Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: Vibrace do volantu při rejdu doprava

Vibrace do volantu při rejdu doprava 28. srp 2019 16:54 #194067

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 128
  • Obdržená poděkování 4
JJ, asi bylo načlé řízení, resp.nějaké ventily uvnitř, proto vždy kapalina našla nejslabší bod kudy ven, dnes po instalci nového čerpadla vše mrtvé....super....nejhorší koupě Multivan.....

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:Vibrace do volantu při rejdu doprava 03. zář 2019 14:11 #194150

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 128
  • Obdržená poděkování 4
Tak už nevím ,cerpadlo vyměněno ,skříň řízení taky ,ale posilovač nejde,nikdo neví proč ,ještě mi tvrdí mechanik ,ze v tlakové hadici mezi čerpadlem a skříni řízení by mohli být nějaké ventily ,ale v katalogu je jen číslo hadice a o kroužku ...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:Vibrace do volantu při rejdu doprava 03. zář 2019 20:04 #194154

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 548
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 36
Nikdy jsem rizeni s posilovacem neopravoval, takze tezko radit, nicmene podle me je na T5 v podstate tohle:


Pokud jde cerpadlo a neni to zavzdusnene, tak pripojenim tlakomeru na jednu nebo druhou vetev si myslim musi byt videt narust tlaku podle toho kam otocis volantem. Pokud to nejde je chyba nekde v distributoru. Tlak od cerpadla by mel byt co jsem nasel asi 110-120bar.

Ve schematu: volkswagen.7zap.com/en/rdw/transporter/t...09-659/4/422-422060/
zadny ventil nevidim. Servotronic nemas?
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:Vibrace do volantu při rejdu doprava 03. zář 2019 20:32 #194155

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 128
  • Obdržená poděkování 4
Nene servotronic nemám. Cerpadlo i řízení jsou nové ,tím pádem i distributor.
Mechanik mi říkal ,ze na hadici jsou takové dvě rozšíření ,které vypadají jako ventily nebo nějaký usměrňovač tlaku.stejne tak je divné tě hadice stojí kolem 6tis.
Jak jsem psal,při odpojení vratné hadice z ni proudí olej,takže okruh funguje nebo něco co tam je na odpuštění tlaku při jeho nárůstu a nevyužijí .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:Vibrace do volantu při rejdu doprava 03. zář 2019 21:38 #194156

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 548
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 36
To ze jde olej ze zpetne hadice znamena jen to, ze cerpadlo tlakuje az k distributoru, ale ne ze tlakuje pist rizeni a ze spravne strany. Co to je na te hadici netusim, leda zpetna klapka, ale kdyby nekdo ty hadice pripojil obracene tak akorat znici cerpadlo, v ELSA pisou, ze smi bezet v uzavrenem okruhu max. 5s jinak dojde k poskozeni. Asi by stejne nebylo od veci zmerit tlak cerpadla i na zpetne vetvi Tlak od cerpadla je konstantni, jen se pousti bud do jedne nebo druhe vetve podle natoceni volantu.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:Vibrace do volantu při rejdu doprava 03. zář 2019 21:43 #194157

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 128
  • Obdržená poděkování 4
Ale distributor by měl být součástí skříně řízení ..?a ta je nova a závada je identická jako před výměnou....tlak není jak změřit-kam dat T spojku

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vibrace do volantu při rejdu doprava 04. zář 2019 07:36 #194163

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 373
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 24
No každopádně obdivuji tvou finanční schopnost nakupovat díly a měnit aniž bych věděl co tomu je.
Tohle je problém těchto aut. Jsou vyhlášeny drahýma opravama ale ve finále je to spíš loterie kdy se přijde na závadu přičemž se postupně vymění půlka auta.
Já bych ten tlak asi přecejen někde zkusil změřit.
Co dělá olej? Nemění?
Kde přesně ti to teklo?
Na tom řízení toho zase nejde moc vymyslet.
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW (zatím)
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:Vibrace do volantu při rejdu doprava 04. zář 2019 07:43 #194164

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 128
  • Obdržená poděkování 4
No ja ani vydrž nemám,jsem nas*any jak tapír. Předtim byl únik ve spoji cerpadlo/tlaková hadice,celkem 3x.
Pokusim se donutit servis změřit tlak,chystají se na instalaci dalšího čerpadla,to platit nebudu.
Olej prý trochu pěnil říkal servisak.
Diky tomu úniku oleje mě napadá nárůst tlaku v tlakovaci hadici,tím pádem distributor to nepouští do serva,ale jde to obtokem zpět do násobky,otázka je proč závada stále trvá i po vyměně řízení ...?distributor by měl být součástí skříně ,ja bohužel znám hydrauliku pouze z vrtulniku a letadel,ale mas pravdu ze tenhle okruh je opravdu jednoduchý .
Nemám schéma abych se podíval ,kde je distributor či je v hadici nějaký usmernovac tlaku nebo něco proti peneni?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vibrace do volantu při rejdu doprava 04. zář 2019 10:02 #194165

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 128
  • Obdržená poděkování 4
Malý update,mechanik začal pátrat po tom,proč to nejde,na starém cerpadle našel zasekly/uzavřeny zpětný ventil,teď je otázka proč,zda z nějakého důvodu-špatná hadice, narostl tlak a cerpadlo se “uzavřelo”z bezpečnostních důvodu,pěna prý v nadobce nebyla ale zároveň tam nebyly žádné piliny nebo nečistoty v systému ....

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Djgas.

Vibrace do volantu při rejdu doprava 04. zář 2019 18:07 #194171

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 373
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 24
Jen pro upřesnění pěna znamená že to někde saje vzduch.... A ten umí dělat paseku. Prostě přívod z nadobky do čerpadla musí být 100%
Nemyslím si že by něco bylo umístěno v hadicich.
Nám se ale jednou stalo že jak se pořád něco rozebiralo tak si nikdo nevšiml že v jednou průchozím šroub u je zpetnej ventil.zrovna proti směru tlaku. A ten to prostě nepustil......
Pořádně to okouknete. To přece není možný..... Jinak připojit hadici od čerpadla a změřit tlak přímo na hadici.... Před distributorem i za ním a musí se to odhalit.
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW (zatím)
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vibrace do volantu při rejdu doprava 04. zář 2019 20:59 #194175

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 128
  • Obdržená poděkování 4
Ja u toho bohužel nejsem,nicméně dela to tchán,dnes byly rozdelany obě čerpadla na nich vypadalo ze byl délky zpětný ventil,po uvolnění stejně řízení nefunguje,okruh funguje ,kapalina jde přes řízení ,ještě nás napadlo,ze z nějakého mechanického důvodu nejde řízení do krajních poloh a tím pádem se neodvzdusni ,takže zítra se odpojí cepy řízení a zkusí se jít do krajních poloh.kapalina jde nezpenena zpět do nadrzky ,což napovídá tomu,ze se neodvzdusnuje okruh.
U jiného Multivanu se zkusilo to stejne a při najetí do krajních poloh se kapalina zpeni,což znamená odvzdusnuje.
Ten zpětný ventil na šroubu je u T5 před faceliftem,tady u GP nic takového není ,ale za každou radu či tip budu vděčen .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Djgas.

Re:Vibrace do volantu při rejdu doprava 05. zář 2019 12:05 #194183

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 128
  • Obdržená poděkování 4
Tak vše vyřešeno ,na novém čerpadel byl zásekly zpětný ventil-špatně opracování a nemožnost pohybu.pouzilo se staré čerpadlo po vyčištění tohoto zpětného ventilu. Cukání,které se mi dělo v určitě poloze řízení zmizelo instalaci nového řízení ,mimochodem staré bylo vydřene .
Dost pomohl manuál na odvzdusneni který jsem vygooglil přímo z VW ,je trochu jiný než ostatní .
Takze zkušenost nevěřit ani novým čerpadlum-byla to replika ale ne úplně levná ,ostatně to jsem se dočetl i na Google,někteří vystřídali dokonce 5 a více čerpadel než kapli na dobre.
Všem děkuji za pomoc a rady.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:Vibrace do volantu při rejdu doprava 05. zář 2019 20:46 #194188

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 548
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 36
A to cloveka nauci, ze ty origo dily nejsou zase az tak drahe..
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:Vibrace do volantu při rejdu doprava 05. zář 2019 20:57 #194189

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 128
  • Obdržená poděkování 4
Teď je otázka zda se ten ventil muže kousnout znovu a proč....

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vibrace do volantu při rejdu doprava 07. zář 2019 10:59 #194209

  • mekie
  • Avatar uživatele mekie
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 159
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 10
Přidám moji zkušenost - minulý týden jsem byl nucen prudce zastavit, až mi chcípl motor. Po nastartování nešel posilovač řízení. Mechanik řekl, že je to divné, protože alternátor, který je až za servem dobíjí, takže servo není zaseklé, ale tlak nedává, že je potřeba vyměnit. Jeden starý mechanik mi řekl, že je zaseklý zpětný ventil, že je to potřeba celé poklepat, aby se uvolnil.Týden jsem jezdil bez posilovače, nadřel jsem se při zatáčení jak vůl a když jsem koupil nové, že to tento víkend vyměním, tak najednou včera při jízdě domů začalo včechno zase fungovat. Takže něco na těch řečech o zaseklém ventilu je.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.217 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/