Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Nepravidelný chod motoru za studena

Nepravidelný chod motoru za studena 07. led 2012 15:32 #87452

  • ondrysek
  • Avatar uživatele ondrysek Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím všechny příznivce VW.
Měl bych na vás malou prozbu. Vlastním T5 multivan 128kw z roku 2005.
Je to cca 4 měsíce, co jsem dělal kompletně všechny vstřiky :(
Nic méně auto jezdilo v klidu další 2 měsíce. Poté začalo auto za studena strašně kouřit z výfuku a bylo cítit nespálenou naftou. Navíc při jízdě se studeným motorem neskutečně škubalo (musel se vytočit na 2500 ot/min,pak bylo vše v klidu). Tak jsem ho odvezl zpět do servisu na reklamaci s tí, že jsou určitě špatné vstřiky. V servisu zjisitli, že to je prasklá hlava. Tak se dala nová hlava,včetně všech těsnění a podobných záležitostí. Auto jsem si po cca 3 týdnech převzal,tak 14 dní to jezdilo v pořádku a nyní se začíná pomalu celá situace opakovat. Tzn, po nastartování studeného motoru lehký bílý kouř, a při jízdě cukání auta.
Mohu vás poprosit o nějaké nápady, co by to mohlo být, protože se mi zdá, že si mechanici v nejmenovaném servise ze mě dělaj akorát tak p.... :(
Moc děkuji za rady

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Nepravidelný chod motoru za studena 07. led 2012 16:01 #87455

  • JaM
  • Avatar uživatele JaM
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1724
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 53
Nechci si hrát na chytrýho, páč jsem z jiného oboru, nemohlo by to být pouze špatnou montáží vstřiků? Viděl jsem fotky shrnutých gumiček, pak snad může nafta nějak obtékat a proto ten bílý kouř.
A ten servis klidně pojmenuj, já už taky nepojedu do Auto Elso :-k
Syncrolong poloplech+ tažná tyč
Bílá welryba T4 highlong na práci
T5 2,5TDI 96kW prodáno
Syncrovella prodáno
Smažkobus 2,4D kastle po smrti, motor jede dál...
tel:777171480

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Nepravidelný chod motoru za studena 07. led 2012 20:18 #87469

  • ondrysek
  • Avatar uživatele ondrysek Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
To asi ne, protože když dělali tu hlavu, tak vstřiky kontrolovali. Nebo aspoň to ten mechanik tvrdil.
Je to soukromý servis v Chotěboři.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Nepravidelný chod motoru za studena 08. led 2012 01:41 #87486

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Kontrolovali vstřiky? To dost pochybuji, s tím mají problémy i u Bosche. Hlava je dávaná opravdu nová, nebo jen jiná?
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Nepravidelný chod motoru za studena 08. led 2012 11:05 #87492

  • ondrysek
  • Avatar uživatele ondrysek Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
Kontrolovali je na diagnostice a hodnoty z toho lezly normální (údajně). Hlava není úplně nová, ale tu jsem si sháněl já a osobně jsem si ji odvážel na natlakování a veškeré výměny těsnění k člověku, kterému v tomhle ohledu naprosto důvěřuji, takže vím, že hlava je v pořádku. Proto si myslím, že buď udělali něco špatně, nebo něco ojeb....
Jinak si to už neumím vysvětlit :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Nepravidelný chod motoru za studena 08. led 2012 11:38 #87495

Měnil se i el.svazek co vede uvnitř hlavy ke vstřikovačům za nový? Když píšu za NOVÝ, tak nemyslím za jiný ale starší... Ono totiž po demntáži a opětovné montáži dochází k uvolnění pinů v konektorech co jdou na vstřikovače a pak dochází k vynechávání vstřikovačů což lze při rozjezdu (když se to prostě projevuje) odhalit v bloku naměřených hodnot/ vstřikovaného množství paliva jednotlivých vstřikovaců.
Jestli byl opětovně použit původní el. svazek, věnoval bych tomu velkou pozornost.
Jde o to jestli jsi tu hlavu neměnil zbytečně...


PS: Dle výrobce se mění vždy i za nové šrouby co drží vstřikovače v hlavě. Už jsem jich pár viděl ustřiženejch a napadanejch v motoru po tom co někdo použil zpátky ty původní...
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Nepravidelný chod motoru za studena 08. led 2012 12:45 #87506

  • ondrysek
  • Avatar uživatele ondrysek Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
El. svazek se dával nový a šrouby taky. Na to mě přímo mechanik upozorňoval, že jsou potřeba tyto díly vyměnit a objednávaly se přímo ve vw.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Nepravidelný chod motoru za studena 08. led 2012 20:07 #87555

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
A nemas nahodou automat?
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Nepravidelný chod motoru za studena 09. led 2012 11:16 #87576

  • ondrysek
  • Avatar uživatele ondrysek Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
Nene, manuál... Dneska jsem s tím byl znova na počítači a žádnou chybu to prostě nenašlo :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Nepravidelný chod motoru za studena 21. led 2012 21:12 #88795

  • Jarda
  • Avatar uživatele Jarda
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 136
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 9
Konektory ke vstřikovačům se občas uvolní.Já osobně jsem ještě nikdy svazek neměnil.Vždy stačilo konektory zmáčknout.( zkušenost 10. let).
Co se týče starších hlav je třeba před montáží věnovat maximální pozornost vlasovým trhlinám v prostoru kam se zasouvají vstřikovače.
Tahle závada se projevuje špatným studeným startem po delší jízdě. Po krátkých jízdách se problém neprojevuje. Jarda

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Nepravidelný chod motoru za studena 13. úno 2012 08:04 #91036

  • ondrysek
  • Avatar uživatele ondrysek Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
Tak se závada projevila naplno. Před cca 5 měsíci byla provedena repase všech vstřiků za ne zrovna malý peníze a momentální závěr je takový, že jeden vstřik je úplně kaput a další 3 jsou načnutý napůl :(
Takže teď začne dohadování se servisem v Chotěboři (to mě tak nebaví)...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Nepravidelný chod motoru za studena 13. úno 2012 09:22 #91040

Transportérák napsal: ... což lze odhalit v bloku naměřených hodnot/ vstřikovaného množství paliva jednotlivých vstřikovaců...


Jestli ty vstřikovače jsou K.O. jak píšeš, tak už tenkrát to šlo právě v blokách odhalit(jak jsem psal), nikoliv ve výpisu závad řj jednotky motoru jak jsi pak psal, že tam závada žádná nebyla.
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Nepravidelný chod motoru za studena 13. úno 2012 15:00 #91059

  • mudd
  • Avatar uživatele mudd
  • Pryč
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 87
  • Obdržená poděkování 1

ondrysek napsal: Tak se závada projevila naplno. Před cca 5 měsíci byla provedena repase všech vstřiků za ne zrovna malý peníze a momentální závěr je takový, že jeden vstřik je úplně kaput a další 3 jsou načnutý napůl :(
Takže teď začne dohadování se servisem v Chotěboři (to mě tak nebaví)...


Jestli si troufáš, zkusil bych ještě toto http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=206928 , v dost případech co tam popisují to vstřikům pomohlo. A do nafty aditiva, to co nám dávají u pump našim autům moc nechutná :(
VW T5 2,5TDI 96kW 2003

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.177 sekund

Login