Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: Při přidání plynu cuká celý motor

Při přidání plynu cuká celý motor 31. pro 2011 11:43 #86730

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18
Rotomotor: EGR přepouští výfukové plyny znova do sání,je to vlastně ventil s klapkou,při jeho zanesené klapka drhne,a motor cuká-škube nebo nemá správný výkon,stává se to levnou naftou,krátké trasy na úspornou jízdu,nízké otáčky,může se to zanést,nebo přestane těsnit a kape olej
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 31. pro 2011 16:50 #86745

Snad bych mohl připustit nízký výkon motoru,nebo nejakej nepravidelnej chod motoru, ale cukání...??????????????????????????
Teď fakt nevim, jestli si náhodou neděláš srandu...
A co už vůbec ne, tak že by ti byl schopnej rozkuckat, respektive rozškubat motor... Tohle je silná káva...
Plyš
vwTrosenclub
jeden z plyšů...

VW T5 TDi multivan ještě normální motor

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 31. pro 2011 17:21 #86749

  • rotomotor
  • Avatar uživatele rotomotor Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 13
  • Obdržená poděkování 0
Aha, mám nepříjemný pocit, že to asi bude normální věc.....
S tím autem jezdím do servisu a tak to nic volného být nemůže natož rám. Je to asi taková normální věc u T5.
Každý koho znám tak na T5 nadává jaký je to nepodarek, já krom tohoto nemám problém až na včerejšek kdy se mi zamklo auto i s klíčema v zapalování !!! Kdyby se to náhodou někomu stalo taky tak vím co s tím dělat, ale trvalo to 5 hodin než se na to přišlo. Toto auto prý má nějaký "safe system" který zabraňuje komukoli otevřít dveře i když třeba rozmlátí okno !! Musí mít klíče a já měl pouze jedny a to ty v zapalování :D
Takže šťastný nový rok !!!!!!!!!!!!!!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 31. pro 2011 17:49 #86751

Nebodaj vám trvalo 5 hodín prísť na to že treba hodiť cihlu do okna? :mrgreen: :lol:
D:_)1 Tr4nsporter 2.4D looong
vw passat variant b32 1.8 karburator

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 31. pro 2011 19:33 #86757

  • rotomotor
  • Avatar uživatele rotomotor Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 13
  • Obdržená poděkování 0
No, napadlo mě to tak asi po půl hodině, ale když jsem si spočítal kolik by mě to ve výsledku stálo tak jsem to zavrhnul D:_)1
Boční řidičovo okno cca 1 400 kč + nějaký plastový držák ve dveřích co prý zcela určitě praskne při rozbití okna za 3 500 kč + práce - hahaha

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 04. led 2012 20:23 #87060

  • gjura
  • Avatar uživatele gjura
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 101
  • Obdržená poděkování 1
Ahoj Rotomoto ,
člověče podobný problemek jsem měl taky.Taky to občas cuklo,ale ne pravidelně opravdu jenom občas a to při rozjezdu z nízkých otáček (když jsem se třeba zapoměl a nepodřadil) a nebylo to až tak nějak citelné ale všiml jsem si toho.Loni v listopadu bylo auto na servise takový všeobecný myšmaš jako brzdy tlumiče oleje a tak.No a tam přišli na to že mi řádně netěsní ta nerez růra co jde k EGR(já se už bál ,že ony parohy praskli páč to trochu po startu zasmrdělo v kabině).Tak to spravili a od té doby jsme jěště necukali.Tak to snad bylo ono protože já si myslel na úplně jiné závady.Jestli ten ventil čistili nebo ne to nevim.
A jinak se stav když tak na café,máme to přes kopeček.
Jura
VW T5 Tamagoči 2006 (výbava Spartan)
Šfelicie D Bobina

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 05. led 2012 09:41 #87105

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 710
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 5
Nevím jak Vám, ale já když stojím v mírném kopečku dolů čumákem, zastavím, vypnu motor, zařadím 1 pustím spojku a pak brzdu, tak to auto se hne reálně tak o 5cm i víc. Dvouhmota původní - naj 250tis, poloosa a mezikus převodovky nové org, najelo tak 10-15t km. S tou starou se to hlo klidně o 8cm i víc :lol: Takže ten 1cm co je uveden výše, je dost přehnanej. Tak o 2-3cm se hne snad každý normální auto :-k Když je to na rovině, tak vůle od max v před do max vzad si myslím, že silou lidského těla budou okolo 6-8cm, ale schválně to někdy zkusím :-" Vím, že setrvák už mám tak na hraně, někdy na volnoběh rozvibruje auto, stačí trochu vytočit motor, vycentruje se a je to :-) Za studena to dělá více. K tomu cukání nevím, buď to moc podtáčíš a tím ti trpí celý motor a o dvouhmotě nemluvě a už je zas načatá, nebo jak píšou ostatní, že je to normální ;) Prudký rozjezd (myslím opravdu prudký, jak jsem byl občas zvyklý z osobáku) se s T5 vylučuje, to jsou rány že to nejde... Když se rozjedu klidně bez plynu a jedu na volnoběžné otáčky, nemůžu dát plný plyn, auto se hned rozhrabe, zasáhne ASR a rány jsou opět na světě :lol:
Teď se zeptám trošku mimo, dělá se na T5 2,5TDI jednohmota? nebo pasuje z něčeho? Tím by se taky lecdacos vyřešilo :-k
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm) (ex)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft na full
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 05. led 2012 11:44 #87118

  • mudd
  • Avatar uživatele mudd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 87
  • Obdržená poděkování 1
Když při vypnutém motoru z kopce nezatáhneš ručku, máš zařazenou 1 a pustíš brzdu, tak se ti o něco hne každé auto. Auto prostě jede, než je přibržděno odporem motoru. Samozřejmě jsou tam i nějaké vůle v převodovce, uložení atd. Já vymačkávám spojku nejen při startu motoru (a to ještě chvíli čekám až se srovnají otáčky), ale i při jeho vypínání, aby dvojhmota nedostávala takovej kopanec.
VW T5 2,5TDI 96kW 2003

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 05. led 2012 12:16 #87122

tiež tiež..
D:_)1 Tr4nsporter 2.4D looong
vw passat variant b32 1.8 karburator

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od karlosVW. Důvod: >>> citace se používá na starší příspěvek...ne předchozí <<<

Při přidání plynu cuká celý motor 15. kvě 2012 10:34 #97456

  • moor
  • Avatar uživatele moor
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 16
  • Obdržená poděkování 0
Zrovna včera jsem se na téma cuknutí auta při rozjezdu bavil v servisu. Mají zkušenosti i s jinými T5 a považují to spíš za vlastnost.
Když spojku pouštím pomalu, bez plynu a plyn přidávám až když už nemám nohu na spojce, tak auto necukne.
Když by jste měl někdo nápad, tak se mu určitě bránit nebudu :-)

Díky

Petr

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 15. kvě 2012 13:25 #97461

  • voki
  • Avatar uživatele voki
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 742
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 0
Mě to cukalo také na před předchozím T5. Nevěnoval jsem tomu až příliš velkou pozornost. To byla chyba. Po nějaké době to přestalo jet úplně. Byla to poloosa s unašečem do převodovky #-o
specializovaný AUTOSERVIS VW/ŠKODA Kutná Hora
(Autoservis-Pneuservis-Klimatizace-Diagnostika)
www.autoalles.eu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 23. říj 2012 01:05 #105653

Ahoj

prosím ,přišel někdo na níže uvedenou závadu ? Začínám pozorovat úplně
totéž. T5 Multivan Atlantis 2.5 96KW 2007. Auto mám od 0 km nikdy to
nedělalo mám najeto 130000Km

Při přidání plynu cuká celý motor
Je to Caravella r.v. 2007, motor 96 kW. V motoru závada není, když si dávám
pozor a přidávám plyn opatrně tak to neudělá, ale když přidám a uberu tak
to cukne. Já už opravdu netuším, snad vše jsem již vyměnil, napadá mě
poslední, že je vůle v převodovce..... V servisu mi říkal technik,že to
dělají všechny T5, proto jsem se ptal jestli to dělá i někomu jinýmu ?? Já
měl před tímto T4 a v pohodě. Jednou mi to dělala Audi A6, ale tam se
vyměnil silentblok na motoru a bylo to .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 23. říj 2012 10:53 #105660

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Přečti si příspěvek nad sebou a možná máš odpověď.............. :idea:
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 26. říj 2012 23:35 #105946

gjura napsal: Ahoj Rotomoto ,
člověče podobný problemek jsem měl taky.Taky to občas cuklo,ale ne pravidelně opravdu jenom občas a to při rozjezdu z nízkých otáček (když jsem se třeba zapoměl a nepodřadil) a nebylo to až tak nějak citelné ale všiml jsem si toho.Loni v listopadu bylo auto na servise takový všeobecný myšmaš jako brzdy tlumiče oleje a tak.No a tam přišli na to že mi řádně netěsní ta nerez růra co jde k EGR(já se už bál ,že ony parohy praskli páč to trochu po startu zasmrdělo v kabině).Tak to spravili a od té doby jsme jěště necukali.Tak to snad bylo ono protože já si myslel na úplně jiné závady.Jestli ten ventil čistili nebo ne to nevim.
A jinak se stav když tak na café,máme to přes kopeček.
Jura


Kde ti prosím tě dělali ten servis ?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Při přidání plynu cuká celý motor 24. srp 2013 01:36 #125822

  • Rerum
  • Avatar uživatele Rerum
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 17
  • Obdržená poděkování 0
Pridam se tez do krouzku cukacu, pravdou je ze me to dela extra hodne moc, nejvic samozrejme na jednicku, kdyz poustim spojku pomalicku po mikromilimetrech tak to stejne bouchne, me osobne to prijd jako vule nekde na poloose, ale kdyz se podivam na fotky poloos a vidim ty drazky tak si rikam ze to snad nemuze byt ono, to uz by dle me ta poloosa byla hola jak fidlik. Co mam tedy vymenit, nebo neni nejaky nadsenec kdo by se me stim svez ;)
T5 1.9 tdi po kroupach, to nejlepsi ma ale pred sebou. Auto jen pro čundry
Octavia lll na vsechno krom čundru a lesa
Peugeot Partner do lesa

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.250 sekund

Login