Nemyslel sem servis. Ten zase tak zlý nebude. Chce to mít jen osobní kontakt se servisakem, aby neměl ojebavaci myšlenky...
. spis me štve management VW, kdy po x letech inovuji tėčko, a ono je az na par detailu skoro stejné jako t5 12 let stara. Mi se to zda malo. Kde jsou ty technologie nové materiály, počítače atd. Jo vlastně ja zapomněl, je to prece dodávka. Je fakt ze v citroenu a peugeotu na me hleděli jak na blázna, když sem se ptal po automatu, automatické klimatizaci a jízdních asistentech. Ale jen proto, ze VW toto umí namontovat není důvod pro 3násobnou cenu. A kvalita?? Už dávno není. Zatímco se tu borci předvádí který ma kolik stovek tis km najeto na t4, motory t5 a t6 jsou úplně jinde. Kurvitek spousty a pokud si to majitel neohlida a jedna jen dle instrukci vyrobce, ma po 200 tis.km po motoru a řeší kde si půjčí na nove. Po přečtení for mercedesu VW Fordu atd sem došel k závěru, ze to jde napříč trhem. Na každém autě něco. Dřív sem mel jedno auto na práci i obchodní a rodinné cesty. Ted už to tak neudelam. Abych mel adekvátní komfort při cestování, musel bych vyvalit fakt moc peněz. Raději vezmu nějaký plechac do prace, a na ostatní vezmu něco luxusnější ho. Kde technologie ve voze bude odpovidat investovanym penězům.