Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 poloosa

T5 poloosa 08. lis 2013 22:50 #129648

  • Jouda
  • Avatar uživatele Jouda
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 193
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
To mě ani nestraš, auto má najeto 190000 a poloosa už byla snad dělaná, aspoň mi to tak bylo sděleno při koupi, ale to se již bohužel nedovím v kolika km, původní majitel již nežije,a v servisní knížce o tom není zmínka. Ale byl to od kamarád, a tak tomu lze věřit.
VW T5 2006 1.9 TDi 77 kW
Peugeot 405 break 1.9 td

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 08. lis 2013 22:53 #129649

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 287
Jeden zdejší kolega měl origo poloosu na protočení již ve 110 000 Km. Podotýkám, že auto měl od nového.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 26. lis 2013 17:54 #130627

  • marena
  • Avatar uživatele marena
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 71
  • Obdržená poděkování 0
ahoj tak se svama taky podelim menil jsem vsechny klouby na polosach a 14 dni v pohode a ted mi pri vytocenem levem rejdu a na jednicku rozjezd praskla leva tyc u kloubu u kola na polose normalne vejpul :oops: :oops: :-k tak jsem tam dal opet novou jelikos samotna tyc se neprodava nybrz jen samotne klouby .takze ted mam dva klouby 14dni stare knicemu prebytecne.jsou na 1,9 kdyby jste je nekdo chtel tak mi napiste nak se domluvime.
skoda fabia
smc jumbo 700r
access 400
yamaha raptor 700
mazda mx5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 28. pro 2013 03:45 #132475

  • smrk
  • Avatar uživatele smrk
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 609
  • Obdržená poděkování 9
budto jsem slepej, nebo nevím.... nikde jsem se jeste nedocetl, jak tam ta poloosa vlstne drzí... to jen sundám kolo a stahovakem unasec (naboj, nebo co ze to je co drzi kolo a kotouc :P ) a pak uz jen poloosu "vysunu" z prevodovky - respektive z toho tretiho kusu, co trcí z prevodovky ?

Transporter T5 2,5tdi 96kw 2004
VW Passat 1,9tdi 2001

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 28. pro 2013 03:56 #132476

  • smrk
  • Avatar uživatele smrk
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 609
  • Obdržená poděkování 9
Jeste jeden dotaz.... ty "tyc" co jde z homokloubu do toho prodlouzení (viz obrázek) , tak ta se nemění ?


http://aukro.cz/show_item.php?item=3797 ... b268fbd908

Transporter T5 2,5tdi 96kw 2004
VW Passat 1,9tdi 2001
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 28. pro 2013 11:54 #132488

  • HANZTD
  • Avatar uživatele HANZTD
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 342
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 12
v nabojem máš protaženej tisícihran co končí zavitem , na něm je matice 32-34 ?? nevim , ale vim že jde NÁRAMNĚ dobře povolit pokud to ještě nikdo nedělal nebo nemáznul grafitem D:_)18 pak jen vysuneš z náboje...
na druhý straně do skříně jde ten oboustranej tisícihran a ještě jím prochází ten dlouhej černej šroub co je na foto uplně nejníš , myslim ma atip trianglovej imbus :-k
a nerozjede se to mezi sebou , protože to drží na místě to uchycení ložiska (na fotu ty dvě díry u střed. kloubu) k bloku motoru

dyš sem to měnil ja , tak sem to vzal z jedný vody načisto , jde o to co ti odešlo ..
napravo (u kola+střed) odejdou klouby , nalevo (špajzka) se ti vymele ten tisícihran jak na ty hřidelce tak právě v tom prodloužení osy ....

snad sem to pochopil dobře o co ti jde a nenapsal ti hovadinu ;)


<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?p=77479#p77479 ">viewtopic.php?p=77479#p77479<!-- l -->
OI 66 AGR rv 97 SEDAN 4x4 NESERIE 290HP 510NM ! POWERED BY HAnz + TDIfun + TDIgarage !
T5 77 AXB rv 04 LO0NG 2x4 NESERIE 172HP 387NM ! POWERED BY HAnz + TDIfun + TDIgarage !
T5 77 AXB rv 04 SHORT 2x4 ---SERIE 105HP 250NM . TAHOUN KONÍ
PC NEANDRTÁLEC 774634483 hanzoctavia@seznam.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 28. pro 2013 12:01 #132490

  • smrk
  • Avatar uživatele smrk
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 609
  • Obdržená poděkování 9
první odstavec :
díky, to jsem potřeboval vědět

druhý odstavec :
(edit: ... "dyš sem to měnil ja , tak sem to vzal z jedný vody načisto , jde o to co ti odešlo ..
napravo (u kola+střed) odejdou klouby , nalevo (špajzka) se ti vymele ten tisícihran jak na ty hřidelce tak právě v tom prodloužení osy ....")

z toho moc moudrej nejsem, ale asi poznám az to rozhodím.


Btw : nemá někdo zkušenost s tímto co dávám odkaz ? (aukro)
Btw 2: procítal jsme to tu, a nemýlím se, kdyz jsem to pochopil tak, ze poloosa VŽDY o sobě dává vědět dopředu ? čili když nic "neříká" tak je vše v cajku a není potřeba to zatím rozdělávat ?

Transporter T5 2,5tdi 96kw 2004
VW Passat 1,9tdi 2001

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od smrk.

T5 poloosa 28. pro 2013 12:10 #132491

  • HANZTD
  • Avatar uživatele HANZTD
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 342
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 12
odstavec 2 : ten oboustranej tisicihran (TRN) je "dutej" právě pro prošroubování tim dlouhym černym šroubem kterej je i aretací toho TRNU do špajzky (líp to nedám SORRY) :mrgreen:
ALE DEJ SI POZOR AT SE NEZASEKNEŠ NA TOM ATIP IMBUSU !!! ZJISTI PŘEDEM

pokud ti klepe v rejdu = SMRT kloub-y
pokud ti při přidání plynu - ubrání plynu "jakoby" cukne auto-motor = SMRT tisícihran-y u špajzky
někdy se stane , že to lehne bez varování :-" ,,, vše funguje kromě toho , že stojíš na místě i když řadíš d:_(
OI 66 AGR rv 97 SEDAN 4x4 NESERIE 290HP 510NM ! POWERED BY HAnz + TDIfun + TDIgarage !
T5 77 AXB rv 04 LO0NG 2x4 NESERIE 172HP 387NM ! POWERED BY HAnz + TDIfun + TDIgarage !
T5 77 AXB rv 04 SHORT 2x4 ---SERIE 105HP 250NM . TAHOUN KONÍ
PC NEANDRTÁLEC 774634483 hanzoctavia@seznam.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 12. led 2014 19:53 #133139

  • jano
  • Avatar uživatele jano
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 14
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím, cez víkend som menil olej v motore a všimol som si, že na skrini prevodovky je okolo ľavej poloosy dosť veľa vytečenej vazeliny. Je toto bežný problém a netreba to nejako riešiť, alebo tam treba čosi skontrolovať/vymeniť? Auto je T5 128kW 4motion, prevodovka manuál 6 kvalt.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 25. led 2014 11:16 #133721

lada t5 napsal: Přečti si to tady, <!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=1153 ">viewtopic.php?f=30&t=1153<!-- l --> já sám o tom píšu na str. 3. Nevím, kdo ti nakukal, že motoru 96 KW se to netýká, ty poloosy jsou stejné. Jedná se o běžnou závadu, bohužel.
Tady k tomu najdeš i obrázky.......... http://ladat5.rajce.idnes.cz/



zdrar odborníci přez|T5 mám dotaz už jste někdo zjištoval proč ta poloosa se protáčí zda je ten material v tisicíhranu měkej , je to bláto matroš nebo špatně zakalený ??? skoušel jste někdo u starého a nového tisícihranu tvrdost ??? jaký je tam tvrdostní rozdíl určitě je tu dost odborníků z řad nástrojárny a zajimal se někdo o to kde je slabina ..... díky za každý postřeh.

omlouvám se všem , že jsem vlezl do příspěvku

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 28. led 2014 10:12 #133960

  • SP125
  • Avatar uživatele SP125
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 14
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 0
Mohu dotaz na 2.5 TDi 128Kw rok 2008 a novější je to s poloosou pořád stejné že moc přes 150tis.km nepřežije?
Mám možnost zakoupit Caravellu tak abych věděl do čeho jdu.
Má najeto cca 160tis. KM. Dík. za radu. Jsem to info nějak nenašel tak jestli jsem přehlédl nebyl úmysl to tady zbytečně točit do kola.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 02. úno 2014 12:03 #134326

Tak jste mně tu nějak vystrašili, mám T5 128Kw najeto něco málo pod 400 000 km kupoval jsem stav km byl 208 000. Zatím jediné co jsem neměnil je poloosa :D , jinak už mám vše za sebou. A postřehy - zařadím jedna, pouštím spojku a těsně před záběrem to cukne, při řazení taky relativně jakoby takové kopnutí, pokud vypnu motor a dám jedničku bez ruční brzdy, tak se auto tak o cca 5-10 cm houpne než se zastaví a pokud jedu s vlekem , nebo do kopce a přidám, tak se auto celé rozklepe, poznám to na držáku telefonu, ten se začne klepat, jako by do mne někdo strkal a houpal. Jinak řazení mám na hraně, ale na to jsem si nějak zvykl, že za studena tam jde blbě jednička a tak dále, po zahřátí motoru je to o mnoho lepší ....Servis mám pravidelný, poloosu jsem za tu dobu mazal asi 2 krát, silenbloky jsem měnil za ty z Transportéru (plné) asi před 100 000km, olej v převodech taky tak nějak. Na netu jsem našel poloosu viz obrázek. Cena za to vše je nějakých 4 500,- ?? Co vy na to ??
T5 Multivan TDI 128KW, r.v. 2004, Plzeň
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 02. úno 2014 18:17 #134356

  • Jandy
  • Avatar uživatele Jandy
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 24
  • Obdržená poděkování 0
nejépe je to poznat auto čumákem z kopce, zpatečka a pomalu začit couvat.. a udelá to pěkně CVAK... ty vibrace jsou spiš kluby... jinak 4500 za koplet je pekny... ja měnil origo vše + gufero 14500.. x díl... jinak na tom obrázku není ten modifikovanej unašeč

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 02. úno 2014 18:41 #134361

To je co ??
T5 Multivan TDI 128KW, r.v. 2004, Plzeň

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 poloosa 02. úno 2014 19:34 #134363

  • Jandy
  • Avatar uživatele Jandy
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 24
  • Obdržená poděkování 0
to je co?... ten unašeč?...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.218 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/