Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Automatická převodovka

Automat za studena nefunguje 08. dub 2013 20:48 #118332

  • T5HI
  • Avatar uživatele T5HI
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 47
  • Karma: 0
T5 2011 automat. Pri studenem motoru (prvni cca 20 vterin po nastartovani) se auto nechce rozjet, pokud stojim dokopce (nebo na zpatecku, pokud stojim z kopce). Po vice jak 30 vterinach jako by se prevodovka chytla a auto vystartuje.

Z pocatku nejen, ze se nechce rozjet, ale dokonce se neudrzi ani na brzde, takze mi couvne, coz normanle automat neudela.

Je to zavada, nebo proste za stude ten automat nefunguje?
Pokud stojim na rovine, tak se mi automat rozjede okamzite.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Automat za studena nefunguje 17. dub 2013 21:21 #118985

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8807
  • Obdržená poděkování 287
  • Karma: 29
Že by málo oleje? Zkus nejdříve po nastartování postupně řadit všechny rychlosti a až pak se zkusit rozjet.
Normální to určitě není, něco je špatně, takhle to vypadá jako by to potřebovalo nejdřív nasát olej..............
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - Automatická převodovka 04. čen 2013 20:59 #122591

  • zabehla
  • Avatar uživatele zabehla
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 15
  • Karma: 0
Zdarem,
co se týče řazení doposud jsem byl s DGS velmi spokojen ve všech režimech.
Když jsi vzpomenu na tu krátkou jedničku v 128 tak jsme rád že mám automat.

Ale Ale v poslední době se mi objevili malé vibrace od spodu při plynulém rozjezdu, při rychlejší akceleraci tam nejsou. Njevíce stupeň 2-3.
Původně jsem myslel že je to poloosa protože podobný problém jsem měl u 128 kde jsem vyměnil levou poloosu a byl klid ( pravá se protočila sama :D ).
Ve VW mi říkají že jde o převodovku - vibraci způsobuje údajně právě dvojspojková převodovka v určitých kritických podmínkách.
Nahráli mi údajně nový software, který by to měl zlepšit, ale bohužel jemné vibrace stále zůstávají.

Máte někdo podobný problém či zkušenosti?

Jinak mě VW více a více přesvědčuje že auta prostě neumí, zejména T5.
U 128 mi manuál odešel taky při 220tis a u GP to začíná už při 60tis - to se mám zase na co těšit #-o
VW Multivan Highline 2.0 Bi-TDI 180ch DSG7 4Motion
VW Multivan Comfortline 2,5 TDi 128KW - prodáno
Audi A6, 3,0 (171kW ) quattro
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - Automatická převodovka 11. čen 2013 11:46 #122900

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1575
  • Obdržená poděkování 11
  • Karma: 0
Zabehla: Olej a filtr jsi v DSG měnil?
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - Automatická převodovka 11. čen 2013 21:52 #122944

  • Hafa
  • Avatar uživatele Hafa
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 998
  • Obdržená poděkování 17
  • Karma: 6
zabehla napsal:
Zdarem,
co se týče řazení doposud jsem byl s DGS velmi spokojen ve všech režimech.
Když jsi vzpomenu na tu krátkou jedničku v 128 tak jsme rád že mám automat.

Ale Ale v poslední době se mi objevili malé vibrace od spodu při plynulém rozjezdu, při rychlejší akceleraci tam nejsou. Njevíce stupeň 2-3.
Původně jsem myslel že je to poloosa protože podobný problém jsem měl u 128 kde jsem vyměnil levou poloosu a byl klid ( pravá se protočila sama :D ).
Ve VW mi říkají že jde o převodovku - vibraci způsobuje údajně právě dvojspojková převodovka v určitých kritických podmínkách.
Nahráli mi údajně nový software, který by to měl zlepšit, ale bohužel jemné vibrace stále zůstávají.

Máte někdo podobný problém či zkušenosti?

Jinak mě VW více a více přesvědčuje že auta prostě neumí, zejména T5.
U 128 mi manuál odešel taky při 220tis a u GP to začíná už při 60tis - to se mám zase na co těšit #-o

Ahoj chlape, mám stejnej problém a proto si myslím, že ti pomůžu.
Naše převodovky se skládají ze dvou částí a to ze suché dvojlamelové spojky a převodovky v olejové lázni. Mě se podařilo při tahání vleku a prudkém rozjezdu do kopce vyleštit jednu lamelu a projevovalo se to přesně jak popisuješ. Jemné vibrace mezi 2-3 stupněm. Po výměně oleje v převodovce to na nějakej čas přestalo, ale pak jsem zjistil že pokud chceš kvalitně vyměnit v DSG olej, musíš celou převodovku vypláchnout olejem a pak napustit nový a nejlépe s adetivy. Je to v podstatě ve VW nezměřitelná věc a proto musíš mít při reklamaci ostré lokty. Pro ně to znamená vyměnit celou převodovku, protože tyto DSG nepůlí a posílají vyrobci. Já jsem to vyřešil tím výplachem a doplněním adetiv, kde plechovka stojí 300kč.
Problém je pryč a to tahám 2t karavan. Pokud tě to bude zajímat, Ondra v kanceláři ti dá kontak na webovky techto US olejových doplnků. Hafa
T1-Samba deluxe 1966
T3-Vanagon 1986 2,1 benzín-automat
T4-2,5 TDI pracant
T5 GP Multivan
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - Automatická převodovka 11. čen 2013 23:06 #122951

  • zabehla
  • Avatar uživatele zabehla
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 15
  • Karma: 0
Díky za radu,
řešil jsem to minulý týden v rámci reklamaci. Pořád mi tvrdili že se volej v 7°DSG nemění - já jim řikám že je to kravina a že volej se musí 100% měnit. Zvlášť když to mám uvedené v servisní knize - naprosto nechápu co tam sedí za lidi, když nevědí takové základní věci. Nakonec teda dohledali že se olej dá vyměnit tak teda volej vyměnili, ale musel jsem ho samo zaplatit v rámci servisního intervalu po 60tis, cena byla 5tis s dph, měnili údajně 6L pouze v mechanické části, mechatroniku vyměnit nelze.
Bohužel vibrace stále stejné. Problém mám pouze s vibracemi, DSG řadí naprosto supr.
Ještě než jsem to reklamoval dočetl jsem se na:
http://www.prevodovky-sixta.cz/index.ph ... odovek-dsg
( závada číslo 5 ) naprosto popisují můj problém, který se vyřeší výměnou suché dvojité spojky.
Myslel jsem si že objednají spojku a bude vyhráno, ale ejhle přesně jak píšeš - dle EDKY suchá dvojitá spojka nelze objednat nutno objednat celou převodovku 7 DSG :cry: což nechápu.
Takže jsem se domluvili že se vymění celé DSG - čekám na schválení jestli jim to potvrdí - do konce týdne bych měl snad vědět.
Pokud mi to neuznají tak pak určitě využiji tvůj kontakt - dík.
ALe je mi divné že jsi to vyřešil olejem když zdroj je dle mého v té spojce.
Jsem opravdu :evil: jezdím s tím jak důchodce aby mi to vydrželo protože vím jak trpěla stárá T5 a mám takové patálije.
Záruka mi končí za 10 dnů tak jsem zvědav jak to dopadne, prodlouženou záruku jsme si zaplatil, ale společnost ukončila svoji činnost takže ji nemám a zase jim platit znovu ty prachy za novou prodlouženou záruku se mi fakt nechce.
Kdybych to auto nevyužíval tak často a neprocetova s T5 skoro celou Evropu a neměl k tomu vozům vztah tak to pošlu z baráku obratem :oops:
VW Multivan Highline 2.0 Bi-TDI 180ch DSG7 4Motion
VW Multivan Comfortline 2,5 TDi 128KW - prodáno
Audi A6, 3,0 (171kW ) quattro
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - Automatická převodovka 12. čen 2013 08:54 #122971

  • Hafa
  • Avatar uživatele Hafa
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 998
  • Obdržená poděkování 17
  • Karma: 6
Koukám, že jsem došel do stejného místa jako ty. Také mi to připadalo zvláštní, ale bylo mi řečeno, že v převodovce je soustava kanálků, které jsou zanešené a těmi adetivy se pročistí a tím se zvedne přítlak na lamely.
Opravdu to funguje ale nejlepší je pokud ti to vymění celé. S tím připojištěním jsem to zjistil včera a dost jsem zuřil. V pondělí jedu na Import tak se poptám jaké mají náhradní řešení. Hafa
T1-Samba deluxe 1966
T3-Vanagon 1986 2,1 benzín-automat
T4-2,5 TDI pracant
T5 GP Multivan
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - Automatická převodovka 12. čen 2013 11:01 #122984

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2551
  • Obdržená poděkování 134
  • Karma: 28
Hafa OK!
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - Automatická převodovka 12. čen 2013 22:46 #123022

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8807
  • Obdržená poděkování 287
  • Karma: 29
Tak tak, je to dáno, i hlasování proběhlo zcela jednoznačně <!-- l --><a class="postlink-local" href="www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=15&t=4424">viewtopic.php?f=15&t=4424<!-- l -->
Teď už jen změnit nick.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - Automatická převodovka 01. led 2014 12:12 #132632

  • paja278
  • Avatar uživatele paja278
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 8
  • Karma: 0
ahoj chalani mam T5 automat a 3,5 a spiatočka my škube čim to može byt olej a filter je novy
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

problém s automatom vw t5 03. led 2015 21:37 #149081

  • vwmultivan
  • Avatar uživatele vwmultivan
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 28
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Dobrý večer,

chcel by som sa opýtať na automat vw t5 2004 tiptronic,nakoľko viacerí vlastníte T5 s automatickou prevodovkou. Vlastním VW T5 2004 tiptonic, je to bývalé taxi s DE, naj km 540 000. Vlastním ho od 480 000km, pričom predchádzajúci majiteľ olej menil cca pri 410 000km. Čiže sa na ňom najazdilo cca 130 000km. Vozidlo používam na ťahanie vozíka 2500kg. Ja som s vozíkom najazdil cca 30 000km úplne bez problémov. Prevodovka radila super, nebol s ňou žiadny problém. Nakoľko som chcel mať istotu s prevodovkou, tak som dal v decembri 2014 vymeniť olej aj filter a tesnenie originál vw . Pri vypúštaní oleja bol olej tmavý, ale nesmrdel za spálením, filter bol čistý a ani na spodku vane neboli žiadne špony alebo iné nečistoty. Mal som 7 litrov oleja, mechanik použil cca 6,5 l oleja. Po výmene automat radil super, avšak po týždni som zacítil pri radení z 3 do 4 dlhý preklz cca 4 sekundy pri radení zo zvýšením otáčok motora. Ostatné stupne išli tak ako majú bez preklzu. Ráno za studena radí ok. Dnes som išiel s vozíkom, pričom pri jazde do kopca mi začalo na 5-tke šmýkať až tak, že som v kopci zastal, nedalo sa mi manuálne v tiptronicu podradiť ani sama prevodovka si nepodradila, proste som zastal, ako by som mal neutrál. Tak som vypol a znovu naštartoval a potom radila prevodovka ďalej. Je prevodovka mŕtva, alebo je tam málo alebo veľa oleja, či poškodené selenoidy alebo menič?. Poprosil by som radu, či sa to dá zachrániť, alebo je nutný celkový repas. Ďakujem za akúkoľvek a prajem Vám všetko dobré v roku 2015.
VW T5 Multivan Comfortline 2004 96kw - odťahová služba EU-Mobile s.r.o
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

problém s automatom vw t5 03. led 2015 21:47 #149083

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8807
  • Obdržená poděkování 287
  • Karma: 29
Rád bych ti poradil, ale neumím................. :(
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

problém s automatom vw t5 03. led 2015 22:03 #149086

  • rstd
  • Avatar uživatele rstd
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 892
  • Obdržená poděkování 51
  • Karma: 5
To je nejspíš na výměnu měniče je to hezkých pár korun
Ale proc to pišu mám ten samí příběh od kamaráda má taky automat nejdřív mu občas nechtěla zaradit co měla a skončilo to tak že doskakal domu a převodovka je po smrti stoji na auto na dvoře a neví co s tim jestli opravit nebo prodat
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

problém s automatom vw t5 03. led 2015 22:24 #149087

  • silvervan
  • Avatar uživatele silvervan
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 670
  • Obdržená poděkování 31
  • Karma: 4
Divné je, že tam při výměně nalili 6,5l oleje, náplň je sice 7l, ale při výměně vyteče pouze 5l.
T5 Multivan 2,5 TDI 128kW Tiptronic - Německý plnokrevník ze stáje Comfortline edition
Eifelland Holiday 460TK 2001
Harley-Davidson Sportster XL1200C

TCCT - Transporterclub Caravan Team
A-team (Almara team)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

problém s automatom vw t5 06. led 2015 08:41 #149208

  • trinidad
  • Avatar uživatele trinidad
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 54
  • Obdržená poděkování 3
  • Karma: 0
Zdravím,
mám taky Tiptronic r. 2006 128kw , najeto 365.000. To co popisuješ mi dělalo auto v létě, když jsme byly plně naložení a táhly vozejk cca 1000kg. Mě to dělalo když na dálnici začlo velké stoupání a místo aby ze šestky odřadil na 5ku, tak nechal klouzat šestku. Zabralo dát neutrál, vypnout a zapnout motor a zase o.k. . Asi dvakrát se mi to přihodilo také po delší jízdě na plný plyn po dálnici...jel jsem ca 15-20 minut co to dalo (180-190)a pak to dělalo ten prokluz. Opět stačilo "restartovat". nerozumím tomu, ale spíš bych to viděl na nějaké čidlo, které převodovce chybně hlásí, že je přetížená. Kdyby to bylo mechanické, tak se to restartem nespraví...si teda myslím. Dál tento problém zatím neřeším, protože nic netahám a zas tak moc to nehoním. Jinak s tím vozíkem jsem to na cestě řešil tak, že jsem podřazoval "manuálně" u cca 2000 otáček a už se to také neopakovalo.
Zdar
Libor
Kdo, když né my?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.225 sekund

Login