Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 poloosa sa uvolnuje pri diferaku

T5 poloosa 24. lis 2011 10:35 #83832

Ahojte všichni, tak i mě toto potkalo. Ještě, že kousek od baráku. Teď zrovna je poloosa a unašeč venku a naháním jiné. VW v Teplicích - cena prodloužení té poloosy je 8400,- a to ještě chtějí ten starý díl zpátky (předpokládám, že to opravují a za měsíc si to koupí někdo jiný) a cena toho unašeče je 4800,-. No prostě darda, takže jak jsem psal pokouším se sehnat něco levněji. D:_)8
Mazlík VW Multivan 2,5TDI 128kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 24. lis 2011 12:16 #83836

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18
Já mám pocit,že to neopravují,ale RECYKLUJÍ.
Takže dodržují předpisy EU,aby nějaký objem/část výroby tvořily recyklované matroše a snižují se i náklady na výrobu nových dílů.

Takže to asi roztaví a opět vyrobí,opracují,ale za měsíc to asi nestihnou :)
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 24. lis 2011 13:00 #83838

  • kunec
  • Avatar uživatele kunec
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 2695
  • Obdržená poděkování 25
Meni se to kus za kus. Dostaneš recyklovanou a oni si vezmou tvoji, kterou zrecykluji a daji pak někomu jinými. Děla se to tak bezne.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 24. lis 2011 15:36 #83844

Tak proboha proč to stojí tolik, když jim na to materiál vlastně dáš. D:_)7 No nakonec jsem to sehnal přes kamaráda originál se slevou kompletně za 9200,- za oba kusy a tu starou ani nepotřebuje. OK!
Mazlík VW Multivan 2,5TDI 128kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 21. dub 2012 13:47 #96448

  • caly
  • Avatar uživatele caly
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 0
T-5 1,9-77 KW-vysokej dlouhej bydlik

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 14. kvě 2012 19:13 #97421

  • Antonín
  • Avatar uživatele Antonín
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Zdravím všechny, chystám se na výměnu pravé poloosy i čep co je v převodovce, je problém ho povolit? A potom jak utáhnout ten šroub co ten čep drží? aby se neprotáčel. Dík za rady

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 16. kvě 2012 21:29 #97578

  • Antonín
  • Avatar uživatele Antonín
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Tak je venku, už je to, tak tak před protočením. Pár foto ;)
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 17. kvě 2012 01:12 #97604

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Za 5 minut dvanáct.......... =D> =D>
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 17. kvě 2012 15:24 #97622

  • Antonín
  • Avatar uživatele Antonín
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Jo to jo, no hlavně teď při každé výměně oleje pořádně namazat. Je potřeba ten štěft v převodovce dotáhnout momenťákem?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 03. říj 2012 21:24 #104559

  • karlosVW
  • Avatar uživatele karlosVW
  • Offline
  • Člen clubu 2016
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 4248
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 38
píšou že to je na 5kv.....což je tedy jen pro 1.9TDI motor

VW T1/09.1962/22kW
šnečí budka s motorem/109kW/Black Edition

info@ahcl.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 04. říj 2012 11:39 #104581

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18
V podstatě při řešení třetí poloosy jsou tři varianty:

a)-VW díl

b)-Spidan (vyrábí i pro VW)

c)-Nebo ten výše uváděný modifikovaný díl s delší přenášecí plochou,kdo tohle vyrábí ?
Je už nějaká zkušenost s životností-kvalitou materiálu? Prodává se to po celém internetu...


Ještě se vrátím k bodu a).
VW má nyní tři programy pro díly.

1) Originální
2) Repasované
3) Překupované (to jsou podobné díly,jako v síti elit,autokelly atd...)
Tudíž to,že řekneme,že máme díl od VW ještě nic neznamená,otázkou je,co jsme z těch tří skupin koupili...
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 08. říj 2012 14:08 #104754

Zdravím...

mám prosbu a dotaz... ale v úvodu ( kola mám, nafouklé správně, a máje i vyvážené, dále vyměné čepy, stabilizátory a silenblok v uložení v nápravě)...

Když jedu cca 70 - 85km/h tak se mi auto nekdy více někdy méně rozvybruje (nebo lehce houpe zleva do prava) ale když v této inkriminované době pustím plyn tak to přestane, takže to dělá jenom při záběru?

co by to kurna mohlo být, poloosy? atd?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 08. říj 2012 18:14 #104756

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18
g-designe:
Jestli máš vše na podvozku OK,i uložení motoru a převodovky v karosérii a pomocném rámu,tak takhle se projevuje nejčastěji vnitřní kloub u převodovky: (tedy na poloose)
a pozor,jak se rozletí,tak Ti diferák na druhou stranu nepošle žádný tah.
Můžeš zůstat stát uprostřed křižovatky,na dálnici...
Nejvíc se to projevuje v tahu do kopce a s přívěsem,nebo naloženým vozem.
Řešit okamžitě.
Umí to zničit převodovku,nebo náboj kola nebo dokonce zničit těhlici potažmo brzdy o čepech a uložení tlumičů nemluvě a hned je sto tisíc vyhozených z okna...
Která to je poloosa těžko říct,to chce na zvedák a zjistit vůli,někdy bývá protržená manžeta a je to vizuálně patrné hned.
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 02. pro 2012 09:39 #108306

Chlapi asi se to tu řešilo a je možné, že jsem to přehlédl a za to se omlouvám. Chci se zeptat jaktože že se to u 4motion nes..e? By se to z 4motionu nedalo dát na předokolku a mít klid?
T5GP Multivan Highline 2.0BiTDi 132kW DSG :-)
T5 Shuttle 2.5 TDi 128kW long (150 kW)
Octavia 1.9TDi 81kW
Roomster 1.4TDi 59kW
Forman 1.3 LS 50kW
VW Brouk 1.2 (1.6 :-) )
VW Caddy 1.9 Tdi 55kW
T5 multivan 2.5 TDi 128kW 4motion

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 02. pro 2012 09:54 #108307

blackhouse: jestli to není tím, že u 4M zabírají všechna 4 kola, tudíž přední poloosy nejsou tak namáhány.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.207 sekund

Login