Ahoj mám již nějakou dobu také problém se ztrátou vody resp. s její signalizací (1.9 75kW). Snažím se sledovat co se děje, ale moc tomu nerozumím. Každopádně pod autem když stojí voda není. Tento týden jsem dolil jen tak cca 2-3 dcl (najel jsem tak 500 km), minulý týden jsem dolil něco kolem 1l (najel jsem tak 700 km). Problém který mám je, že když se mi rozbliká varovná kontrolka, tak voda v expanzce je pod minimem, ale jakmile otevřu víčko, tak se voda dostane zpět do limitu. Nikdy se nestalo během jízdy, že bych vodu v expanzce neměl, ale občas je hladina tak 2 cm od dna (ale i tak potom nastoupá min. na minimum).
Nedávno jsem měnil olej, servisáka jsem na únik vody upozorňoval, nic o vodě v oleji neříkal a ani zběžně na nic nepřišel. Očistil mi ty čidla v nádržce. Díval jsem se jak před výměnou oleje, tak i nyní na víčko a je krásně černé, to samé měrka. Koukal jsem se i do otevřené expanzky při nastartovaném autě a žádné bubliny tam nebyly.
Nevím jestli nemůže být někde v oběhu nějaká vzduchová bublina či seklý nějaký ventil? Ta kontrolka se mi občas ohlásí po doplnění vody i třeba po ujetí 5km, ale občas najedu i přes 200 km a vše je v pořádku. Občas si varovné hlášení urychlím sám, když otevřu víčko, tak pak se mi zpravidla při další jízdě ozve.
Nenapadá vás někoho co by to mohlo být?