Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Vstřiky

Vstřiky 03. zář 2014 16:06 #143869

  • Klimke
  • Avatar uživatele Klimke
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 29
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím, přikládám tu výčet z diagnostiky a chtěl bych vysvětlení k chybě 17672 neboť vůbec nevím co to je a jestli to má příčinu takovou, že auto se při dupnutí na plyn roztřese a nejede tak jak před měsícem i tak z toho 180 výtáhnem, ale klepe se :) Děkuji za případné rady a klimatizace si nevšímejte je venku z auta. Kdyby někdo věděl ještě s tím 1324 ESP tak taky paráda :)
Transporter T5 2.5 TDI 4motion (AXE) 1/05
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřiky 03. zář 2014 21:00 #143886

  • miras68
  • Avatar uživatele miras68
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 39
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 0
chyba 17672 je vstřik 2 válce -koukni na měřený hodnoty jaký je dávkování paliva a na kabelový svazek-může být přechodový odpor v konektoru.závada 01324 řídící jednotka pohonu zad.kol-žádná komunikace-přerušené vedení nebo zkrat na +/- kontrola vedení,měřený hodnoty sk.125
T5-Multivan 2,5TDi-96kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřiky VW T5 2.5 TDI - hodnoty 15. čen 2015 12:36 #156372

Ahoj všichni,
stal jsem se asi před měsícem majitelem Multivanu 2.5TDI 96kW - AXD, r.v.2003 a postupně jak se s autem sžívám tak začínám zjišťovat nějaké mouchy ( masařky B ???) ... Hlavně mě trošku trápí motor, když jsem to kupoval, tak jsme to s kamarádem u předchozího majitele projížděli, zkoušeli apod. a vše se zdálo OK, motor šel pěkně, pravidelně, měl zátah, z výfuku ani obláček kouře - úplně ale úplně čisté a to jsme si to tůrovali navzájem - jeden stál vždy vzadu a druhý šlapal na plyn, při cestě domů kombinovaná spotřeba dálnice + okresky 7,4 litru, říkal jsem si paráda... Jenže on na ty závady většinou člověk začne asi přicházet postupně...
Jako první co jsem udělal tak jsem vyměnil olej v motoru i v převodovce. Původní majitel tam dával 5W-30 na které stíhal za rok najet 12 až 14tkm. Tak jsem tam dal 5W-30 i já - Mobil ESP Formula. První věc kterou jsem poté zaregistroval tak bylo zvýšení spotřeby - pod 10 litrů se nedostanu ani na dálnici ani doma kolem komína... Pak když jsem jel s tím kamarádem, který se mnou pro auto byl, tak protože jel v druhém autě za mnou, tak mi volá na telefon že auto chvilkama lehce zakouří - on line po telefonu jsme přišli na to že je to vždy když přeřazuji a poté přidám plyn a nebo když přidám plyn a začnu zrychlovat, je to jen cca na 2 max 3 sek, pak už z výfuku nic nejde.
Po zastavení jsme to zkoušeli i na místě, a taky, po sešlápnutí plynu lehce zakouří a pak už nic...
Trošku mi to začalo vrtat hlavou a začal jsem kontrolovat různé věci, např. na rysce po ujetí cca 500km, ubylo asi 1/4 oleje mezi ryskami - bylo dolito po výměně oleje až k horní rysce.
Taky jsem zkontroloval hodnoty vstřiků v měřených hodnotách při zahřátém motoru na volnoběh a to jsem se divil ještě víc:
1 až 5 tý válec:
-2.24 mg/str 2.99 mg/str 1.22 mg/str -1.11mg/str -1.20 mg/str

Jsem z toho celkem v pasti... přemýšlím jestli jsou špatné vstřiky - ale motor jde pěkně - nevynechává, nemlátí, nebo jestli to nemá tlaky - ta ztráta oleje. Je mi i divné to pokuřování a HLAVNĚ proč to nepokuřovalo a mělo nižší spotřebu když jsem to bral, než to má teď - věděli o tom předchozí majitelé a dali tam nějaký utěsňovač??? Nebou tou výměnou oleje??? Taky se ještě preventivně měnila vodní pumpa, ale tím to snad být nemůže... Děkuji za veškeré Vaše poznatky a nápady...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřiky VW T5 2.5 TDI - hodnoty 15. čen 2015 19:57 #156403

  • kodl
  • Avatar uživatele kodl
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 37
  • Obdržená poděkování 0
Ten válec,který ukazuje 2.99mg/str nejde,nebo jde špatně.Napružit konektor na vstřiku,to je to nejjednodušší.Dál prohodit vstřiky mezi sebou.jestli se vada přesune na jiný válec,bude to vstřikem,pokud ne asi oloupaný nikasil.Držim palce ať je to konektor...
VW Transporter T5 77kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřiky VW T5 2.5 TDI - hodnoty 16. čen 2015 17:27 #156421

Psal jsem o tom v jiném foru.
Minulý týden jsem měl rozebrané vstřiky na prvním a druhém válci byly hodnoty 2,5 - 2,9. Po přetěsnění jsou hodnoty na všech válcích od +0,5 do -0,5. Jen vím, že to dlouho nevydrží. Bude třeba oprava hlavy.
Pro představu dávám odkaz jak ta hlava vypadá - www.autopejsek.cz/co-delame#vymackane-ulozeni-vstrikovace

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřiky VW T5 2.5 TDI - hodnoty 16. čen 2015 17:34 #156422

  • jimi_91
  • Avatar uživatele jimi_91
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 197
  • Karma: 7
  • Obdržená poděkování 19
Jak jsi psal, tak po přetěsnění vstřikovačů lepší a už nekouří a padla i spotřeba? Napadlo mě ještě, jestli jsi nevzal někde špatnou naftu .. ta má taky dost veliký vliv.
VW Transporter T5 SHUTTLE 2.5 TDI 96 kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřiky VW T5 2.5 TDI - hodnoty 16. čen 2015 18:12 #156423

Naftu pokud možno tankuju jen OMV. Jede dobře, nekouří a hlavně nepadá nafta. A ještě mi šel motor tak kolem 2tis.otáček do vibrace.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřiky VW T5 2.5 TDI - hodnoty 16. čen 2015 22:37 #156441

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
OMV není zárukou kvality, záleží na každé jednotlivé pumpě, jakou prodává naftu. A obecně nejkvalitnější naftu mívá Benzina.
Přidáváš do nafty aditiva?
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od lada t5.

Vstřiky VW T5 2.5 TDI - hodnoty 17. čen 2015 08:12 #156451

Prakticky žádná pumpa není jistota :( . Žádné přísady nedávám. Mám najeto necelých 250 tis.km a z větších věcí jsem dělal jen spojku a přetěsnění vstřiků. To je bohužel bolest PD motorů, kdy vstřik drží pouze jeden šroub.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřiky VW T5 2.5 TDI - hodnoty 18. čen 2015 20:00 #156491

Šumavák napsal: Prakticky žádná pumpa není jistota.

Mohl by někdo zjistit jestli čerpačka na Jarově, přímo v areálu autosalónu, je tou zárukou kvality?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřiky VW T5 2.5 TDI - hodnoty 18. čen 2015 20:11 #156492

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Vzhledem k tomu, že tam tankují do svých aut tak pochybuji, že by tam byla špatná nafta.
Ale záruku nemáš nikdy nikde, i sebelepší pumpu mohou zavést nekvalitním palivem. Co dostane, to prodává.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od lada t5.

Vstřiky VW T5 2.5 TDI - hodnoty 19. čen 2015 07:25 #156499

Dostal jsem informaci, že si sami dováží na Jarov naftu snad s Rakouska.
Už jsem ji tam cca 8x tankoval a vypadá líp než Verva. Jezdím týdně stejnou trasu přes tisíc kilometrů tak se to dá porovnávat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřiky VW T5 2.5 TDI - hodnoty 27. čec 2015 19:16 #157594

Dobrý den,
můžete mi někdo doporučit opravnu těchto vstřikovačů? Jedná se o motor BPC 128KW 2009 pod označením BOSCH 0414720309 nebo 07Z130073N. Popřípadě koupím repas. Dnes mi řekli ve zkušebně že jsou 4 na hraně a jeden KO.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřiky 24. led 2016 21:35 #162369

  • Klimke
  • Avatar uživatele Klimke
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 29
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím, tak skoro po dvou letech v tomto tématu.. Mé vstřiky na tranďáku docela rychle odchází. Mají najeto 580 000km tak co bychom chtěli. Jde mi o to, že jsem koupil vstřiky na inzerát prý z motoru AXE, ale po tom až mi přišli jsem zjistil že jsou z AXD tudíž slabší. I tak jsem to vyzkoušel nasadil je tam a auto vůbec nenaskočilo.. dal jsem zpátky svoje, dvakrát zatočil a motor se rozběhl. Proto bych se zde chtěl zeptat jestli nemá někdo vstřiky na 128kw typ motoru AXE. Mám klidně výměnou jednu sadu vstřiků na 96kw typ AXD.. Ty vstřiky šlapali v původním motoru ale už déle leží ve skladu, takže přezkoušení by nebylo od věci. Tak za případné nabídky bych byl rád. Nerad bych se zase nachytal :)
Transporter T5 2.5 TDI 4motion (AXE) 1/05

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřiky 06. dub 2016 20:37 #165795

Zdravim a poprosim o radu, sice som to tu precital ale kazde upresnenie mi pomoze. Len tak nahodou som zmeral vstreky na aute VW T5 r.v. 2004 a vyhodilo mi tieto hodnoty
0.26 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.09 mg/str Množ.vstřik.pal.
0.35 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.56 mg/str Množ.vstřik.pal.
0.00 mg/str Množ.vstřik.pal.
a motor nezda sa mi ze by isiel zle len niekedy mi tak sekne a zapise chybu 18071, ale to robi davno a to ako som sa docital tak je chyba nedohladatelna. Co s tymi vstrekmi? meral som to ked nebolo auto zohriate, lebo vacsinou ho nepouzivam a pouzivam ho len v lete. Dakujem

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.271 sekund

Login