS510, Bixenon, 20'' OZ 275/40/20, Thermo Top C + Thermocall GSM, Air Top 3500,...
Serie 128kw/400Nm
Stg.I 155kw/460Nm
Stg.II 173kw/480Nm
Stg.III 201kw/578Nm

TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 13. led 2015 09:54 #149686

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Tak tak, jestli GP, tak jedině s motorem 103KW:
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. bře 2015 12:58 #153173

Chlapi hned mě neukamenujte, ale co to znamená že to neuznají na kulanci? Jako záruka? Omlouvám se za neznalost!
T5GP Multivan Highline 2.0BiTDi 132kW DSG :-)
T5 Shuttle 2.5 TDi 128kW long (150 kW)
Octavia 1.9TDi 81kW
Roomster 1.4TDi 59kW
Forman 1.3 LS 50kW
VW Brouk 1.2 (1.6 :-) )
VW Caddy 1.9 Tdi 55kW
T5 multivan 2.5 TDi 128kW 4motion

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. bře 2015 13:55 #153179

  • rstd
  • Avatar uživatele rstd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 900
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 52
To je výměna nebo zaplaceni určité části dílů po záruce
Hodně se meni motory na kulanci
Něco ti káklo na autě

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od rstd.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 20. dub 2015 00:08 #154199

Zdravím

tak jsem situaci vyřešil:

na kulanci mi vyměnili kompletní motor skoro se vším ( Egr, ol. chladič, rozvody, filtry, oleje ) + biturbo.
Celková cena 10tis Euro já jsem musel uhradit 30% víc jsem bohužel z nich nedostal.

Vše jsem řešil v Německu v ČR jsem se ničeho rozumného nedovolal.
Teď již mám najeto dalších 10tis. a zatím vše OK.

Takže mám zase klid na dalších 150tis km musím to najed do 2 let, abych mi pak mohli zase vyměnit motor :-).
Nakonec jsem z toho vyšel docela dobře, ale mé zklamání stále trvá. Dál to raději komentovat nebudu.

Přeji všem majitelů GPíček ať mají větší štěstí než já.

A doporučuji aby jste si připlatili všechny záruky co jdou!!!!
VW Multivan Highline 2.0 Bi-TDI 180ch DSG7 4Motion
VW Multivan Comfortline 2,5 TDi 128KW - prodáno
Audi A6, 3,0 (171kW ) quattro

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od zabehla.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 20. dub 2015 07:59 #154202

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 735
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 55
Aha,
vcera jsem u znameho videl na dilne jedno BiTDI zralo olej az hruza. Majitel se niceho u VW v CR nedovolal :-(. zahranici asi nezkousel. ted je motor po repasu a jen materialove je v tom cca 80tis.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella ,Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136, Skoda Superb 3.6 FSI
Yamaha xjr 1300, Yamaha XJ 600 N

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.194 sekund

Login