Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 14. led 2017 19:15 #173016

  • rstd
  • Avatar uživatele rstd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 900
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 52
Já mám zkušenost takovou že u nás je vůz už se třetím motorem a poslední má najeto 40 tisíc a opět to samé
Ale třeba je to jen smůla

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 19. úno 2017 02:56 #174099

Dalsi velky problem v konstrukcii tohto modelu.
To fakt su tam v tom VW NSDAP NDR natolko naspeedovany, ze spravia taku hrubu konstrukcnu chybu v zapojeni palivoveho cerpadla, alebo je to cielene?!
To zase na to museli dojst sudruhovia v CCCP?
Proste soudruzi v kapitalistickej casti NDR dali cerpadlo paliva v zapojeni palivovej sustavy za filter paliva, teda pred cerpadlo Common Rail.
Zapojenie je nasledovne:
- nadrz
- potrubie
- filter paliva
- cerpadlo paliva pomocne
- cerpadlo paliva vysokotlake Common Rail
V tomto poradi vsetky zbytky opotrebenia pomocneho pal.cerpadla ako su kovove zbytky v lozisk /puzdier a hriadele/, prach z uhlikov, toto vsetko ide priamo do vysokotlakeho cerpadla a do celeho rozvodu paliva a hl. do vstrekovacich trisiek, kde posobi ako brusna pasta !!!
To je ako naschval, aby co najskor cela tato sustava odisla a majitel auta si to pekne zaplatil.
Kazdy dobre vieme, ze v inych autach ale aj z logickeho hladiska ma byt filter paliva ako posledny clanok pred vstupom do vysokotlakej casti palivoveho systemu.
Zatial som to neskusal na mojom aute odpojit a otestovat ako prudi palivo, ale podla konstrukcie zapojenia hadiciek maju pravdu.
tu je video, kde na to poukazuju:
VW Golf VII Highline 2.0TDI 110kW, 4motion, 6G BMT, 05/2013
VW T5 GP Multivan Highline 2.0 BiTDI 132kW, 4motion, DSG-7, 12/2010

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od lada t5.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 21. úno 2017 11:03 #174145

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 77
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
Tak jsem si z Nemecka dovezl 4 roky staryho mulivana s 53kkm najeto z autorizovaneho serivu. Nez jsem si stihl vymenit egr chladic, tak se mi 4. den ukroutilo vetsi turbo. V historii z VW byla vymena motoroveho oleje a DSG v prosince 2016 pri 52kkm. Spodni kryt motoru nikdy sundan nebyl, byl tak maximalne vymenej opelovej filtr a poblity vsechno az dolu. Hura nemecky autorizaky. Po repasi turba a vymene egr chladice jsem si aktualioval sw v rj motoru a prevodovky pres odis-e, radi to o dost lepe. Pokud jezdim predpisove tak spotrebaje neco mezi 9-10l na ctyrkolku.

T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17
Přílohy:
Poděkovali: MartyB5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 21. úno 2017 14:43 #174154

Ahoj! Tobě to už řadí trochu normálně něž nesmyslně aby to podtáčelo?
T5GP Multivan Highline 2.0BiTDi 132kW DSG :-)
T5 Shuttle 2.5 TDi 128kW long (150 kW)
Octavia 1.9TDi 81kW
Roomster 1.4TDi 59kW
Forman 1.3 LS 50kW
VW Brouk 1.2 (1.6 :-) )
VW Caddy 1.9 Tdi 55kW
T5 multivan 2.5 TDi 128kW 4motion

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 21. úno 2017 21:47 #174160

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 77
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
prave po upgrade uz se cely auto neklepe.
T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 22. úno 2017 06:22 #174168

Tak do toho by jsem šel taky. To udělají v servise?
T5GP Multivan Highline 2.0BiTDi 132kW DSG :-)
T5 Shuttle 2.5 TDi 128kW long (150 kW)
Octavia 1.9TDi 81kW
Roomster 1.4TDi 59kW
Forman 1.3 LS 50kW
VW Brouk 1.2 (1.6 :-) )
VW Caddy 1.9 Tdi 55kW
T5 multivan 2.5 TDi 128kW 4motion

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 23. úno 2017 10:13 #174209

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 77
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
ano, ale musis jim to vyslovne rict.
T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 23. úno 2017 17:53 #174231

Ahoj vsetci! Aj mne sa podarilo zakupit si tento cukricek 2010 ,126tis. Km pravych overenych dodrzane vsetky serv intervaly a predsa sa to stalo aj mne 1l oleja na 1000km a zaneseny DPF filter atd. Po precitani tohto fora a prediskutovani zo vsetkymi moznymi automachrami som sa rozhodol nie na vymenu ale na opravu motora hned 2. vybrus . Toto si pamatam z cias ked som mal zigulika takze sme sa vratily minimalne 30 rokov takto napreduje technika u Das Auto

Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Sindeon VW.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 24. úno 2017 03:11 #174247

Nazrad, podla vole v zamku kruzku sa nieco vybehalo.
Co to bolo? Opotreboval sa valec, alebo kruzky, aky si mal odskok medzi org. plochou valca a vybehanou?
Kazdym dnom sa desim zistenia, ze toto caka aj mna, zatial ubytok oleja asi 0,5L na 16oookm
Momentalne riesim doplnkovy filter paliva za druhe pomocne cerpadlo.
VW Golf VII Highline 2.0TDI 110kW, 4motion, 6G BMT, 05/2013
VW T5 GP Multivan Highline 2.0 BiTDI 132kW, 4motion, DSG-7, 12/2010

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od VM Power.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 24. úno 2017 18:55 #174278

Vola na stieracom kruzku bola 1.45mm nenormalne to som nemal ani na zigulaku ani na avii a mal som ich par a najazdil som s nimi dobrych pa tisic. Horne kruzky boli zapecene . Podla mna su aj velmi tenke jednoducho poddimenzovane


Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 24. úno 2017 18:56 #174279

Vola na stieracom kruzku bola 1.45mm nenormalne to som nemal ani na zigulaku ani na avii a mal som ich par a najazdil som s nimi dobrych pa tisic. Horne kruzky boli zapecene . Podla mna su aj velmi tenke jednoducho poddimenzovane




Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 24. úno 2017 19:01 #174281

Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 24. úno 2017 20:01 #174285

Inak ak sa niekto ohradzuje v ramci udrzby tym, ze mal pravidelny servis vzdy robeny v tzv. autorizovanom servise, tak to je skor na skodu, ako argument zarucenej kvality.
V tzv. autorizovanych servisoch robia totis zufalci, ktory sa uz nikde inde nevedia uplatnit, robia tam za minimalky, max, za priemerny plat a tak vyzera aj ich pristup k praci.
Robim v automobilovej oblasti od r.1985 a videl som uz vselico co sa deje v tzv. autorizovanych servisoch /aj premiovych znaciek/.
Maly priklad.
Mechamik sa chvalil, ze denne usetri 6-8L mot.oleja napr./ SLX0W30/ podla toho kolko ma aut na na beznu prehliadky, alebo olejovy servis.
Jasne ze to berie na kseft do garaze za polovicnu cenu.
A ako ho ziskal? Na kazdom aute nechal v motore podla objemu aspon 1-2L a aj viac stareho oleja.
To je bezna prax a tym sa mechanici aj chvalia, ako sa to da usetrit. Ale su profici, co to robia lepsie, teda tak, ze maju v skrinke nakupeny iny lacny olej, ten naleju do motora, ale vyfasovany v org. baleni si ponechaju za ten svoj a ten dalej predaju za plnu cenu ale bez dph. Toto sa robi hl. na novych auta, kde este nieje az take znecistenie motora a neda sa ihned pohladom zostit ci bol oleje meneny. O diesla je novy olej po nastartovani skoro rovnako spinavy, ako bol stary.
Tak sa necudujte, ze Vam auta po 100tis. km odchadzaju.
Ja vzdy vyzadujem pritomnost pri aute, ak som uz odkazany na servis v ramci garancnej doby a pozeram na prsty mechanikovy a aj sa ho pytam, preco toto robi tak a nie inak. Ked mu potom poviem, ze mam prax vasciu ako ON, dava si poriadny pozor, co a ako vykona.
Ako sa meni brzdova kvapalina? Vyfasuje sa 1L a niekedy aj viac, podla objemu brzdovej sustavy. Z kazdeho kola odpisti tak 1-. 2dcl len aby sa nepovedalo, to co mu natecie do nadobky, tolko doleje do stroja a zbytok si mechanik ponecha. Jasne, su aj profesionaly, co vymenia brzdovku len v nadobke a hned ma usetrene cele balenie na kseft.
Tak ak si niekto mysli, ze v ramci garancie a aj potom sa tzv. autorizovany servis stara o ich auto tak, ako treba, je naivna ovca.
Doporucijem teda, ak niekomu na jeho aute zalezi a ide na servis, nech si spravi tie 3h. cas a pocka si pri aute a dozrie si na vykonane prace.
Zapecene kruzky boli vzdy pricinou pouzitia lacneho a nevhodneho oleja, ten sa potom pri vysokej teplote nasledne zase rafinoval a odpadom rafinacie oleja je tzv. karbon, teda zbytky,, ktore sa v motore usadzuju.
Mal som rozobraty olej, kde bol pravidelne meneny kvalitny olej podla serviskych intervalov. Motor po 300.oookm bol s vnutra len mierne nazltly, ziaden zapeceny karbon a aj ta zlta vrstva isla zotret.
U naftoveho motora sa pritom ani karbonove usadiny netvoria, kedze olej ma ine zlozenie a skor je problem, ze nespalena nafta presakuje cez piestne kruzky do bloku motora a olej narieduje..
VW Golf VII Highline 2.0TDI 110kW, 4motion, 6G BMT, 05/2013
VW T5 GP Multivan Highline 2.0 BiTDI 132kW, 4motion, DSG-7, 12/2010

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 24. úno 2017 20:14 #174288

  • rstd
  • Avatar uživatele rstd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 900
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 52
Uvedu tě trošku v omyl v autorizovaných servisech dělají mechanici na normohodiny i klempiri
Samozřejmě základ mají ale zbytek je na nich co si vydělají a kolik je práce

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 25. úno 2017 02:08 #174294

To nebolo myslene o tom, co zarobia, ale ako...teda kvalita sluzby a prace.
Tak a pomocny filter paliva je osadeny.
Pouzity typ z Embéčky 1,4tdi, jasne ze aj z inych pod.modelov koncernu tam pasuju.
VW Golf VII Highline 2.0TDI 110kW, 4motion, 6G BMT, 05/2013
VW T5 GP Multivan Highline 2.0 BiTDI 132kW, 4motion, DSG-7, 12/2010
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od VM Power.
Vygenerováno za 0.381 sekund

Login