Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 12. dub 2016 23:36 #166026

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Doporučuji nekupovat s tímto motorem.
Raději 103 KW.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 19. kvě 2016 23:46 #167247

No tak jsem také v klubu dolévačů oleje....po 15tis se objevila
na dotu konev s olejem a po kontrole na minimu..měnil jsem olej za nový a myslel jsem ,že v servisu šetřili.... 5tis po výměně oleje kdy hladina byla na maximu zase litr oleje .... vynuloval jsem budík a hlídám...byl jsem se předběžně informovat v servise a velice "příjemný technik" v Porsche Hradec Králové (tam už určitě na servis nepůjdu) mě kulantně poslal do neumětel...prý jsem v toleranci litr na tisíc km a jestli chci ať si zaplatím váhovou zkoušku,ale vzhledem k toleranci od výrobce se vejdu :ohmy: ....najeto mám cca115 tis a autu jsou tři roky od výroby :angry: jako mazec,po zkušenostech s předešlým T5 GP opět prodloužená záruka tak snad začne brát ještě více aby s tím začaly ve VW něco dělat...
VW T5 GP 132kw , Polaris XP 850 ,Yamaha MT-01 SP

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od jaris72.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 29. kvě 2016 22:55 #167510

Zdar - nenech se odbýt 1L / 1000km je nesmyl!
Přesně z těchto důvodu jsem reklamaci řešil v Německu.
Když mi dělali váhovou zkoušku žralo to 0,73L/1000km limit byl údajně kolem 0,65 tak jsem se vešel a uznali mi to na kulanci.
( půl roku po záruce ).
Platil jsem práci oni materiál a vyměnily celý motor komplet kus za kus ještě mi dali 50% slevu na turbo, který mělo po těch 150tis vůle a nechtěli to dávat na nový motor.
Váhovou zkoušku ani olej z kterým se to dělalo jsem neplatil!

Nový motor mám rok 2015 a nejel jsem s ním 65tis zatím ani kapku oleje - na servis interval 20tis se mi hladina na měrce skoro nehne.
Až jsem překvapen že to olej vůbec nežere. Ten první motor žral olej už od začátku, dolíval jsem tak 2L/30tis už když to bylo nový - pak to bylo horší a horší.

Evidentně s tím něco udělali tak jsem zvědav co najedu než bude zase KO.

Zdar ať ty verky jezdí :unsure:
VW Multivan Highline 2.0 Bi-TDI 180ch DSG7 4Motion
VW Multivan Comfortline 2,5 TDi 128KW - prodáno
Audi A6, 3,0 (171kW ) quattro

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 03. čen 2016 18:43 #167745

Vot zdes sabaka zakopana:
VW Golf VII Highline 2.0TDI 110kW, 4motion, 6G BMT, 05/2013
VW T5 GP Multivan Highline 2.0 BiTDI 132kW, 4motion, DSG-7, 12/2010

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 05. čen 2016 21:28 #167791

  • celer
  • Avatar uživatele celer
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 95
  • Obdržená poděkování 0
V Porsche HK pozor. Banda pitomcu a arogance otresna. Menili mi okno tak, ze jsem mel plnou palubku vody, ram porezanej, po dvou letech bubliny pod lakem apod... Hnus.
Multivan Atlantis 2,5 TDI 111 kW 2001
Opel Zafira 2,21 A/T,
Gilera Fuoco 500 ie

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 29. srp 2016 11:21 #169937

ad VM Power: mohu poprosit o rychlý výcuc / závěr z videa? Bohužel ruštinu nedám.... :-(

Jsem také jeden z postižených, Multivan T5 132 kW BiTDI, 4x4, DSG, ročník 2011. Po 90 tis. km se skokově zvýšila spotřeba oleje na cca 1 litr na / 200 km, v servisu (TUKAS Praha) jednoznačně doporučili výměnu polobloku motoru. Bohužel rok po záruce... 70% ceny dílů platil VW, já zbytek + práci, bylo to cca 50 tis. Kč.

Od známého člověka z vedení ŠkoFinu jsem dostal informaci, že tento problém s motorem nijak vyřešen nebyl a že po dalších 100 tis. km bude velmi pravděpodobně následovat další výměna. Jediné řešení je prý přemapování motoru (změna SW řídící jednotky), které sníží mírně výkon, ale vyřeší tento problém.

Autorizované servisy to prý ale nesmí běžným zákazníkům dělat, je to určeno jen pro speciální zákazníky, hádám přesně typ sanitky, policie, fleet atd.

Víte o tom někdo něco? Předem děkuji za info. Vygooglit se mi o tom nic nepodařilo.
VW T5 Multivan 132 kW BiTDI 4x4 DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 29. srp 2016 23:14 #169972

V podstate, zistili, ze sa jedna o stary typ bloku motora, ktory mal 68PS a len osadili vsetkym modernym, aby z toho dostali vykon az sa dostali na hranicu, ked odchadzaju valce v liatinovom bloku. V servise sa naraz stretli auta s rovnakym problemom pri 100.oookm. U importera sa dozvedeli, ze je to normalne, ze tieto motory odchadzaju a treba ich menit.
Majitel si nechal vyvlozkovat blok motoru nejakymi tvrdenymi vlozkami a piesty pouzil stare povodne. Motor poskladali, chod motora v poriadku a ze budu sledovat co sa bude diat.
Druhy motor pojde na klasicky vybrus +0,5mm s novymi piestami.
Ja mam 95.oookm zatial vsetko v pohode, olej kontrolujem pri kazdom tankovani, stale na maxime od vymeny pri 90.oookm.
Podla mna zalezi aj na tom, kto tomu jako naklada. Ja jazdim z lahkou nohou, nic netaham, polovicne nalozeny. Dlhodoba spotreba pri 9oookm 8,2-8,3L/100km jazdene aj kopce a mesto.
Cakam co sa bude diat neskor.
VW Golf VII Highline 2.0TDI 110kW, 4motion, 6G BMT, 05/2013
VW T5 GP Multivan Highline 2.0 BiTDI 132kW, 4motion, DSG-7, 12/2010
Poděkovali: honzabrecka

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. srp 2016 15:23 #169996

Díky moc. Něco podobného vyplývalo i z ostatních zdrojů.

Teď jde jen o to, zda ty nové bloky motoru jsou ty samé nebo skutečně změnili materiál...
VW T5 Multivan 132 kW BiTDI 4x4 DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. srp 2016 22:43 #170011

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Chyba ale není v bloku motoru................
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 31. srp 2016 10:39 #170015

A mohu tedy Ladu poprosit o názor, v čem je chyba?
VW T5 Multivan 132 kW BiTDI 4x4 DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 31. srp 2016 13:36 #170018

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2731
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 164
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M
Poděkovali: honzabrecka

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od mulťa.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 18. zář 2016 08:21 #170463

  • mrzak
  • Avatar uživatele mrzak
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 13
  • Obdržená poděkování 0
Takže ve stručnost k tomuto zázračnému motoru: Auto staré necelých šest let, kupované jako nové. Aktuálně najeto necelých 95000 km. Svítí konev, dolil jsem litr, konev svítí dále. Předchozí výměna oleje při cca 67tkm, zatím jsem dolil 3 litry. První si nepamatuju, druhou cca před 3 tkm a třetí teď. Servisováno jen v autorizovaném servisu co jsem to koupil. Co s tím? Prodat nechci, aby si to vylízal někdo jiný je mi proti srsti. Uznají mi něco na kulanci po takto dlouhé době nebo mě pošlou do zadele. Co jsem pročetl fórum tak oprava motoru ranec :(
Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 18. zář 2016 08:51 #170464

  • rstd
  • Avatar uživatele rstd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 900
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 52
Máš málo najeto jestli vše je v systému VW že si tam pravidelně chodil zkus to můžou ti dát motor ty zaplatíš práci nebo něco takového
A pak to pošli do světa

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 18. zář 2016 09:06 #170465

  • Kamca
  • Avatar uživatele Kamca
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 524
  • Obdržená poděkování 2
Val na výměnu!! Já mám čerstvě po výměně ....
132kW BiTDI 4 motion,DYNAUDIO,W ebasto,

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 18. zář 2016 16:56 #170467

Nechal jsem upravit nastavení řídící jednotky motoru ve firmě PowerTEC, nazývají to tam režimem "ECO". O problému s těmito motory také dobře věděli. Nové nastavení jednotky by mělo lehce snížit kouřivost motoru a tím omezit usazování karbonu v EGR. Mimo to mi doporučili pravidelnou aplikaci aditiva do nafty a 1 x za 30 - 50 tis. km rozebrat EGR a manuálně vyčistit.

Po změně nastavení má auto skutečně o 1 - 1,5 litru / 100 km nižší spotřebu, motor je tišší a lépe jde za plynem. Reset DSG převodovky také pomohl, řazení je nyní logičtější.

Výměny oleje po 15 tis. km jsou samozřejmostí, žádný "longlife".

Uvidíme, zda to problém vyřeší.
VW T5 Multivan 132 kW BiTDI 4x4 DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.371 sekund

Login