Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Proč jste si pořídili Téčko?

Proč jste si pořídili Téčko? 14. kvě 2014 23:40 #139753

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2521
  • Obdržená poděkování 127
  • Karma: 28
No, ja jsem nic spolehlivjesihiho v aktualni dobe nenašel.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Proč jste si pořídili Téčko? 15. kvě 2014 06:20 #139756

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8807
  • Obdržená poděkování 287
  • Karma: 29
To je pravda, to je další pádný argument. Je to držák. Prakticky bezúdržbové auto.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/
Poslední úprava: 15. kvě 2014 06:20 od lada t5.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Proč jste si pořídili Téčko? 15. kvě 2014 07:21 #139759

  • shrekzv
  • Avatar uživatele shrekzv
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 241
  • Obdržená poděkování 8
  • Karma: 2
Laska na prvy pohlad, presnejsie prve zväzenie, aj to ako spolujazdec, nesoferoval som, ale vedel som ze taketo auto chcem, ziadnu inu somarinu, aj ked som pokukoval aj po ducatach, kedze za rovnake peniaze sa dalo zohnat novsie auto oproti TDI T4ke. Nakoniec mi ucarovala vôna benzinu a LPG v kombinacii so smiesnou nadobudaciou cenou, aj ked investicie ma dobehli, ale nelutujem ani korunu. Moja Druha jazda v T4 bola ked som kupoval svoje auto :)
T4 Caravelle 1998, VR6 103kW LPG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Proč jste si pořídili Téčko? 15. kvě 2014 08:11 #139760

  • Joey
  • Avatar uživatele Joey
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 22
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Stručně - místo.. Spaní.. Windsurfing.. B) Ale chtělo by to long ještě.

Ale prej se říká že je to držák a je to drahý jak prase/rok výroby.. Tak jsem usoudil , že na tom něco bude.
I když u mě vždy vítězil Japonec..

A na to jak je to starý, tak long nose vypadá hezky když se to tak vezme..

Další plus je výkon, 151poníků.

Mínus - převodovka. (krátká)

Zatím max spokojenost, jen ta hlučnost , při cestě 300km a víc mně to trochu vadí. Tak uvidíme jestli 50kg izolace něco spraví.
i
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Proč jste si pořídili Téčko? 15. kvě 2014 08:49 #139766

  • durisa
  • Avatar uživatele durisa
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 11
  • Karma: -5
Měl jsem poladěnej Rapid 130 - super auto (zejména náhon na zadek po dešti :) ), ale moc toho nenajezdilo protože už bylo prolezlý vrakovinou
*Š 105 (víc na laně než s vlastním pohonem)
*Golf 2 1.8i - luxus, ale taky odešlo na vrakovinu
Potom jsme jeli do německa pro G4 nebo Passat v kombíku, a přivezli jsme zánovní Hondu Civic sedana - což je sice super auto a jezdím s ním dodnes (8 let) jen s běžnou údržbou, ale je to malý.
mezitím jsem také sedlal P106 1.4í - sice spolehlivý, ale ta klaustrofobie a strach že mě protijedoucí auta rozmáčknou :(
No a protože mě štvalo neustále třikrát týdně rozebírat sjezdový kolo, nerad hraju tetris při odjezdu na dovolenou a měl jsem z malýho auta mindrák :evil: , tak T4 byla jasná volba
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Proč jste si pořídili Téčko? 15. kvě 2014 09:09 #139768

  • Rebelant
  • Avatar uživatele Rebelant
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1122
  • Obdržená poděkování 109
  • Karma: 22
No u mi je to trochu složitější. Od malinka jsem vyrůstal na Jugoslávském mikrobusu IMV 1000 r.v.1964. Vcelku i zajímavé vozítko, které pro potřeby rodiny bylo předěláno na camp. Veliké uvnitř s miniaturním motůrkem Auto-Union-DKW o obsahu 989 ccm. Žádný trhač asfaltu, ale i stovkou dokázalo jet a především užitečná hmotnost 1,1 tuny byla velmi zajímavá. Horší to bylo s náhradními díly a tak kdo toto vozidlo vlastnil byl kutil vynálezce a automechanik v jednom. Když mi bylo cca 15, tak soused chtěl nechat zvrakovat Wartburga 311 a já mu za ní nabídl flašku rumu a vozítko bylo moje. Na vyblbnutí (pochopitelně mimo silnice) mi dlouho vystačilo. Pak jsem od táty v osmnácti odkoupil za symbolickou cenu to IMV (mj. mám ho dodnes - filmovou hvězdu ze seriálu Sanitka), které jsem provozoval až do svatby. Pak jsem pořídil Škodu 136 LxM - z M.Boleslavy vyjíždělo jako Š 105 s motorem 136 B) a výbavou co se dávala do Rapidů a na podvozku RS. Mám ji odstavenou v koutku - časem ji zrenovuji, protože Škodná, která jezdila 200 km/h a je to atyp se na vrakáč nedává. Pak přišel do rodiny Forman 135 lx. Vzhledem k tomu, že jsem se náhodou nachomítl k tomu, že paní přivezla na vrakoviště Felicii v plné palbě a možná i více, se kterou najezdila teprve necelých 12000 km a pak ji poslal na poli nebe - peklo - nebe - peklo a chtěla za ní pár korun, tak jsem ji koupil, vystěhoval do Formana který vypadal úžasně na nízkoprofilových rozcápnutých gumách s interiérem a motorem z Felicie (mj. motor 1,3 o výkonu 57 kW), akorát na technické jsem měl trochu problém, když jsem musel vysvětlovat, že dle papírů se jedná o vozidlo s karburátorem a bez katíku a já mám stříkačku s katem :evil: . Přes bolest v srdci jsem se s Formanem po pěti letech rozloučil a pořídil si Felicii Combi 1,9 D. Super auto, super spotřeba po pěti letech společného života - rozchod. Mezi tím jsem si ještě pro radost pořídil GAZ 69 - toho jsem neustále opravoval a člověk co ho ode mne po letech koupil mi po sedmi letech od prodeje řekl, že s ním nikdy nic neměl :angry: . Pak jsem měl ještě Tatru 805, ale potřebovali jsme na rychlo peníze na kompenzační pomůcku pro dceru a Kačenka (T805) šla z domu. ještě jsem si pořídil UAZe 469 - blbuvzdorné auto, ZIL 131, Praga V3S skříň, valník, Garanta K30 (ten už je také z domu - měl špatnou výdřevu kabiny a to jsem neuměl spíše nechtěl opravovat). Mezi tím jsem v roce 2001 dostal ve firmě nového VW T4 1,9 TD. Po předchozích ježděních s Tranzitem - nebe a dudy. Když ho firma v roce 2008 prodávala, byl mi nabídnut k odprodeji a já neváhal ani vteřinu a už mi říkal PANE. Dlouhá léta s tímto krásným kouskem nábytku se naplňují a já pořídil (také od mateřské firmy VW T5 1,9 TDI - OMG). Takže v současné chvíli jde T4 do světa po 230000 km za jejím volantem a x krásných nocích po takřka celé Evropě (kdo máte zájem, dejte rychle vědět :P ). No co dodat k VW T5? Nejezdil jsem s ním od začátku, předchozí údržbu nemělo zdaleka takovou jako moje T4 :( , na šrámy a bouchance nikdo moc nekoukal, zvuky od přední i zadní nápravy neřešil, takže to vše čeká až na mi ( ách jóóó) :sick:
Ride to live, live to ride
VW T4 1,9 TD 2001 - bohužel, už neaktivní :(
aktivní: VW T5 1,9 TDI 2004, VW T3 DOKA 1,6 TD 1986, VW T4 dlouhé vysoké syncro - Vildafornia 2,5 1995
IMV 1000 r.v. 1964
Honda CBR 1000f
a další :-o
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: zdendys1x

Proč jste si pořídili Téčko? 15. kvě 2014 19:20 #139815

  • Jakub
  • Avatar uživatele Jakub
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 61
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 0
U nás to bylo jednoduchý, hledali jsme obytný auto, se kterým se dá normálně jezdit a parkovat jako s osobákem. Poprvé jsme v nějakém karavanovém časopise viděli Renault Trafic/Opel Vivaro se zvedačkou a dost nás to zaujalo. Po nějaký době jsme dospěli k tomu, že funglovka by byla strašná pálka. Z dostupných možností (transit...) jsme usoudili, že VW bude mít nejdostupnější servis, z nabízených inzerátů jsme vybrali nejhezčí kousek a bylo to. :)
Vzhledem k tomu, že táta má osobáka, napsalo se druhý auto na mě, takže téčko je moje první auto. :)
VW T4 California Coach - original Westfalia
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Proč jste si pořídili Téčko? 01. čen 2014 13:31 #140648

  • BAMBUSÁK
  • Avatar uživatele BAMBUSÁK
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6
  • Karma: 0
No u nás to byl vlastně taková logická změna. Už asik 7 let drtíme starého renolta espace máme v něm udělané takové mobilní spaní, které se dá variabilně měnit na 2 nebo 3 místa a jak nás napadne tak to tam nahážeme a někam jedeme. Zvláště se tato úprava a toto auto osvědčilo při našem cestování do Rumunska kam jezdíme s endurama. V podstatě super auto, které dokonce zachranilo i šváru s vw t4, ale to bych tu raději nekomentoval vzhledem k tomu že už mám také vw. Jelikož nás rencek nikdy nikde nenechal hodnotím žabožrouta velmi kladnou známkou. Loni sem tak trochu koumal, že tam udělám zástavbu na furt, ale po různých měřeních sem raději zvolil jiné auto a jelikož mám rád staré hranaté káry koupil jsem starou t3 a ted jí mám v dílně na kompletní generálku. jen doufám, že mi bude sloužit alespoň tak dobře jako Espace. :P
TRANSPORTER T3 zatím 1,9D
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Proč jste si pořídili Téčko? 01. čen 2014 23:12 #140680

  • Adámos
  • Avatar uživatele Adámos
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 559
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Já jsem se k téčku dostal celkem náhodou.. Psal se březen roku 2008 a já hledal svoje první vozítko. Od rodičů jsem byl lehce nabádán ať si pořídím něco malého na "obouchání". V merku jsem měl hlavně auta, která se mi líbila (a pořád líbí) bez ohledu na jejich praktičnost. Auta to byla od extrému do extrému. Např. ford capri, starý klasický mini cooper, volvo v70 atd.. Ovšem v tu dobu jsem taky začal jezdit daleko časteji na kole (sjezdy / freeride) a tak jsem začal uvažovat víc o praktičnosti. Na smíchově v jednom bazaru stála hnědá T4 2,4D za slušný peníz. Moje nadšení opadlo během první minuty co jsem auto viděl z blízka. Rozřezaný sedačky, polovina deklů chyběla, každý kolo a guma jiná a auto ani po několika pokusech nešlo nastartovat. O rzi a kvalitě laku ani nemluvím. Pak jsem se byl podívat na libeňském ostrově a tam stála zelená caravellka. V tu dobu čerstvě po laku, základním servisu a šesti samostatnýma sedačkama (což byl můj požadavek). Zkušební jízda v pořádku a že to mělo (má) 2,4D mě v tý době nijak netrápilo. Hlavně že to jede. Jelikož autíčko patřilo ukrajinskému mechanikovi toho bazaru, měl to pouze za dojížděním za rodinou do jejich vlasti. Bohužel jsem se pak dozvěděl, že v těch končinách to jezdilo zejména na benzin.. Takže po koupi to papalo kolem 16l nafty. Dnes už téčko jezdí jak má, dostává pravidelný servis a oba jsme spokojený. Vzhledem k tomu, že jsem co se aut týče amerikanista, tak bych rád pořídil téčku většího amerického brášku chevy van ze 70.let. To je ale zatím hudba budoucnosti...
Caravelle T4 2,4D "Lentilka"
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Proč jste si pořídili Téčko? 02. čen 2014 06:51 #140684

  • Dolly
  • Avatar uživatele Dolly
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 364
  • Obdržená poděkování 14
  • Karma: 1
Byl jsem s Transpíkem na vodě. Byl brachncův, ale já si to auto zamiloval. Pak jsem půl roku zháněl a už konečně mám svoji "sanitku". Já i děti jsme nadšení, žena to toleruje :)
VW T4 75Kw 2003 Long
Skoda Octavia 1,9 TDI 81Kw 2001
Skoda Felicie 1,3 55Kw 2000
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Proč jste si pořídili Téčko? 02. čen 2014 18:53 #140706

  • bazilisak
  • Avatar uživatele bazilisak
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 600
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 1
Tak se také pustím do popisu svého příběhu ...... Stejně jako kolega rebelant jsem měl a stále ještě mám T805 kačenu , nicméně když jsem provozoval osobní vozidla , bývaly to kdysi papalášfára T613 , to se před deseti lety ještě dalo, ale pak přišlo dítě a problém kam s kočárkem , pak přišlo druhé a třetí no a už byl problém nejen kam s kočárkem, ale kam se třemi dětskými sedačkami atd , no a to už dlouho jsem měl políčeno na nějaké takové prostornější autíčko, jenže než jsem se ke koupi dostal, tak už jsme nepotřebovali ani vozit kočárek ..... Původní plán 5 ti místný poloplech (kvůli převozu nákladů kolem opravy domu ) nakonec nějak nedopadl, z původní T4 stejně tak nakonec díky době čekání na auto 10 let to nakonec byla T5 ... A nelitujeme , nikdo z nás ... S naším Mulťáčkem jsme moc spokojení :woohoo:
foto zde : http://mapurka.rajce.idnes.cz/VW_Multiv ... _4_Motion/
T5 Multivan TDI 4Motion
Škoda octavia 66 kw
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Proč jste si pořídili Téčko? 05. čen 2014 19:19 #140838

  • barakus
  • Avatar uživatele barakus
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1204
  • Obdržená poděkování 22
  • Karma: 3
tak se taky pridam a vezmu to pekne poporadku zacal sem se skodnou ale s tou jezdil hlavne deda ,pak prisel na radu nissan sunny 1,6 gti a pak prvni vw golf 2 1,8 pote sem udelal silenost a koupil ford taunus 2,0 v6,takze vsechno v benzinu a furt sem rikal nafta patri do kamen kombik je paprdy a nikdy frantika a co cert nechtel dostal sem nabidku na peugeot 405 kombi 1,9d a tam sem prisel na chut necemu vetsimu,po umrti pezota sem koupil audi a6 2,5 tdi petival tam sem se zamiloval do petivalu coz nasledovala koupe vw t4 1,9 a po roce prisla modra caravelle 2,5 111kw.Miluju ten vyhled a jizdu s krabickou zadnej osobak mi nedokazal takto zvednout naladu pri rani ceste do prace.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Proč jste si pořídili Téčko? 05. čen 2014 21:15 #140841

  • tomato1985
  • Avatar uživatele tomato1985
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 384
  • Karma: 2
Tak ja som zacal skodou 120 s motorom 136, dodnes spominam.. Potom som zacal potrebovat elektricky vozik a s tym prisla poziadavka na auto kam vojdem aj s vozikom bez presadania. V tej dobe nas tlacil cas (stat nas nutil kupit auto do 30 dni) tak nasi narychlo vybrali Transita. Oznacenie 100D Bus, cize nizky kratky, 9 miest, hladky diesel automat. Peklo na zemi. 13lspotreba, k tomu kazdych 500km 1loleja.. Tu som si povedal ze uz nikdy slaby vykon a tuhu zadnu napravu. Medzicasom som bol zalubeny do T5 ale vzdy to bol sen na ktory nemam. A tak som behal po predajcoch a hladal s tym ze sponzor mi prispeje cca 1/3 stat cca 1/3 a zbytok ja. Sponzor ma tlacil do ducata, ja som pokukoval po vivare. Bol som v opli a po zlave nove vivaro za 26000€ bez klimy,bez radia,motor 1,9. Po tomto mi bliklo ze to uz radsej 4rocneho multivana vo vybave. Uz len ukecat sponzora = dozorna rada J&T. Ti to vzali a tak mam mojho multika comfortline 2,5 96kw za 21.000 a milujem to auto :silly:
VW Multivan 2,5 TDI 96Kw
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Proč jste si pořídili Téčko? 09. čen 2014 23:35 #140988

  • Hepcik
  • Avatar uživatele Hepcik
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 43
  • Karma: 0
U nas to začalo v roce 1999. Do tý doby sme měli fiat 128 :cheer: a velkou rodinu. Kdyz fiatku upadl stabilizátor,a vytrhl se s kasle,tatík se rozhoupal na nový auto. V merku měl pežouta 405,ale při objíždění bazarů uviděl T4ku a bylo rozhodnuto. Začal se po nich koukat,ale za tu cenu nebylo nic moc. Az v teplicích našel jednu (1.9 TD) která byla po laku zato ve vnitř to bylo v katastrofálním stavu. Ale tatík byl rozhodnutej. Máma ta s ním mesic nechtěla mluvit a že s tím jezdit nebude a tak dal. V te době se mi začaly líbit trampiky. Já ho zdědil tak před pěti lety když tatovi upadl schod. Začal vyvařovat a já s ním. V tu dobu sem byl na učnáku. Když zjistil že vařím líp jak on tak sem ho tam už neviděl :lol: . Rok sem si s tím hrál až mi zůstal. Před mesícem sem ho prodal. Do teď na něj nedám dopustit, a lituju toho že sem ho prodal. Co sem s tím autem zažil,kde sme s ním byly,co odtahal( craftera pres baranďák) , klobouk dolu. Prostě auto ktere zůstane na pořád v srdíčku. Teď sem si pořídil T5 multivan a zatím spokojenost. Jinak když sem nastoupil do prace,kolegové začali vybírají taky Téčka :woohoo: třeba založíme miniclub :evil:
T4 1.9Td 50kw bejvávalo (Pašááááák)
T5 2.5 96kw je
Poslední úprava: 09. čen 2014 23:42 od Hepcik.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Proč jste si pořídili Téčko? 10. čen 2014 20:52 #141021

  • vencasok
  • Avatar uživatele vencasok
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 81
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 2
Dobrá, já se tedy taky přidám se svým příběhem. V rodině jsme dlouhá léta měli Š120, ta nám ale jednoho dne přestala stačit a to, když se rodičům místo třetího dítěte narodily dvojčata... Takže jsme to nějakou dobu řešili tím, že jsme buď jezdili v 6 anebo rodina jela autem a já, jako nejstarší syn vlakem. No, řekněme, že po nějaké době už toto řešení bylo dosti krkolomné, tak se taťka začal koukat po něčem většim. Neměl přestavu co by chtěl, takže ve hře byly i auta jako Renault Nevada, no nakonec přes známého koupil z německa VW T4 1.9D a s ním jsme dlouhá léta jezdili jako rodina po krajích českých a někdy ještě dál...
Éra auta málem byla završena v roce 2011, kdy taťka málem nedojel ze slovenska, protože píst vyběhl z válce... Shodou okolností jsem v té době já půjčil svojí Felicii combi 1.6 Mpi (jezdilo to nádherně) kamarádovi a ten jí zaparkoval ve stromu (čest její památce).
Takže nakonec slovo dalo slovo a taťka mi za směšný peníz prodal T4 (a koupil si svoje první uplně nový auto - Octavii II Tour), já si nechal vyměnit motor a jezdím s ním dál.
Sice je to auto skoro stejně starý jako já a pořád je na něm co opravovat a upravovat, ale mám ho rád a je prostě super!
T4 Trasnporter 1.9D 45kw, rv. 91 - předěláno na 1.9TDi 66kw moje první a stále i poslední auto!!
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.223 sekund

Login