Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Trakční nebo klasická...

Trakční nebo klasická... 25. kvě 2015 11:51 #155474

  • Grazlll
  • Avatar uživatele Grazlll Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 11
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj,
jen by mě zajímalo jestli je nákup sekundární baterky (kemping) opravdu tak nutný a zdali se opravdui vyplatí jednou tak vyšší pořizovací cena oproti baterce klasické...:-)
Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Trakční nebo klasická... 25. kvě 2015 20:22 #155491

  • jjirka
  • Avatar uživatele jjirka
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 639
  • Karma: 17
  • Obdržená poděkování 57
To jestli je nákup druhé bat. nutný si musí každý rozhodnout sám - podle toho co potřebuje . Z výroby se dává běžný startovací akumulátor - uzavřený typ . Použití trakční baterie - podotýkám opravdu trakční bat. je v autě nesmysl . Bat , které se v autě používají jsou tzv duální tzn že zvládnou třeba i startovat a zároveň zvládnou i cyklické zatížení . Tyto bat. jsou náchylné na vybití pod 10,5 V a nesmí se v tomto stavu ponechat dlouho( už doba delší než 24 hod škodí ) - velmi se pak snižuje počet využitelných cyklů ( nabito - vybito ) . příkladem těchto bat. jsou např. Varta Professional Dual Purpose nebo Exide Dual .
Výběr baterie tedy hlavně závisí na tom ,jak často a na co se bude používat - je potřeba spočítat spotřeby a pak se rozhodnout .
Pro občasné použití bufíka a kempování tedy stačí obyč. start . baterka .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Trakční nebo klasická... 26. kvě 2015 11:33 #155519

  • stiold
  • Avatar uživatele stiold
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 221
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 11
Měl bych doplňující dotaz.

Má cenu kupovat "drahou" značkovou baterii, která třeba vydrží 4-5 sezón, nebo nějaký "noname" který vydrží půlku, ale taky většinou půlku stojí...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:Trakční nebo klasická... 26. kvě 2015 15:32 #155538

  • kunec
  • Avatar uživatele kunec
  • Offline
  • Člen clubu 2016
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 2693
  • Obdržená poděkování 25
Já mám obyčejný no name. Obavám se za ani ta značková už v dnešní době 4-5 sezon nevydrží


Sent from my iPhone using Tapatalk

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Trakční nebo klasická... 31. kvě 2015 16:47 #155697

  • JaM
  • Avatar uživatele JaM
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1716
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 52
Souhlasím s Kuncem. Vloni jsem kupoval baterii u odborníků v Sobíně a tahal jsem z nich rozumy. Ani trakční baterie není odolná proti dlouhodobému vybití, vydží však více cyklů hlubokého vybití. Je však potřeba ji okamžitě znovu nabít. Vzhledem ke stylu našeho cestování, kdy nezůstáváme s autem déle než jeden den na stejném místě bez přejíždění (a tedy dobíjení baterií) volím obyčejnou startovací.
Syncrolong poloplech+ tažná tyč
Bílá welryba T4 highlong na práci
T5 2,5TDI 96kW prodáno
Syncrovella prodáno
Smažkobus 2,4D kastle po smrti, motor jede dál...
tel:777171480

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Trakční nebo klasická... 22. čen 2018 16:59 #185739

  • Avanta4
  • Avatar uživatele Avanta4
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 114
  • Karma: -4
  • Obdržená poděkování 4
Pánové dotaz na zdavotní stránku věci ... kdo z vás by si dobrovolně sednul do koupelny na hajzl, pod nohy by si dal baterku a tu připojil na nabíječku, pak pozval celou svou rodinu a poseděli byste u ní cca 10 - 13 hodin (jako cesta na dovču) s přestávkama. Já se toho trochu bojím kvůli dětem mít v interiéru auta jen tak baterku.

Pojďme se pobavit o nějakém možném řešení jak učinit baterku v interiéru zdravotně nezávadnou. Nějaký kryt + určitě vývod přepadu pod auto... dík za podněty, protože ji tam hodlám taky namontovat.
Multivan T5 R32 173 KW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Trakční nebo klasická... 22. čen 2018 17:13 #185740

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 2940
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 190
Většina baterií má kanálek na odvov par. Tak tam stači navléknout hadičku a podlahou to hodit po auto. Kryt na baterce pod sedadle v originálu je.

TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Trakční nebo klasická... 22. čen 2018 18:49 #185756

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 538
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 37
Mám na střeše Téčka solár a druhou "normální" baterii pod sedačkou již třetí rok a nezpozoroval jsem žádný problém i když jsem měl v autě vestavbu.
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Trakční nebo klasická... 24. čen 2018 19:45 #185781

  • JaM
  • Avatar uživatele JaM
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1716
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 52

Avanta4 napsal: ...Pojďme se pobavit o nějakém možném řešení jak učinit baterku v interiéru zdravotně nezávadnou. Nějaký kryt + určitě vývod přepadu pod auto... dík za podněty, protože ji tam hodlám taky namontovat.


Ke zdravotní nezávadnosti opravdu stačí hadička odvádějící pllyn - kyslík a vodík normálně obsažený i ve vzduchu. Navíc jen ve velice malém množství, v závislosti na zahřívání baterie.
Během jízdy většinou máš puštěnou ventilaci a pokud nepřepneš na vnitřní okruh, cokoliv co by z baterie uniklo bezpečně vyvětráš.
Něco o bateriích: oze.tzb-info.cz/akumulace-elektriny/1609...e-oloveny-akumulator
p.s. My hadičku nemáme, navíc se dobíjí i solárem když zrovna nejedeme a taky žijem... (viz princip funkce bezúdržbové baterie v odkazu)
Syncrolong poloplech+ tažná tyč
Bílá welryba T4 highlong na práci
T5 2,5TDI 96kW prodáno
Syncrovella prodáno
Smažkobus 2,4D kastle po smrti, motor jede dál...
tel:777171480

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od JaM.

Trakční nebo klasická... 25. čen 2018 22:35 #185809

  • Bag
  • Avatar uživatele Bag
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 12
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 0
Já si také myslím, že klasická baterie stačí. Ale k té zdravotní ne-závadnosti v interiéru.... Myslím že to lze dohledat zde, jak někdo vezl baterii uvnitř a poměrně slušně si zničil zdraví. A bylo to za jízdy. Když už to hadičku má, je myslím neefektivní ji nemít zapojenu a doufat, že to třeba nepřebíjí atp. Ta hadička se taky musí stále udržet průchozí, jinak je na nic.
Já mám osazenou duální, jak se zde psalo a stejně jsem ji dal pod podlahu vedle rezervy. Její výhoda je i to, že lze dát na bůček, což jsem nevyužil. Udělal jsem si case a všechny kabely protáhl zadním světlem do prostoru za kolem. Nic jsem nevrtal. V tom prostoru mám i fičury k soláru.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Trakční nebo klasická... 26. čen 2018 00:59 #185810

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 538
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 37
Kdyby to byl zdravotní problém mít druhou baterii v autě tak je polovina "multivanystů" v invalidním důchodu a druhá polovina po smrti. :)
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Trakční nebo klasická... 26. čen 2018 08:14 #185813

  • wong
  • Avatar uživatele wong
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 97
  • Obdržená poděkování 13
Já mám pod sedačkou trakční Banner Energy Bull 956 01 (byla v akci za slušný peníze) a hadičku vyvedenou podlahou ven a žádný problém B)
VW Transporter T5 GP 2.0 TDI 103kW, 2012
Nissan Primera P11c 2.0 Sport 103kW, 2000

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Trakční nebo klasická... 12. pro 2018 13:42 #189559

  • Wolfi
  • Avatar uživatele Wolfi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 7
  • Obdržená poděkování 0
...trakční Banner Energy Bull 956 01 ...
není problém v tom že je vysoká 190mm? měl jsem za to že se tam bezpečně vejde jen 175mm vysoká baterka.
Multivan T4 syncro AXL 2,5 TDI 96kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Trakční nebo klasická... 13. pro 2018 13:31 #189565

  • wong
  • Avatar uživatele wong
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 97
  • Obdržená poděkování 13
Já problém nemám, ale neřešil jsem otoč u řidiče a nemám originální držák baterky (baterka v podstatě stojí na zemi).
VW Transporter T5 GP 2.0 TDI 103kW, 2012
Nissan Primera P11c 2.0 Sport 103kW, 2000

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Trakční nebo klasická... 15. pro 2018 20:26 #189593

Měřil jsem prostor pod sedačkou a vychází to na max.75Ah baterii uloženou na ležato. Tedy vývody do strany. Je to tak možné? Jak to mají origo vozy?
T4 multivan, climatronic 1998

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.217 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/