Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: Při přidání plynu cuká celý motor

Při přidání plynu cuká celý motor 29. pro 2011 15:56 #86627

  • rotomotor
  • Avatar uživatele rotomotor Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 13
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj všichni, poraďte prosím, vyměnil jsem snad už vše a stále při jízdě na volnoběh se zařazenou rychlostí, když přidám plyn, tak auto cukne jako by bylo něco volného, třeba celý motor. Všechny gumy a silenbloky jsem už vyměnil a vůle stále stejná. Nedej bóže aby zabralo ESP, to vypadá, že motor vyskočí z auta. Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 29. pro 2011 16:30 #86628

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18
není to ten třetí spodní silentblok?
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 29. pro 2011 19:04 #86636

  • rotomotor
  • Avatar uživatele rotomotor Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 13
  • Obdržená poděkování 0
Ten jsem měnil jako první, nic , stále stejný.... Nikomu z vás to nedělá ? Když přidáte plyn a zase uberete necukne to ??

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 29. pro 2011 19:51 #86639

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18
A díval jsi se na "třetí" poloosu,případně rovnou poloosy jako takové? Nemáš tam vůli?
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 29. pro 2011 19:53 #86640

  • miras68
  • Avatar uživatele miras68
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 39
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 0
Podívej se na P poloosu,jestli není vůle na tisícihranu.
T5-Multivan 2,5TDi-96kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 29. pro 2011 20:13 #86642

  • rotomotor
  • Avatar uživatele rotomotor Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 13
  • Obdržená poděkování 0
Taky jsem ji měnil, pravou ve směru jízdy. Nechal jsem tam dát i nový mezikus do převodovky, takže je nová poloosa a ten protikus. Stále je tam někde vůle a netuším kde ??? Dokonce jsem nechal vyměnit novou spojku s dvouhmotnostním setrvákem od Luku, ale s touto vadou jsem to již kupoval.Nic se nezměnilo. Vždy když něco vyměním tak je to stejný, bude to něco jinýho, ale co ??

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 29. pro 2011 21:45 #86651

Co je tam za motor, o jakou modelovou řadu se jedná (multivan, caravelle, transporter)? Docela dobře by tohla mohlo dělat zadní uložení ramen v přední nápravě.
Plyš
vwTrosenclub
jeden z plyšů...

VW T5 TDi multivan ještě normální motor

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 30. pro 2011 00:40 #86664

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Cukání ti může dělat i EGR ventil.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 30. pro 2011 10:59 #86684

  • rotomotor
  • Avatar uživatele rotomotor Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 13
  • Obdržená poděkování 0
Je to Caravella r.v. 2007, motor 96 kW. V motoru závada není, když si dávám pozor a přidávám plyn opatrně tak to neudělá, ale když přidám a uberu tak to cukne. Já už opravdu netuším, snad vše jsem již vyměnil, napadá mě poslední, že je vůle v převodovce..... V servisu mi říkal technik,že to dělají všechny T5, proto jsem se ptal jestli to dělá i někomu jinýmu ?? Já měl před tímto T4 a v pohodě. Jednou mi to dělala Audi A6, ale tam se vyměnil silentblok na motoru a bylo to .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 30. pro 2011 11:55 #86686

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18
Možná odpoj od EGR ventilu podtlak. hadičku a zkus,zda nastane změna.
Převodovka,diferák,všechno je možné.
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 30. pro 2011 13:53 #86692

  • rotomotor
  • Avatar uživatele rotomotor Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 13
  • Obdržená poděkování 0
Co je to EGR ventil a kde ho mám hledat ?? Třeba to pomůže....

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 30. pro 2011 14:33 #86695

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18
Ale když píšeš,že při zásahu brzd/ESP jsou vůle taky,tak to EGR vylučuje.
Jedině,že by to byly dvě příčiny a závady.
Když to je cítit i při prudkém brždění/ESP,tak by to měly být ramena nebo brzdové desky/třmeny brzd,nemáš volný rám pod motorem,nebo něco tam kolem?
EGR je na sání před víčkem nalévání oleje,vede k němu ta podtlaková hadička,co to ovládá.
Ona nějaká vůle v převodovce je,ale v té vůli se auto se zařazenou rychlostí díky dalším vůlím na poloosách atp hne o asi 1cm vpřed či vzad ještě bez pohybu kliky,ale že by to třískalo,o tom nemůže být řeč.Třískají spíš poloosy,když jsou KO
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510
Poděkovali: Galaxy

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 30. pro 2011 15:23 #86699

  • rotomotor
  • Avatar uživatele rotomotor Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 13
  • Obdržená poděkování 0
OK, zkusím to s tím ventilem,odpojím ho a uvidím. Jak jsem již psal, nedělá to při brždění, dělá to jako když jedeš pomalu v koloně třeba na jedničku nebo dvojku a přidáváš plyn a zase ubereš tak když přidáš tak to s celým autem škubne. Je to jako bys měl v háji silentblok na motoru ten vzadu a ramplovalo ti to s celým agregátem. Když je motor v tahu tak to nedělá, protože je někam natlačenej, dělá to pouze při změně tahu motoru dopředu a dozadu. No prostě hrůza !
Když odpojím ten ventil, co by se mělo stát ??

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 30. pro 2011 22:51 #86712

Prosim tě vyplň si bydliště,aby jsme tě mohli nasměrovat k někomu,ale jak to popisuješ,vypadá to spíš jako nezávada,než závada...,protože tohle opravdu T5 dělají a je to hlavně dvouhmota a silntbloky(ono je to obboje a dost měkčí proti T4)... Ono ti určitě připadá,jak kdyby to auto bylo abych tak řekl "na gumičce"... vlastně při akceleraci i deceleraci to reaguje o zlomek později i když je slyšet reakce motoru...
Při těch nízkých rychlostech je to hrozně markantní a při vysokých rychlostech to vůbec nepostřehneš...
Ono je totiž tohle auto koncepčně úplně jinak řešený, proti T4,která byla spíš dělník a i bylo to auto takový obhroublý,proti T5..
vwTrosenclub
jeden z plyšů...

VW T5 TDi multivan ještě normální motor

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 30. pro 2011 22:55 #86713

Když to je cítit i při prudkém brždění/ESP,tak by to měly být ramena nebo brzdové desky/třmeny brzd,nemáš volný rám pod motorem,nebo něco tam kolem?



Ten rám pod motorem je blbost a to doufám je ti jasný...??? V každý zatáčce by ho to auto vyprovodilo za silnice a hlavně by to byly rány do skeletu,že by se s tim bál jet k popelnicím s košem...
vwTrosenclub
jeden z plyšů...

VW T5 TDi multivan ještě normální motor

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.171 sekund

Login