Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 06. úno 2018 23:13 #182022

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 74
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
tady mam naky TPI pro CFCA :) pro vyssi spotrebe se meni short blok, dpf, kat, lambdy a prace 1800-1900minut, zminka o egr chladici nikde :)))

T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Vendys.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 20. úno 2018 19:19 #182263

Pánové, nepřipomíná vám ten příběh něco? totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/01/30/m...tas_1_liter_1000_km/ Stojí to za to prohnat překladačem. Já mám víc než 5 let starou Caravellu a 253tkm a VW mi ukázal prostředníček. Prostě žádná konstrukční vada.. A já jak debil jezdim celou dobu do značkového servisu..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 20. úno 2018 21:31 #182269

  • Oldskool
  • Avatar uživatele Oldskool
  • Offline
  • Člen clubu 2016
  • Člen clubu 2016
  • Transporter T4, 2,5 Tdi Allstar r.v.2000
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
No tvl... takze ani v Nemecku neni sance se pres nejakou hromadnou zalobu za pomoci pravniku domoci napravy, resp. Bezplatne opravy?? To snad neni mozny... v USA by VW vyzdimái...
T4 Transporter, 2,5 Tdi Allstar - r.v.2000
T5 - Multivan 2,0 BiTDI DSG 4Motion - 132kW - 7st. DSG - r.v.2010

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 09. bře 2018 16:05 #182813

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 74
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
ja uz mam hotovo, ale cenu jeste nevim

T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Vendys. Důvod: Vložení fotky do příspěvku.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 25. bře 2018 23:56 #183199

  • Hannu
  • Avatar uživatele Hannu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 39
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
Hola hej...

Váhová zkouška = spotřeba oleje 1,09 l na 1000 km. Čekám na kalkulaci VW, pak jdu za právníkem...
Aktuální nájezd 87 tis. km...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 06. dub 2018 23:35 #183484

  • stiold
  • Avatar uživatele stiold
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 221
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 11
Ahoj, od kterého roku už je ten problém s vydřením válců 2,0 BiTDI 132kW vyřešen?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 07. dub 2018 09:46 #183487

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 398
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 28
Ve světu motoru psali že naftové dvoulitry přestože v jiných autech se chovají velmi dobře tak v T5 jakoby měli prokletí.... Po 100 tisících jsou vyběhle jak 120ka škodovka neli hůř. O dynamice raději ani nemluvím.
Už jsem to tu někde i psal že jeden znamej měl taky tu čest s tímto motorem a po nějaké době se vrátil zpět k 2,5 pětiválec.....
Mě jen zaráží že takovej krám vůbec továrna ještě dělá a že to už dávno nezastavili.... Když to tu čtu..T5 žumpa.. T6 .... Zase žumpa....
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW (zatím)
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 07. dub 2018 10:38 #183489

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3096
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 215
Můžu se zeptat z čeho čerpáš, že motory v T6 jsou špatné?
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 09. dub 2018 10:34 #183536

Chlapi můžete mi poradit jestli egr resp chladič s číslem 03L 115 512 C je taky už dobrý? Vím, že s D je už v poho, ale otec má po výměně motoru C, tak jestli máme vyměnit nebo to nechat být.
T5GP Multivan Highline 2.0BiTDi 132kW DSG :-)
T5 Shuttle 2.5 TDi 128kW long (150 kW)
Octavia 1.9TDi 81kW
Roomster 1.4TDi 59kW
Forman 1.3 LS 50kW
VW Brouk 1.2 (1.6 :-) )
VW Caddy 1.9 Tdi 55kW
T5 multivan 2.5 TDi 128kW 4motion

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 09. dub 2018 12:52 #183543

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 398
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 28
Čerpám jednak z toho co si tu přečtu a jednak ze zkušeností mých známých kteří už toho absolvovali celkem dost a nemluvím o motorech ale o autech obecně. Jsou oba už dost naštváni... Za ty peníze co chtějí by to mělo najet minimálně to co to stalo a ne aby to mělo problémy v 10 tisících.
Já to třeba u transita neznám a to jsem měl jednoho od nová a druhého staršího... Prakticky žádné svolavacky, ten nový měl první servisní zásah když potřeboval rozvody jinak jen běžná serviska kvůli razítku. Ten druhý nepotřeboval ani to... mel řetěz s intervalem 200 tisíc a já ho koupil po rozvodech. Olej dle kontrolky 40 tisíc . Když už měl 300 tisíc najeto tak jsem mu daval každých 20 tisíc... Mezi vymenama bez doliti.. Koroze na jejich pověst minalni ale o to jsem se trochu staral.ono lepší je se postarat než pak opravovat.
Když jsem měl problémy s teckem tak jsem litoval že jsem ho prodal. Kdyby nebyl Multivan tak pohodlnej tak by už asi šel z domu.
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW (zatím)
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 09. dub 2018 13:31 #183545

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3096
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 215
Například u mé EX T5 GP 2013 103 kW se měnila pouze poloosa za 120.000 km. Samozřejmě oleje , brzdová kapalina a běžné věci ,které se dělají na každém autě.
Aktuelně máme 4 Téčko a musím říct ,že tohle bylo jedno s nejnižšími náklady na provoz. Předtím jsem měl 2,5 96 kW a 2,5 128kW.
Doufám , že T6ka bude na tom stejně nebo ještě lépe než T5 GP .
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 09. dub 2018 17:30 #183554

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2714
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 161

mape33 napsal: Čerpám jednak z toho co si tu přečtu a jednak ze zkušeností mých známých kteří už toho absolvovali celkem dost a nemluvím o motorech ale o autech obecně. Jsou oba už dost naštváni... Za ty peníze co chtějí by to mělo najet minimálně to co to stalo a ne aby to mělo problémy v 10 tisících.
Já to třeba u transita neznám a to jsem měl jednoho od nová a druhého staršího... Prakticky žádné svolavacky, ten nový měl první servisní zásah když potřeboval rozvody jinak jen běžná serviska kvůli razítku. Ten druhý nepotřeboval ani to... mel řetěz s intervalem 200 tisíc a já ho koupil po rozvodech. Olej dle kontrolky 40 tisíc . Když už měl 300 tisíc najeto tak jsem mu daval každých 20 tisíc... Mezi vymenama bez doliti.. Koroze na jejich pověst minalni ale o to jsem se trochu staral.ono lepší je se postarat než pak opravovat.
Když jsem měl problémy s teckem tak jsem litoval že jsem ho prodal. Kdyby nebyl Multivan tak pohodlnej tak by už asi šel z domu.

Máš na mysli asi starého transita že.
Mě třeba starý transit štval. Blbě startoval, hlučné, nejelo to a ten zadní náhon to byla lahůdka. To už raději čtyřku :)
U nového například mému známému v 15tis km odešlo turbo. Ono dnes si moc nevybereš.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od mulťa.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 09. dub 2018 19:33 #183556

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 398
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 28
Zalezi jak znamej jezdí. 90 procent závad turba je způsobené člověkem. Už i moje přítelkyně ví že když někam přijede tak odpoutat, najít kabelku posbírat telefon a podobně otevřít dveře a pak teprve chcipnout. Já měl 2006... Turbo bylo na prvním při původní a prodával se při 250 tisíci na tachometru. Byl to holy stroj. Pak jsem si za stejné peníze koupil s vybavickou a tak se s původním turbem prodával když měl asi 370 tisíc. ...nic se neopravovalo. Jen běžný servis olej brzdy myslím že nějaké ložisko.
Silenty držely, klouby držely, poloosy držely,
Na toho rád vzpomenu.... Několik dovolených a veškerou práci odjezdil. Po dálnici uměl 170 bez problémů. Predokolka.
Tecko Multivan je samozřejmě lepší... Je to víc osobák . Ale ta mechanika.... To je otřes.
Jak jsem tu zmiňoval tak mými znamymu měnili v záruce všechna světla , altik a řídící jednotku motoru. Nějak, problém na regulaci dobíjení a všechno hořelo. Tomu druhému sací potrubí... To už tady asi bylo zmíněno že dávají. A pak dělali něco s výfukem a má tam taky tu sponu. Dále pak zámek zadních dveří , něco s tapecem na stropě protože tam něco chrastilo , ovladač topení, stahovačka spolujezdce , a servo které prosakovala a nakonec mu dávali nové... A to prej mu dali vždycky náhradní auto taky tecko a jednou pro něho musela odtahovka.... Údajně špatná nafta mu něco zaspuntovala . Před chvilkou jsem s ním mluvil. Je dost nastvanej.
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW (zatím)
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od mape33.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 09. dub 2018 20:24 #183558

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2714
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 161
Hele není to trouba, na to aby věděl že se musí nechat dochladit turbo nemusí hledat kabelku. V zacházení s autem problém nehledej. Navíc mu po opravě začala někde téct nafta a opravil to až na po druhé jiný servis. Prostě to padlo, jako může padnout cokoliv jiného. Zákazník má zase problém se zadní zámkem u dveří, řeší to kolem do kola.
Prostě už to není co bývalo. Je to i dané tím co vše je v těch autech nacpané a tlak na "ekologii" je věc druhá.
Já měl třeba štěstí, máme pátou pětku a zatím jsem žádné dramatické potíže neměl.
Je to loterie. Podobné je to u MB, znám Véčka co drží a i ty co se ser.o.
-
Naprostý průser je pak situace s 132kw, to se nepovedlo. Čekal bych od VW lepší přístup.
Znám několik příběhů, ale ten přístup řešení bývá dosti různý.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od mulťa.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 10. dub 2018 08:37 #183584

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 398
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 28
Každé auto má svoje mouchy...to je jasný... Jen mi prostě přijde že T5-T6 má těch much přehnaně.
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW (zatím)
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.356 sekund

Login