Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 16. kvě 2015 11:47 #155149

  • maros
  • Avatar uživatele maros
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 98
  • Obdržená poděkování 0
Som šťastný, po týchto informáciách že som sa auta zbavil. Mám podobé informácie od kolegou čo ho majú. Spotreba viac ako 2L na 1000km. Mna len zaujíma či toto fórum niekto s importu číta ved ide o 1 mil. korún. To je asi aj trestné že životnosť auta je 2 roky alebo 100 tis km pri tej sume. Mali by to oficialne uvádzať na stranke vw. Kúpte si auto je fajn ale motor tak cca 100 tis km a treba nový. Kam ten svet speje ako si toto môže taká firma ako je VW dovoliť? Hanba. Vždy sa odlišovali od iných značiek kvalitou. Teraz nemám slov. :sick: :evil: Nech idu do r….i s emisiami ked môžu jazdiť tatry 815 a ine bez katali. tak ja ked mam peniaze môžem si hádam objednať 3L 6 válec do multivanu a najazdiť aspon 300 tis km či nie? Ked nevedia vyrobiť bi turbo nech ho nepredávajú. Velmi by ma zaujímalo či mercedes V klasse 140/190 má rovnaké problémy. Ak máte niekto skusenosti napíšte. Ešte raz hanba!!!!!!!!!
VW Transporter T4 2,5 TDI Syncro bohužiaľ predané
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 17. kvě 2015 08:01 #155190

  • Hafa
  • Avatar uživatele Hafa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 998
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 17
Pánové, máte pravdu, že u první série GP byly problémy s olejem. Sám jsem to zařil a proto mohu referovat. Nejedná se o vadu která přetrvává, ale příčina byla fabrikou vyřešena již před několika lety. Olej se dostával přes stavítka na hlavě vlivem nadměrného otěru a úbytku materiálu do válců kde se zapekly kroužky a bylo vymalováno. První motory začali odcházet na sanitkách, které mají všechny BiTDI a najezdí hodně kilometrů v maximální zátěži. Fabrika začala ihned odlévat hlavy z pevnější slitiny a je již pokoj.
Musíme si uvědomit, že každý jezdíme jinak a tím pádem je zde dost dlouhá doba než se vše projeví. Mně odešel motor při 170tis. a to jsem ho opravdu nešetřil. Pokud dodržuješ pravidelné návštěvy v autorizovaném servisu, máš nárok na kulanci, která je většinou 50% z opravy motoru. Je to hodně a zde uznávám, že přístup výrobce by měl být lepší. Na druhou stranu musim říct, že při 230 tis. km které mám ted na tachometru, to byla jediní vážná závada a do auta leju jenom naftu a olej. Auto je pohodlné a spolehlivé.
Bohužel máme okolo sebe několik těchto špatných referencí a to jen pro to, že nekupujeme auta nové, ale ojeté . Proto bude u nás jistě více takových případů než v západní evropě v % na prodané kusy. Pokud by to někoho zajímalo, pokusím se zjistit na importu od jakého vyrobního čísla motoru to bylo již vyřešeno. Hafa

PS: mercedes V klasse má při objednání termín unor 2016, myslím, že mají také svých problému dost
T1-Samba deluxe 1966
T3-Vanagon 1986 2,1 benzín-automat
T4-2,5 TDI pracant
T5 GP Multivan

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Hafa.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 17. kvě 2015 11:22 #155197

Chlapy, stale tu citam hrozive spravy na tento model, uz som bol namotany, ze sa auta zbavim, no bavil som sa s mechanikmi v servise a rozpraval som im co sa tu pise, tak sa divili. Robia tychto modelov v servise dost, ale nic podobne nemuseli este u ziadneho auta riesit. Sledujem si spotrebu oleja, tak zozral max. 0,6L na 30.000km. Aj po 90.000km je olej v porovnani s inymi dieslami cistejsi. Dlhodobu spotrebu nafty mam 8,3L/100km, jednotlive jazdy vychadzaju okolo 7,9L a min. som mal 7,4L/100km.
Mechanik mi poradil, ze obcas treba auto prehnat, tj. dat do S a nalozit mu, nech sa to prepali, potom uz zase normalna jazda. Nalozene auto netrapit pod 2000ot/min.
Zatial po mechanickej a motorovej stranke to mam v pohode, az na par spomenutych vyhrad, co vsak nebolo nejako na funkcnost auta podstatne. Co som spominal naklonenie auta na lavu stranu, tak ze je to sposobene unavou pruzin na tej strane, kedze vyrobca tam nedal tvrdsie pruziny, aj ked je jasne, ze lava strana je najviac zatazovana, lebo je tam nadrz, druha bateria pod vodicom, a este aj sofer.
Auta sa nemienim vzdat, na jazdu za vzdy tesim, je to uplne iny pozitok, ako mam denne v Golfe 7.
VW Golf VII Highline 2.0TDI 110kW, 4motion, 6G BMT, 05/2013
VW T5 GP Multivan Highline 2.0 BiTDI 132kW, 4motion, DSG-7, 12/2010

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od VM Power.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 19. kvě 2015 19:31 #155300

  • maros
  • Avatar uživatele maros
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 98
  • Obdržená poděkování 0
Nechcem navodzovať negatívnu náladu už som mal aj T4. Viem to porovnať. Hafa ja kupujem len nové autá konkretne toto stálo 45 tis. eur. Spomínam si len na niekoľko závad výmena axiálnych ložísk 5000tis km, obe elektricé šúpačky pokazené, dpf filter pri cca 40 tis., v pravom stlpiku šrouba klepalo to ako v nákladnom vagóne, výfuk zhrdzavený po druhej zime ale úplne durch, Na streche v laku pri striekaní smeti ……… Importér ked prídete do servisu a príde na obhliadku sa pozerá do neba aké je dnes pekné počasie. Vieš a urobiť makký odliatok motora, čo? vyrábajú prví motor vo vw?? Minimálne všetky auta s týmto motorom vymeniť na požiadanie grááááátis podľa vin!!! Ja osobne si užnikdy vw nekúpim aké kolkvek. Viete mal som starší typ T4 to bolo auto. Najviac ma mrzí že vw nabehol na čínsky spôsob výroby - na dva roky a dosť problém aj predať. Ako vysvetlíš že výfuk zdhrdzavie za 2 zimy len tým že kúpili najlacnejší plech a s neho to vyrábajú prečo robia makké odliatku motora lebo obrat nači ti je auto čo vydrží 10 rokov a viac a 300 tis. km potrebujem predávať a vyrábať nie jazdiť. Ja ten kolotočo chápem v elektronike ale
VW ikona kvality? No neviem. Podotíkam a servis som robil až velmi poctivo a originál. (PS prosím nehovorte že to som mal len ja smolu, že ostatné kusy su v pohode, že som mal len smolu)
VW Transporter T4 2,5 TDI Syncro bohužiaľ predané
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 22. kvě 2015 11:26 #155379

  • Kamca
  • Avatar uživatele Kamca
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 524
  • Obdržená poděkování 2
Mně by to teda zajímalo od jakého č.motoru byl již tento problém vyřešen. Pokud to můžeš zjistit byl bych rád.
132kW BiTDI 4 motion,DYNAUDIO,W ebasto,

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 22. kvě 2015 16:17 #155388

  • maros
  • Avatar uživatele maros
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 98
  • Obdržená poděkování 0
Kamca to je otázka na Hafa - citujem:
"Nejedná se o vadu která přetrvává, ale příčina byla fabrikou vyřešena již před několika lety. Olej se dostával přes stavítka na hlavě vlivem nadměrného otěru a úbytku materiálu do válců kde se zapekly kroužky a bylo vymalováno. První motory začali odcházet na sanitkách, které mají všechny BiTDI a najezdí hodně kilometrů v maximální zátěži. Fabrika začala ihned odlévat hlavy z pevnější slitiny a je již pokoj."
VW Transporter T4 2,5 TDI Syncro bohužiaľ predané
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 23. kvě 2015 08:43 #155401

  • Kamca
  • Avatar uživatele Kamca
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 524
  • Obdržená poděkování 2
Jj měl jsem namysli Hafa.
132kW BiTDI 4 motion,DYNAUDIO,W ebasto,

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 23. srp 2015 17:58 #158310

Da sa zohnat servisny manual v el.forme k tomuto modelu kde je uvedene, kedy co pri kolko km menit, kontrolovat a nastavovat?
Dik.
VW Golf VII Highline 2.0TDI 110kW, 4motion, 6G BMT, 05/2013
VW T5 GP Multivan Highline 2.0 BiTDI 132kW, 4motion, DSG-7, 12/2010

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od VM Power.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 23. srp 2015 18:31 #158311

  • rstd
  • Avatar uživatele rstd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 900
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 52
Chápu dobře že to chceš na vuz co máš v nadpise
Podle VIN se to da objednat a chtěl by si servisní manuál s příručkou

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 23. srp 2015 20:23 #158315

Myslim, ze som to docela presne nazval. Neviem ako co kto nazyva, ale prirucku teda navod na pouzivanie mam, to je bezne prilozene k vozidlu.
Ja potrebujem rozpis servisnych ukonov, to co dostane vytlacene do ruky mechanik a podla toho vykonava inspekciu, servisne zasahy, opravy, popr, technologicke postupy oprav a ine, aby som si vedel porobit bezny sevis sam.
VW Golf VII Highline 2.0TDI 110kW, 4motion, 6G BMT, 05/2013
VW T5 GP Multivan Highline 2.0 BiTDI 132kW, 4motion, DSG-7, 12/2010

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 23. srp 2015 21:07 #158320

  • rstd
  • Avatar uživatele rstd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 900
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 52
Kdyt ti to píšu zajdi do VW dej jim VIN a oni ti to vyjedou i konkretne ke kolika kilometrům ja jsem si ted nechal vyjet ke 350 co se má dělat a měnit

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 24. lis 2015 19:05 #160521

No nevím, kdy to VW vyřešil, ale já mám auto nově koupené v roce 2011 a nájezd 116 tis. a zrovna to řeším, minimální spotřeba oleje je 1L na 1000km, do toho mi prý zpuchřel řemen klimatizace /auto garážované/ a řemen se nevyměňuje samostatně, jen tuším s čerpadlem nebo kompresorem, to si nepamatuju, cena 24 tis. bez DPH. Momentálně prý pokud se prokáže úbytek oleje, tak je jak píšeš kulance pokud budeme počítat 50% tak jsem tam za 90,tis+24.tis za klimu to je 114.tis + servis při 120 tisících, výměna olejů DSG a HALDEX tak jsem tam za 130 bez daně. Sorry, ale aut jsem měl plno, ale abych do sotva pětiletého auta vrazil 114 tis. za opravy, se mi ještě nestalo a přijde mi to dost! Příště vím, že už si další žádné další T nekoupím.
VW T6 Beervan HL 2,0 TDI 4MOT 150kw DSG objednáno- prý už vyrobeno dodáno se zpožděním pouhých 3měsíců
VW T5 Juiceivan 2.0 BiTDi 132kw,DSG, 4motion prodán
Citröen C4 Grand Picaoso EXC 2.0 BHDi automat

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 25. lis 2015 15:39 #160537

U mna stale zatial v pohode, aj ked mam teraz ist na servis, ale asi do autorizovaneho nepojdem, kedze po mne chcu 630e za vymenu olejov, ze nic ine sa tam aj tak nerobi a od poslednej vymeny mam len 20.000km, co sa mi zda malo na to, aby bola zase nutna vymena vsetkych naplni, ked to bolo robene pred 2r. Spravim si to neskor sam, material uz mam nakupeny.
Obavy mam aj s toho, ked budu zvolavacky na prerabku motorov EA 189, kedze mame smolu v tom, ze nas VW ojebabral a dal nam hacknuty soft a bohvie co este bude treba menit. Akurat ze som teraz musel menit obe baterie, uz v lete strajkovali, ale jak doslo chladno, klakli uplne.

Skus to hodit na kauzu motov EA 189 a jeho nedokonalosti, mozno v ramci toho dostanes novy uz dobry motor a zdarma.
VW Golf VII Highline 2.0TDI 110kW, 4motion, 6G BMT, 05/2013
VW T5 GP Multivan Highline 2.0 BiTDI 132kW, 4motion, DSG-7, 12/2010

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od VM Power.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. lis 2015 14:32 #160699

"Skus to hodit na kauzu motov EA 189 a jeho nedokonalosti, mozno v ramci toho dostanes novy uz dobry motor a zdarma. "

No to bych sice rád, ale dle VIN můj motor v seznamu není ......
VW T6 Beervan HL 2,0 TDI 4MOT 150kw DSG objednáno- prý už vyrobeno dodáno se zpožděním pouhých 3měsíců
VW T5 Juiceivan 2.0 BiTDi 132kw,DSG, 4motion prodán
Citröen C4 Grand Picaoso EXC 2.0 BHDi automat

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. lis 2015 15:50 #160704

Hmmm..... tak to je smola, ved uvidime co caka nas ostatnych.
Ja som si cez vikend spravil olejovy servis sam. Zistil som, ze mechanici to v tzv. "autorizovanom servise" pekne flakaju.
V DSG mi aj pri vymene olejoveho filtra, naplnenia olejom a naslednej procedure zahriatia prevodovky na 35-45st.C a vypustenia prebytku oleja vyslo, ze tam ma byt presne 4,8L. Meral som vypusteny a naliaty olej a v servise mi tam na tvrdo naliali 5,5L a vybavene ze to maju v oku. Mozno v novej uplne suchej prevodovke.
Do motora som dal presne po hornu rysku mierky, tak odsledujem pokles hladiny.
VW Golf VII Highline 2.0TDI 110kW, 4motion, 6G BMT, 05/2013
VW T5 GP Multivan Highline 2.0 BiTDI 132kW, 4motion, DSG-7, 12/2010

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.201 sekund

Login