Osobně bych zkontroloval diagnostikou polohu vacky vůdci klice. Pak teprve rozebíral. Okem nic nepoznáš . Buď diagnostikou nebo pripravkama na aretací.pokud je Vacka jak má být tak bude závada úplně někde jinde.
Jsou určitě postupy jak zjistit co autu chybí.... Třeba váha vzduchu se nemusí hned kupovat jiná... A ta umí udělat potíže. Stačí nahradit diodou nebo zaclonit.... Hned víš jestli je tam problém nebo ne. Několik let to používám na identifikaci problémů u tdi...pro některé zde na fóru k smíchu.... Pro mě metoda za 3 Kč.precti si vlákno o mým autě.... Je toho tam dost popsáno.
Ještě k tomu "logu"
Je dobré si ten tlak turba porovnat s atmosférickým tlakem.... Pokud je turbo bez problémů tak by mělo i na volnoběh ukazovat tlak vždy vyzsi než je atmosférický.
Pokud neukazuje je problém buď ten že se lopatky nestahují až na doraz( zatuhla regulace) nebo netěsné nebo špatné jeho podtlakové ovládání. ( Děravé hadičky, prasklé tělo ovládacího ventilů, nebo i nízký podtlak)
Jednoduše řečeno turbo se i ve volnoběhu točí takže by mělo udělat nějakej tlak.
Já jsem s tím měl problém taky.kdyz jsem sundal hadici od turba nebylo skoro poznat že se točí a tlačilo strašně málo . Po odstranění problémů( u mě rozpadlej vlnovec na svodech...nové svody) turbo fouká jak divý už při volnoběhu,ukazuje vyzsi tlak než je atmosférický a dokonce ukazuje o malinko vyzsi tlak než požaduje řídící jednotka.
A ještě k tomu vifu..... Moje zkušenost je taková že vif používám aktivně asi 10 tisíc km a po této době teprve sledují že hodnoty dorovnávání vstřikovačů se zmenšují..... Nevěřím tomu že by to udělalo nějakej zázrak při chodu jen na vif nějakou chvilku na volnoběh. Navíc motor při volnoběhu žere asi půl litru na hodinu..... A hodinu nebo jen pulhodinu to nechat běžet na volnoběh... Nevím nevím... Chudák převodovka.Leda to zvednout aby se točil diferak. Jinak se olej nahoru nedostane