Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 poloosa sa uvolnuje pri diferaku

T5 poloosa 24. led 2011 19:40 #62281

Jojo díky za typ. Budu to muset řešit. Dost mě to znervózňuje a nerad bych aby se mi to vyhnojilo v tu nejhorší chvíli. Kolik to tak může stát. Je lepší nechat v VW servisu, nebo v klidu jinde? ;)
T6.1 Transporter Long 4M TDI 110kW
T5 Shuttle Long 2,5 TDI 96 kW
T4 Caravelle Long 2,5 TDI 75 kW - odcizená

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 24. led 2011 22:02 #62309

Honza H mrkni se sem a to rozbrakovaný s těma kuličkama je homokinetický kloub.
http://www.autoopravy.eu/index.php?akce=2&id=223

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 24. led 2011 22:21 #62313

JOJO, super díky za typ. Už jsem koukal a nevypadá to zrovna extra složitě. ;)
T6.1 Transporter Long 4M TDI 110kW
T5 Shuttle Long 2,5 TDI 96 kW
T4 Caravelle Long 2,5 TDI 75 kW - odcizená

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 22. úno 2011 20:34 #66282

Zdravím. Pouze statistika. Bohužel.
1. První T5 (1,9TDI, 77kW, krátká) byla nová 9/2004. Naštěstí ještě v záruce 8/2006 (najeto cca 90 tis.) rupla poloosa. Při rozjezdu na jedničku do prudkého kopce (naloženo cca 500 kg).

2. Druhá T5 (2,5TDI, 96kW, dlouhá) byla nová 7/2008.
Dnes, tedy 2/2011 (najeto cca 110 tis.) rupla poloosa také. Při jízdě z kopce a přeřazení na trojku (naloženo cca 500 kg).
Kdyby v roce 2009 a později šla prodloužit záruka na 4 roky (cca 13.000,-) bylo by to v pohodě. Dnes už to jde, ale téměř při koupi! Doporučuji.

Jinak u obou to byla zatím největší závada. Ostatní závady prkotiny.

Poznatek:
Starší model byl kvalitněji vyroben. Vše fungovalo celé 4 roky.
U nového je to víc zfušované (plasty, úchyty, drobnosti, atd.).
Ale to platí pro každý výrobek zpátky cca 5 roků. Nic už není kvalitní.

R.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 01. dub 2011 11:33 #69974

Tak na 35 tis pravá poloosa a na 41tis lévá poloosa,zatím ještě na záruku.....další závada byly utrhané silenbloky v nápravě-hrkání dosti hlučné při jízdě po horších cestách-takže furt... :(
VW T5 GP 132kw , Polaris XP 850 ,Yamaha MT-01 SP

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 01. dub 2011 11:56 #69977

Hele, co s tím autem děláš, Ty jezdíš rally D:_)5 nebo co #-o :lol:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 01. dub 2011 12:00 #69979

  • Mates
  • Avatar uživatele Mates
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 3196
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 2
Řeknu to slušně. Plynule nejezdí.
TRANSPORTER T5 96 Kw Long 4 Motion + TDIchip
CAN-AM SPYDER 990

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 18. dub 2011 21:40 #71529

Dobrý den, tak mám pravou poloosu na T5 taky v háji. Zůstala s tim stát manželka na Karláku v Praze prostě nádhera. Dnes jsem jí bez problému vyndal docela to šlo, asi za hodinku byla venku. Co je daleko horší je problém jí koupit. Neporadíte kde jí koupit? A ještě jestli jí musím koupit celou nebo jen ten díl. Ale nevím jak jí rozebrat. Koukal jsem tady na fotky při výměně a tam jí měl rozebranou. Díky M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 07. kvě 2011 11:29 #72602

  • Michal
  • Avatar uživatele Michal
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 59
  • Obdržená poděkování 1
Na některých vozech Volvo je podobný problém s protočením tisícihranu na poloose, řeší se to slepením obou dílů lepidlem na závity (zelené), nebo něčím obdobným, pak už to drží a je to dlouhodobě vyzkoušené.

Spoj jde, ale v případě demontáže velmi špatně rozebrat, také nevím jak je to s nějakým pohybem vůči sobě (poloosa vs. převodovka) a další negativa.

Co si o tom myslíte??
VW Transporter T5 TDI 96kW, 2006

www.myservice.cz
www.seas.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 08. kvě 2011 23:03 #72714

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Nelepit. Dát nové díly a pořádně promazat, aby to nekorodovalo.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 14. kvě 2011 21:21 #73092

Tak dnes jsem ji kontroloval, rozebrali jsme tisícihran, pohledově OK, napatlali vazelínou co to šlo a šup s tím zpět ... trvalo to cca hodinu, bylo to orezlé a trochu bordelu jsme tak vyčistili, vypadalo to jako malé kousky železa otrhaných z toho tisícihranu, ale na obou dílech známky poškození nejsou. Snad bude ještě chvilku v pohodě a nenechá mne někde ve štychu.
T5 Multivan TDI 128KW, r.v. 2004, Plzeň
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 14. kvě 2011 21:24 #73093

A namazáno
T5 Multivan TDI 128KW, r.v. 2004, Plzeň
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 16. kvě 2011 17:54 #73221

  • mudd
  • Avatar uživatele mudd
  • Pryč
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 87
  • Obdržená poděkování 1
Čím jsi to mazal, nivea to asi nebude :D
VW T5 2,5TDI 96kW 2003

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 23. kvě 2011 23:18 #73590

mudd napsal: Čím jsi to mazal, nivea to asi nebude :D


Ne to opravdo neeee :lol: , vzal nějakou vazelínu, bílé barvy a napatlal jí tam co se vešlo ... prý hlavně mazat, podle mne tak nějak jedno čím, jen aby odolávalo trochu vodě...
T5 Multivan TDI 128KW, r.v. 2004, Plzeň

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 30. kvě 2011 22:45 #73988

  • Michal
  • Avatar uživatele Michal
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 59
  • Obdržená poděkování 1
Ahoj, čeká mě výměna pravé poloosy, neb při kontrole po cca 150 000km jsem zjistil, že tisicíhran na převodovce i v poloose je K.O. :( .
Základní postup výměny je mi jasný,ale potřebuji rady ohledně detailů.

1. při výměně unašeče v převodovce se mění i nějaké simeringi, velký v bloku převodovky a druhý menší v převodovce?

2.díl poloosy( trubka s tisiícihranem a kloubem) se dodává i s ložiskem, které je připevněné k bloku motoru, případně jak přendám staré ložisko na nový díl poloosy?

3.další rady, jak to udělat pořádně a nic neposr...

Dík Michal
VW Transporter T5 TDI 96kW, 2006

www.myservice.cz
www.seas.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.160 sekund

Login