Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 08. zář 2021 10:55 #203436

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Ono ale do dnes nikdo jednoznacne nepotvrdil, ze je to jen tim EGR chladicem. Na puvodnich motorech se obecne ma za to, ze pricnou je odlupovani vnitrniho povrchu EGR chladice a nasledne vydreni valcu. Otazkou je stale pricina protoze VW treba nikdy nepristoupilo ke svolavacce na vymenu EGR chladicu - velmi pravdepodbne se jedna o jizdni styl a teplotu "motoru", protoze ani u starych motoru se to nestava vzdy. Uz tu nekdo psal - i s repasovanym motorem je potreba jezdit langsam. Je mozne ze novy EGR chladic (D) je "lepsi" ale vzhledem k nestastne koncepci celeho motoru se to proste muze opakovat. Takze spis jde o to, kolik toho ten motor v DE od 2018 uz najel, protoze lepsi je pocitat ze to stejne vic nez 100tisic od vymeny nenajede.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od covex.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 08. zář 2021 11:14 #203438

dusanhaya napsal: Pokud je na EGRu jedno z písmen A,B,C bude časem zas problém. Musí tam být "D". Značí to modifikace. Osobně si myslím, že tam budeš mít "Céčko". Také jsem po tom šel, nakonec to dopadlo jinak.


je tam právě D

Jinak na tom motoru by mělo být najeto ca 30tis.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Tommy28.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 08. zář 2021 13:09 #203440

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2737
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 166
Pokud je tam DPF, správný EGR a vše ostatní. Risknul bych to , pokud je to za slušnou cenu.
Ještě by měla být udělaná aktualizace softu, ale když už je to takto komplet tak by to asi mělo být taky.
Dost často jsem to viděl že ty opravy byly zpatlané jen částečně.
A určitě, jak zaznělo, bych počítal s tím že se tam něco podělat může taky.
Což může u všeho. Znám i několik padlých 103jek, které se považují za modlu.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 08. zář 2021 17:01 #203442

Těch problémů u CFCA je několik, takže chladič spalin je pouze jeden z nich. Olej jednoznačně po 10t a přehrát DSG aby to tak brutálně nepodtáčelo a musí to fungovat. Letos jsem dával z VW 3x nový motor do t5tek a zatím vše funguje jak má. Je to stopro lepší než ty pologenerálky, který najedou max 50t a začne to znova.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 08. zář 2021 22:57 #203449

  • dusanhaya
  • Avatar uživatele dusanhaya
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1491
  • Karma: 26
  • Obdržená poděkování 114
Tedy znáš někoho spolehlivého na přehrání DSG prosím?
VW T5 Multivan 2,5TDI
T en D ým I gnoruj gang
A -team (Almara team)


Něco pro interier T4/T5 viz.-
http://dusanhaya.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 09. zář 2021 06:36 #203450

Je to místní člen. Chipguru.cz
Je z Prahy a nikoho lepšího neznám .
Dělal jsem už u něj hodně aut a vždy top.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 09. zář 2021 08:02 #203452

  • dusanhaya
  • Avatar uživatele dusanhaya
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1491
  • Karma: 26
  • Obdržená poděkování 114
Už jsem jej našel,ale děkuji ti :-)
VW T5 Multivan 2,5TDI
T en D ým I gnoruj gang
A -team (Almara team)


Něco pro interier T4/T5 viz.-
http://dusanhaya.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 27. zář 2021 20:22 #203788

Tady chci ukázat, jak mně cvaká studený motor. To asi není O.K.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 27. zář 2021 21:40 #203789

Nadzdvihátka, normální jev u CF…motorů, pokud to teplý zmizne, tak bych to neřešil.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 27. zář 2021 22:37 #203790

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
U CF motoru je primo na olejovym vicku vyrazeno Castrol? No to uz je samo o sobe zoufalstvi...
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 27. zář 2021 22:41 #203791

Nechápu proč zoufalství??? Je to jen 30let spolupráce, která se myslím vyplatila.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 28. zář 2021 09:41 #203794

I turbo benzínová oktávka CAXA cvaká. Ale je to šílený. Třeba už má váleček na osičce vůli.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 28. zář 2021 10:37 #203795

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Nemam nic proti Castrolu, jen nepredpokladam ze tam to Castrol tisklo VW zadarmo. Zachvili budeme mit na vicku od nadrze "OMV" od ostrikovace "Shell", nebo by rovnou mohli prodavat auto polepeny jako reklamni poutac. Skoda ze ty Castrol oleje motor stejne nezachranily, treba kvuli intervalum, kdo vi, pak je to pro znacku spis nedobra reklama...
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 28. zář 2021 12:32 #203797

To je pravda. Taky co tím longlifem vlastně dokázali? Jak majitele, tak výrobce to stálo hodně moc financí!
Stejně když vidím origo oleje , nejsou vidět kdo jim je vyrobil, nebo když je, tak Castrol to vždy není. Castrol snad nemá ani jediný vlastní vrt. Jen přeprodává a max dá nějaký aditivum. Nebo lépe dohledne na kvalitu ISO. Taky se dost ilegálně falzuje.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 28. zář 2021 18:18 #203800

Castrol spadá do společnosti BP. U motoru CFCA není určitě problém na straně oleje, ale špatné konstrukce u VW. Já dávám 30let Castrol a nikdy nebyl problém. Do všech aut používám 5w-30, pouze starý tdi 5w-40.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.245 sekund

Login