Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 14. bře 2023 08:15 #208641

Lidi se stále nechtějí smířit , že auta se dělaj na cca 200tkm. A stále hledaj recept na super ojeté auto, ale žádné takové není. Takže tohle to věčný strašení, škatulkování co je a není dobré je až k smíchu. Každé ojeté auto má nějaký větší či menší problém.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 14. bře 2023 08:27 #208642

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 414
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 30
Tak náhodou můj nynější jumper 2 2 HDi což je taky pěkná žumpa měl najeto 300000 než byl problém a soudě podle stavu motoru kdyby někdo měnil olej tak by vydržel možná i víc....
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW prodáno
Citroen jumper 2,2hdi 88kw obytný speciál
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Superb 2.0 tdi-cr
125kw
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG(darována)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 14. bře 2023 09:54 #208643

Jo motory puma jsou opravdu trochu děs. Ale spolehlivé 2,3 JTD taky dokážou potrápit. Proto nový ducato už je pouze 2,2 motor od chrysleru. Spolehlivý motory od iveca už tam nedávaj. Asi moc dlouho vydržely. A tak je to všude. Věci který leta fungovali se nahradí podřadnými věcmi s omezenou životností.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 14. bře 2023 21:54 #208650

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 414
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 30
Motory puma jsou v pohodě..... Kdyby měli spolehlivý vstřikovače a ne ty dwbilni Denso co si přestanou fungovat kdy chtějí a měli.nornalni interval na olej 10-15 tisíc a ne 50.tak jsou úplně v pohodě
Ale.kdyz z vany vyskrabes 3cm sracky , výměník olej voda je téměř neprůchozí pro olej , a jsou neprůchozí trysky ostriku pístu tak ten motor jde do kopru....
Ale to by šel každej.....
Motory 2,3 iveco nevím
...
Ale jakýkoli auto co bylo na prodej mělo vždy zásah do motoru....
Potkany, přehřátý , nemazalo to a podobně.... Takže ta výdrž je asi Jaká je....
VHodou je spolehlivá vstřikovací soustava a ta tomu tu spolehlivost výrazně vylepšuje právě proti pumě....
Proto jsou tak vyhlášené.... Ale nic víc....
Můj názor..... A prošlo mi rukama ohledně toho celkem dost...... A vše stejné....
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW prodáno
Citroen jumper 2,2hdi 88kw obytný speciál
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Superb 2.0 tdi-cr
125kw
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG(darována)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 14. bře 2023 22:45 #208651

Nový motory v multivanu/ crafteru maj taky super vstřikování Delphi. Chápu že je potřeba šetřit ale takhle to podstřelit to je hrůza. Zlatej Bosch.
A motory puma no jevto tak jak říkàm neexistuje vysloveně špatnej ani super dobrej motor. Samo pokud se bavíme o motorech euro 5 a vejš.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 14. bře 2023 23:04 #208652

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 77
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
Nejnovejsi motory t6.1 maj uz zas bosch jednotku. Vaculik to pekne vysvetluje dobre v tech videich o californii a grandcalifornii.
T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 14. bře 2023 23:39 #208654

Jo to vím, ale nechápu proč takhle experimentují na úkor zákazníků. Muselo být každýmu už dopředu jasný , že to nepřinese nic dobrýho.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 15. bře 2023 17:50 #208659

Dovolím si tvrdit, že hlavním zabijákem motorů v T5/T6 je kombinace EGR+DPF.
na ruských fórech je mnoho lidí co si nechali tyto "eko" věci odstranit a jezdí 300 000km+ bez problémů.
U nás bohužel můžete tak max odstranit EGR, cokoliv víc a auto neprojde STK. Nemluvě o tom že DPF bez EGR půjde asi taky do kytek.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 15. bře 2023 17:51 #208660

smazáno

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Petrkiller.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 16. bře 2023 06:33 #208668

Já nejsem úplně zastánce tohohle vydávání či vypínání EGR/DPF. Je to samozřejmě jednoduší ale nelegální. Dá se to vyřešit i jinak. Většinou jsou dneska u CR motorů DPFka plný při 300tkm a začnou trable. Proto třeba všemi tady vychvalovaný motor 103kw s 300tkm na hrbu za mě žádná výhra není.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 27. bře 2023 07:24 #208749

sharik 4x4 napsal: Pokud nejsi ochoten naštudovat neduhy jakéhokoliv auta tak se z toho stane “žumpa” jak píšeš. Takže nelze to tak jednoduše rozškatulkovat na dobrý a špatný. Já bych si zase nikdy nekoupil ojetou T6 či T6.1 protože je to za mě peklo na zemi. Jak na opravy tak na finance. T5 s euro 5 se dá ještě rozumně ošéfovat. Tisíc lidí tisíc názorů.

Sarika naprosto chápu, kdo si o tom i na tomto foru o těchto motorech přečetl a co Sarik psal i dříve, pochopí.
Také by mě nebavilo to psát stále dokola, jsem rád, že občas zveřejnil i nějaké své postupy a kdo zná funkčnost tohoto motoru, tak ví, co se zde na úkor ekologie vše ošidilo.
Jen na zopakování:
1) Výměna kvalitního oleje nejdéle 10.000kl, nebo jeden rok, co bude dříve
2) přehrát SW v DSG, aby auto nemělo snahu podřazovat až 1.300 ot/min, ale nejméně 1.850-1.900ot/min
3) nechat u Sarika opravit vyvažováky, pokud náhodou nemáte nový motor a zde pomůže vyřešit SW v DSG
4) do montovat chladič oleje a tím zajistit, aby teplota oleje nebyla více jak 100 st C, ideálně 90 st.C a bude klid
5) měnit i po 5 letech chladící kapalinu, může v ní být šlem a hůře to může chladit.
6) nechávat doběhnout regeneraci a dochlazovat turba a zahřívat pomalou jízdou, (kdo má předehřev, tak ho používat, odpadnou studené starty).
6) eliminovat jízdy do 30 km...
Pokud ještě něco, tak se třeba ještě někdo přidá.
Všem mnoho zdaru.
PS: znám i T6 a T6.1, kteří nedbali rad a nyní jsou v tom za 300.000,-Kč. Myslím, že nikomu nejde o to druhému nějak uškodit, ale spíše pomoci, ale opakovat to samé stále dokola a jen druhého obtěžovat telefonáty, to fakt nikoho nebaví. ;-)
Poděkovali: sharik 4x4, Pavel4x4, mototechna

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od matyPce.

VW Multivan 2.0 biTDI 132kW 20. čec 2023 17:36 #209728

Ahoj.
Chcem sa spytat ci mal niekto problem s VW Multivan 2.0bitdi dsg s nizkym vykonom pri vyssich otackach. Co to moze sposobovat. Pri nizsich otackach auto taha normalne cca do 2500ot. Nad 2500ot auto prestane tahat. Na dialnici hore kopcom pri nastavenom a zapnutom tempomate na 130km/h si nevie poradit a tahat. Podradi do 4 a nevladze udrzat nastavenu rychlost. Dik za info a rady.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

VW Multivan 2.0 biTDI 132kW 21. čec 2023 20:17 #209735

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
A tento motor sis koupil s vedomim do ceho jdes? www.transporterclub.cz/forum/30-motor-sp...di-dsg-132kw?start=0
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

VW Multivan 2.0 biTDI 132kW 21. čec 2023 20:20 #209736

Bohuzial to vedomie som nadobudol az ked som to kupil. Kamarat ma to iste a chodi mu to bez problemov.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Fredy dog.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 24. zář 2023 00:32 #210082

Další transplantace orgánů.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.325 sekund

Login