Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Automatická převodovka

T5 - Automatická převodovka 16. kvě 2019 16:25 #192286

  • Ales-X
  • Avatar uživatele Ales-X
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 1257
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 16
Podle priznaku co pises to vypada bud na stary olej ktery je plny necistot a hustsi (prepaleny) nebo mas uz vychozene spinaci ventily. Asi bych v prvni rade udelal olej a kdyz se to nezlepsi tak obednat z USA nahrady ventilu a vymenit, aby jsi nemusel cely rozvadec. VW umi dodat jen cely rozvadec.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Automatická převodovka 17. kvě 2019 23:17 #192313

Děkuji za odpověď.
Olej už byl vyměněn, podle servisu byl ten původní čistej, do nového dali aditiva, ale bohužel to nepomohlo.
Takže ventily jsou na řadě (potvrdil mi to i jeden člověk, který mi je nakonec nejspíš bude měnit). Jen se mi nedaří ty ventily najít.
Škoda, že jsem je nevyměnil hned, aspoň bych ušetřil za tu proběhlou výměnu oleje.
Poradí mi prosím někdo, které ventily na 2,5TDI 96kw, rok 2007?
Děkuji

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Automatická převodovka 21. kvě 2019 22:48 #192427

  • Ales-X
  • Avatar uživatele Ales-X
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 1257
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 16
Třeba tady: ebay.com/itm/AW-TF60-SN-09G-New-Linear-S...i-99418/321248986850

Ale je toho plny ebay ... hledej proste “transmision solenoid 09K”

A vymeny oleje nelituj aspon se ti to hezky vycisti protoze pri vymene nevypoustis cast kterou je zaplnen hydrodinamicky menic a tim se pak kontaminuje olej novy. Je to nevyhoda hydromenicu.

Jo a s aditivy bych byl opatrny, sice zlepsi vlastnosti oleje, ale muzou pak poskozovat oblozeni lamel. Nebo take umeji uvolnit usady a temi se pak pricpou prutokove kanalky v rozvadeci.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Ales-X.

T5 - Automatická převodovka 10. srp 2020 14:49 #198671

  • zob
  • Avatar uživatele zob
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 21
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj,
mám T5 GP 132kw biturbo 7 stup. DSG a za studena 1-2 vteřiny před tím než přeřadí ze 3 na 4 v převodovce vždycky klapne.
Trochu mě to znervózňuje.... Setkal jste se s tím někdo?
Auto má najeto cca 130tisíc km a zhruba před 3000km jsem nechal udělat repas motoru a při té příležitosti i výměnu oleje v DSG.

zdenek

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Automatická převodovka 12. srp 2020 21:59 #198707

Olej se dal origo Vw ?
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Automatická převodovka 13. srp 2020 06:11 #198709

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 136
  • Obdržená poděkování 4
Potřeboval bych poradit u mé DSG převodovky 2.0biTdi přestala prerazovat sama z 1. na 2. stupeň-jak popisuje Sixta na stránkách ze to auto musí samo udělat...auto se po pusteni brzdy samo pěkně rozjede ale zůstane na 1.
Stejne tak jsem si všiml ze při dojezdu se při skoro úplném zastavení při přeřazení z 2. na 1. stupeň ozve jemne klapnuti.
Paměť závad je čistá ,jinak řadí a jezdi plynule bez problemu .
Na DSG je taky udělaná úprava sw aby řádila ve větších otáčkách ,před úpravou vím ,ze určitě prerazovala z 1. na 2. a to klapnuti tam taky nebylo,ale nevím zda to s tím spojovat...?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Automatická převodovka 14. srp 2020 13:26 #198722

  • zob
  • Avatar uživatele zob
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 21
  • Obdržená poděkování 0

sharik 4x4 napsal: Olej se dal origo Vw ?


Podle faktury ano :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Automatická převodovka 27. srp 2020 21:34 #198867

Tak ty jseš dobrej pacient. Když si nechaš upravit řazení , což si mimochodem udělal dobře,tak nemůže pak chtít aby tam převodovka řadila dvojku na volnoběh. To prostě nejde.DSG 7q DQ500, Co je v t5 ce řadí podle rychlosti v km, takže když tu rychlost zvedneš, tak aby to nepodtáčelo, nemůže tam dát dvojku na volnoběh. To co popisuje Sixta se týka 6q DQ350 a samo s origo softem.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k
Poděkovali: Djgas

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Automatická převodovka 27. srp 2020 23:52 #198870

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 77
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
pokud menite olej, tak si smazte adaptacni hodnoty a provedte zakladni nastaveni prevodvky a kalibraci spojek se seslapnutou brzdou pomoci vcds.
T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Automatická převodovka 09. bře 2021 18:14 #201465

Dobrý den,
mám T5 Multivan Startline, 2012, 7mi stupňová DSG. Občas začala při řazení 1-2 mírně kopat a při neutrálu to má zvuk jako by se někde točilo něco uvolněnýho. Mám najeto cca 280tis. Díky za rady..Kuba

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Automatická převodovka 09. bře 2021 21:32 #201469

aj ked to bude zniet mierne otrepano, treba to pozriet najskor na diagnostike... nasledne pozriet kedy bola posledna vymena "dozivotnej naplne" v prevodovke, vratane filtra... popravde stracam sa trosku pri tom neutrali... kedy radis na dsg neutral? alebo myslis pri zaradenom "P"? ak sa bavime o tom, tak nesmie vydavat ziadny zvuk... ak nejaky je, tak najskor urob to co som popisal vyssie.. nasledne, ak sa to nezmeni, tak flashnut soft prevodovky.. az potom rozmyslat, ci to moze byt nieco mechanicke... bezne ta prevodovka urobi 500 tis bez vacsich zasahov, poznam zopar taxikov, ktore ich maju...
vw transporter T5 1,9 TDi, 77kw ( momentalne 98 kW odbrzdene ), 6q, 2004
vw passat B6, 2,0 cr tdi, 2014-ex
vw golf cabrio 1,6i, 74 kw 2001 ( taky ten ani III, ani IV )
vw golf 5 3dv., 1,9 tdi 77kw, gtd line, 2005
vw t3 synchro, 1988

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Automatická převodovka 10. bře 2021 14:43 #201480

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 77
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
setrvak v pici
T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Automatická převodovka 10. bře 2021 15:42 #201482

ano, to je fakt, a ani mi nenapadlo, ze by niekto nemohol pocut ze trieska zotrvak, ale to bude tym, ze stale uvazujem nad tym, ze kazdy sa tomu rozumie, takze ano, aj toto je moznost, vlastne prva v rade pred vsetkym tym, co som napisal ja..:D
vw transporter T5 1,9 TDi, 77kw ( momentalne 98 kW odbrzdene ), 6q, 2004
vw passat B6, 2,0 cr tdi, 2014-ex
vw golf cabrio 1,6i, 74 kw 2001 ( taky ten ani III, ani IV )
vw golf 5 3dv., 1,9 tdi 77kw, gtd line, 2005
vw t3 synchro, 1988

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Automatická převodovka 11. čen 2021 07:30 #202483

Ahoj,
Je normalni, ze ma auto takovy zatah dopredu aniz bych pridal plyn? Zaradim Dcko a jakmile pustim brzdu, auto vyskoci dopredu velmi zprudka. Uz se mi tez stalo, ze motor chcipnul, z toho jak to prudce poskocilo. Z jinych matu (Volvo, MB i starsi VW) jsem zvyklej na mirne pomale rozjeti po pusteni brzdy, tady se to ale hrne fest dopredu.
Diky za info. Je to T5 facelift.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Automatická převodovka 11. čen 2021 08:03 #202488

myslim, ze tak extremny zatah by ta prevodovka mat nemala.. aspon teda som este ndzazil take nieco, ako popisujes, vidom to ako problem.. mozno by stacilo prevodovke urobit zakladne nastavenia cez diagnostiku, ak nepomoze, preflashovat softver, za mozno novsi upgrade.. casto to pomoze, naposledy som to robil na osobaku (golf 5), aj ked dovod bol iny, auto radilo tak, ze sa mu nechcelo, a doslova slo chcipnut v podotackach, a nie a nie podradit.. preflashovali sme to, odvtedy je to ine auto... a prevodovke nic nie je.. samozrejme, vymena oleja a filtra je bezna vec, no auto bol dovoz, s klaknutym motorom, nebola moznost odskusat, no po GO motora sme zistili este tento problem... nasledne sme ho odstranili a auto slape ako hodiny..
vw transporter T5 1,9 TDi, 77kw ( momentalne 98 kW odbrzdene ), 6q, 2004
vw passat B6, 2,0 cr tdi, 2014-ex
vw golf cabrio 1,6i, 74 kw 2001 ( taky ten ani III, ani IV )
vw golf 5 3dv., 1,9 tdi 77kw, gtd line, 2005
vw t3 synchro, 1988

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.276 sekund

Login