Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Přestavba na 4-monion

Přestavba na 4-monion 10. bře 2021 14:35 #201479

  • Rubas
  • Avatar uživatele Rubas Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • VW Multivan T5 2,5 128 kw 2004
  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím vászkušenější.
Mám dotaz. Multivan T5 2004 2,5 128 kw 7HM.
Asi mi praskla kulisa řazení a nelze zařadit žádnou rychlost. když strčím ruku do motoru, tak dokážu cosi nahmatat a pohybem zařadit některou z rychlostí.
Takže oprava bude slušná :-D. Teď mě ale napadá zda je reálné sehnat celou převodovku (třeba i repasovanou) na 4motion a později (za rok) dodat diferenciál a tím přestavět na čtyřkolku.
Omlouvám se zda je to nesmyslná myšlenka.Nejsem mechanik takže si to možná představuju moc jednoduše.

Děkuji za rady a odpovědi.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Přestavba na 4-monion 11. bře 2021 10:43 #201498

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
O tom ze by to slo postupne bych moc nepremyslel, sice jsem slysel, ze lidi vyndavaj z 4motion kardan, aby usetrili naftu, ale podle me to je hazard (mimochodem na kardan a jeho ulozeni si zapomel). Ono by asi slo vsechno, ale pokud to nebudes delat sam jako konicka, tak se nedoplatis.

Co se tyce toho problemu s razenim, tak co znamena "trčím ruku do motoru" - pokud jde zaradit v motorovem prostoru na prevodovce, tak bude spis problem mezi pakou a prevodovkou ne?
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel
Poděkovali: Rubas

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od covex.

Přestavba na 4-monion 11. bře 2021 12:23 #201499