Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Kontrola pravé přední poloosy

Kontrola pravé přední poloosy 20. čec 2010 18:53 #46880

  • kodl
  • Avatar uživatele kodl Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 37
  • Obdržená poděkování 0
Zdar klubáci,dneska jsem se konečně dokopal zkontrolovat ten slavnej tisícihran u převodovky,tak to tu trochu popíšu.Auto na hever,stačí pp kolo,sundat kolo,povolit 2x šroub čepu v rameni je tam tisicihran M14 XZN,nebo 19 klíčem povolit čep a srazit,povolit 2 x šroub M8 13 klíč v polovině poloosy,sešlápnout rameno a pak už to jde stáhnout z čepu v převodovce.Je to 30 min.práce pro neautomechanika(já).Stojí to za trochu práce než stát u silnice někde v EU.

Výsledek: najeto 142 tis.1,9tdi 77 kW obě části jak nové,zbytky vazelíny.

Tak jsem to namazal grafitkou a šoupl zpět.Jo a moooc děkuju členovi Jardovi za radu jak na to,když tak mě oprav.
VW Transporter T5 77kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Kontrola pravé přední poloosy 28. čec 2010 18:15 #47241

  • Anonymous
  • Avatar uživatele Anonymous
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Já zrovna tento problém řeším.
První poloosa vydržela 3 roky.

Mám novou cca 15 měsíců a už je zase KO.
Čekám na vyjádření reklamačního technika, protože to celé vyšlo na 13 a to se mi každý rok a půl dávat nechce.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Kontrola pravé přední poloosy 28. čec 2010 20:11 #47256

  • Anonymous
  • Avatar uživatele Anonymous
  • Návštěvník
  • Návštěvník
A kde???
Když někdo prodá auto, které má 128KW tak by měl předpokládat, že s ním někdo nebude jezdit pomalu, že se bude rychle rozjíždět atd.

Kdyby chtěl jezdit jako šnek, tak si nepřiplácím za silnější motor.

Takže tam bych viděl chybu, že VW už není co bylo a chtějí za každou cenu vydělat, bohužel už na úkor kvality.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Kontrola pravé přední poloosy 28. čec 2010 20:38 #47269

Micráku na originální D:_)1 díly výrobce poskytuje záruční dobu 24 měsíců a tak u tebe nevidím problém vše vyměnit v rámci záruky na uvedené díly ;)
No tohle a svody výfuku se jim fakt moc nepovedlo...
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Kontrola pravé přední poloosy 30. čec 2010 07:04 #47355

souhlas S Mikrákem auto musí vydržet i "rychlejší" rozjezdy!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Kontrola pravé přední poloosy 30. čec 2010 09:14 #47363

  • Tifone
  • Avatar uživatele Tifone
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 855
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
souhlasím jen bych to poopravil na "mělo by vydržet" :shock:
VW T5 Transporter 2,5TDI 96kW +20%chip
Škoda Roomster 1,9TDI 77kW - 6ti rychlostní +22%TDIchip

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Kontrola pravé přední poloosy 31. říj 2010 22:10 #53969

Ano, melo by ... to bych si koupil 1,9 63kW a ne 2,5 128kW kdybych na to nechtel slapat :lol: :lol: A s tim MUSI D:_)1 pocitat .. to je jako kdyz jsem byl reklamovat boty a oni mi rekli ze jsem v nich chodil .. no ja netusil ze se na ne mam jenom divat ... takze sorry tdiracing, ale souhlasim s vetsinou. To aby D:_)1 sdelilo kolik ostrych startu ta poloosa vydrzi a ja mohl odpocitavat ... Asi hloupost ze?
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Kontrola pravé přední poloosy 02. bře 2011 17:14 #67044

  • somath
  • Avatar uživatele somath
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 316
  • Obdržená poděkování 0
Sorry hoši ale v tomto jsem na vážkách. Nechci rozumovat, ale můj názor je ten, že s autem se má jezdit slušně. A to s jakýmkoli. A jezdí-li někdo jakože ostřeji, musí počítat se zvýšenými náklady na naprosto všechno.
Takže v tomto souhlas spíše s Tdi racingem.
T4, 2.5TDi, 75kW, kombi 6míst
T4, 2.4 D (dodělané turbo), Multivan
+420 776 880 271 bude-li někdo něco potřebovat
ZRX 1100

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Kontrola pravé přední poloosy 02. bře 2011 18:06 #67048

  • mašlo
  • Avatar uživatele mašlo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1063
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 8
Panove asi tak nejslapši misto mezi poslednim uloženim kliky motoru a tisicihranem na kietickem kloubu u kola je pravě tento spoj mezi prodlouženim poloosy a protikusem v převodovce a to proto jestli se to ma někde protočit tak npavě v tomto mistě. pokud by se tento dil dal nahradit pevnym spojem třeba zavařenim nebo jednim kusem vsunutym do převodovky počitejte s tim že za určitou dobu se vam projevi zavada nekde jinde .Třeba v převodovce nebo zlomenou klikou u setrvaku. Budte radi že je to tak jak to je .Hold je to spotřebni material a zaleži na stylu jizdy a jen pro zajimavost asi 3 T5 se zavadou Hřidele stejny manevr pred poruchou. rozjezd plna leva a plny plyn!!!!!
maly servis pro VW T4 a T5, pujčovna transporter 8+1 T4
prodej dilu nových i starších T4 a T5
"pohřebiště" T4 a T5[/b]
multivan@seznam.cz
tel NOVÝ TELEFON 773 630 590
OSTRAVA !!!
Nečlen clubu
www.Transporterpujcovna.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Kontrola pravé přední poloosy 02. bře 2011 23:30 #67089

Na plny plyn se nikdy nerozjizdim (hrabal bych) a uz vubec ne v rejdu!
Kazdopadne je auto a jeho soucasti vec spotrebni a je nutne pocitat s vydajema - kdo si koupi auto (jakekoliv) a mysli ze bude jezdit bez investic je na omylu! Nehlede na styl jizdy vzhledem ke stavu nasich silnic ... co je horsi? 10x vlitnout do 10cm diry nebo 2x prudce akcelerovat? jednoducha odpoved - premyslet pri rizeni a sledovat cestu ...
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Kontrola pravé přední poloosy 03. bře 2011 22:55 #67188

  • Michal
  • Avatar uživatele Michal
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 59
  • Obdržená poděkování 1
Takto to vidí VW
VW Transporter T5 TDI 96kW, 2006

www.myservice.cz
www.seas.cz
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Kontrola pravé přední poloosy 07. čec 2011 21:00 #76001

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18
Mě zajímá,jak poznat,jak hodně to je v tisícihranu již opotřebované.
Nové poznám,protočené poznám,ale jak změřit,zda je to ještě dobré (třeba 90%) nebo už za tolerancí a musí se to měnit (třeba 65%?)
Jaká je ta tolerance a jak se to měří?
Přece se to nekontroluje jen okem vizuálně bez měření?
Má někdo servisní pokyn v DPF?
Nebo to někdo četl a zná to,co a jak?
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.195 sekund

Login