Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 02. čec 2011 06:56 #75673

  • Kamca
  • Avatar uživatele Kamca
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 524
  • Obdržená poděkování 2
Tak u haldexu 4 gen, by to mělo tak dělat píšou, že jen za ideálních podmínek je 100% na předek.Auto mám objednané bude asi příští týden tak pak dam dojmy.
132kW BiTDI 4 motion,DYNAUDIO,W ebasto,

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 02. čec 2011 18:30 #75685

Kamca napsal: Tak nikdo nic netahá hmmm a máte tu někdo alespoň 4motion?? atˇpokecáme


Ahoj,

tak ak chceš pokecat o takom aute s náhonom 4 kolies, tak môžme, také mám. Asik 16.000 km. Karavan som ešte netahal, len príves naložený s hmotnosťou cca 1,8 t. V pohode :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 02. čec 2011 18:57 #75686

  • Kamca
  • Avatar uživatele Kamca
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 524
  • Obdržená poděkování 2
Nikdy jsem s automatem nejezdil, tak ani nevím jak se automat chová s takovou zátěži a ještě ktomu DSG 7st.
132kW BiTDI 4 motion,DYNAUDIO,W ebasto,

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 02. čec 2011 19:05 #75687

Pomalšie sa rozbieha. A brzdiť treba ako s nakladným autom, s predstihom. Ten vozik, čo som tahal bol brzdený a ked sa trochu prudšie zabrdil, tak auto, kedže ma abs, nezablokovalo kolesa, ale na voziku sa zablokovali. Netreba sa toho bat, mne to prišlo bezproblemové.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 02. čec 2011 19:11 #75688

  • Kamca
  • Avatar uživatele Kamca
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 524
  • Obdržená poděkování 2
A motor OK? stíhá?
132kW BiTDI 4 motion,DYNAUDIO,W ebasto,

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 02. čec 2011 19:18 #75689

možes byt kludny :) . Išiel som tak naloženy z Opavy do Košic. Prvých 150 km som bral ohlad na to, že taham ťazký vozik, ale potom už nie, už som ten vozik nijak necitil. Zvykol som si. Ako daleko ideš ?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 02. čec 2011 19:23 #75690

  • Kamca
  • Avatar uživatele Kamca
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 524
  • Obdržená poděkování 2
Zatím nejedu nikde čekám na auto po neděli by mělo přijít tak uvidíme.Z karavanem jezdím zatím jen po republice jelikož mi neseděly váhy ale jakmile bude nový stroj tak někam vyrazíme.
132kW BiTDI 4 motion,DYNAUDIO,W ebasto,

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 03. čec 2011 10:31 #75714

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 22
Umí DSG brzdit motorem?
Pokud ne,tak je to k ničemu co se týká přívěsu.
Protože jinak brzdy brzo odejdou,souprava se z každého kopečka rozletí a navíc málokdo má bržděný vlek v pořádku,běžně i nový vlek už po roce brzdí špatně,a kdo ten vlek pořád neseřizuje,tak brzdí všechno autem,potom jsou alu od desek úplně špinavé,jak to dostává zabrat.
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 03. čec 2011 10:51 #75718

Vie auto s DSG brzdiť motorom. Okrem toho automatizovaného rezimu je tam možne prepnut si to aj manulaneho rezimu a normalne podradit. Ale bez ohladu na toto, dolu kopcom, pokial nedam nohu na plynovy pedal, tak auto samo od seba nepreradi. Preradovanie je zavisle od otacok a od polohy pedalu. Pri brzdeni pred krizovatkou sa však asi doporučuje prepnut DSG do manualu a radiť si sam. Ale ja som to nevyužival, akosi som necitil potrebu, brzdenie išlo samo aj bez toho:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 03. čec 2011 10:56 #75720

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 22
Tak když lze brzdit,tak tleskám =D>

Můžeme ještě rozebrat spotřebu?
Protože na komfort je DSG pohádka,akorát ta ekonomika provozu...
Jakou jsi měl spotřebu Opava-Košice s 1700kg těžkým vlekem?
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Auto1.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 03. čec 2011 12:01 #75724

  • Hafa
  • Avatar uživatele Hafa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 998
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 17
Mé postřehy k vašin dotazům. Při sjíždění z prudčího kopce vám filtr pevných částic nastaví třetí rychlostní stupen, který vám zbržduje motor a zároven se tolik nerozehřívají brzdy. Pokud to někomu vadí do uší, muže si na DSG ručně přeřadit. Párkrát jsem jel s dvouosím vlekem a převodovka se chová perfektně. Jedinej problém vidím v naprosté čisté jízdě, kde snadno zapomenete, že něco táhnete za sebou. Co se týká spotřeby. U T5 128, 4mottion jsem jezdil za 10 a s novým GP 4mottion s DSG se motám okolo 11/100. Nerozlišuji město či dálku, je to prostě průměr. Musíte se smířit s tím, že pokud máte na auto za..... , nemůžete to až tak řešit. Pro mě jsou důležité především jízdní vlastnosti a bezpečnost. Haf
T1-Samba deluxe 1966
T3-Vanagon 1986 2,1 benzín-automat
T4-2,5 TDI pracant
T5 GP Multivan

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 03. čec 2011 16:07 #75733

Neviem, aká bola presne spotreba pri tahaní vozika. Na aute mám nabehaných cca 16.000 km, s vozikom som z toho siel asi tak 1.000 km a momentálne mám dlhodobu spotrebu 9,7 km. Ale myslím, ze sa mohla pohybovať okolo 11 - 12 l. Pri tahani vozika je povolena rýchlost 90 km, a ja som chodil tak do 110 - 120 ked sa dalo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 03. čec 2011 16:15 #75736

A ešte k tej spotrebe. Dlhodoba, po cca 16.000 km je 9,7. na dialnici idem tak 130, mimo obce kolko sa bezpecne da ist, dakedy 110, dakedy 60 ( ked su kopce ). V obci 50 - 60. A tak na 60 % chodím sa, prípadne 2. Nejazdim však systemom plyn - brzda, ale už kludnejšie :) . Okrem spotreby a par detailov auto nema chybu, je to kriznik ciest :) .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 09. zář 2011 07:34 #78843

  • Kamca
  • Avatar uživatele Kamca
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 524
  • Obdržená poděkování 2
U mně spotřeba dlouhodobá 10,5/100 a krátká trasa do práce(10km) i 9l ale to se snažím jet na spotřebu a když jezdím kontroly po městě tak jsem schopen se dostat i na 8l.Když jedu z karavanem tak 13,5max jinak 11-12l. Dálkovka solo min.spotřeba 7,3 dle předpisu.Takže u mně spokojenost.
132kW BiTDI 4 motion,DYNAUDIO,W ebasto,

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 13. říj 2011 12:06 #80977

Ahoj všem,
mám prosbu...otec si pořídil T5 Highline, 2,0BiTDI DSG dovoz z Německa. Bohužel český importér (značkový prodejce VW) mu cca měsíc slibuje manuál v češtině, ale bez úspěchu! Nevíte, kde se dá sehnat? Já mám sice na svoji T5, ale je to model 2007 a plno věcí (doplňků) tam není!

Díky za pomoc..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.318 sekund

Login