No, takze. Rozhodl jsem se puvodni motor konecne (pokud to pujde) poradne opravit a se zapalem mne vlastnim jsem si jako zdroj nahradnich dilu ... nebo nahradni motor.... sehnal motor z dvojkovyho Golfa, nejspis JR. Tak nejak tusim co vsechno je potreba udelat, aby to slo namontovat nejak funkcne do T3, ale mam trochu dilema se spojkou: Shodou okolnosti se mi tu objevil setrvacnik se spojkou z Passata B3 1.8 benzin, tzn. taky 215mm, na klikovku pasuje, ozubeni na starter vypada taky ze pasuje, lamela z T3 tam dat jde, ale pritlacaky maji jiny stredici trny, takze ty zamenny nejsou.
Nevite nekdo cirou nahodou, jestli bych tenhle setrvak mohl pouzit do T3 na tom motoru z Golfa? Na puvodnim motoru JX ma setrvacnik prasklinky na stycny plose, moc se mi nechce ho davat na dalsi motor.