Ahoj.
Mám T3 s motorem 1.9L, karb. a pětikvaltem. Když jsem ji kupoval bylo ji jen 12let, ale už tenkrát jsem věděl, že na ní budu dělat úplně všechno.
To se taky splnilo. Nedělal jsem jen pževodovku a to hlavně z finančních důvodů.
Ale k věci.
Musíš taky rozlišovat jestli benzin chlazenej vzduchem, nebo vodník, nebo diesel a nebo benzin karburátor a nebo stříkačka.
Pokud to bude diesel, tak ty motory mají slabiny v hlavě motoru a těsnění pod hlavou a praskáním hlavy jako takové. Projevuje se to olejem ve vodě a poznáš to taky na víčku nalévacího hrdla oleje. Turbo žere většinou olej.
U převodovek většinou nejde řadit dvojka. Vše je sice opravitelné, ale za hrozný peníze. Dále nepřesné řazení. Je tam dlouhá tyč a většinou už vyběhaná silonová pouzdra.
Kastle. Největší průser je většinou bodovaný spoj čela karoserie s držákem nárazníku a samozřejmě všechny spáry mezi panelema karoserie.
Jinak v podstatě je potřeba si dát pozor na všechno jako u jinýho auta.
A hlavně od toho nečekat zázraky.
Nejede to, nebrzdí to, žere to olej a naftu a někdy i trávu u cesty, ale to auto je svým způsobem nádherný !!!!
Tak držím palce ať se Ti podaří najít něco solidního.
VW T4 Multivan 2,5TDi 75kW
VW T3 Bus 1,9 boxer, vodník
VW Golf III 1,8L GTi