Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Trakční nebo klasická...

Re:Trakční nebo klasická... 20. čen 2019 16:42 #193058

Diky vsem za nazory!

Nakonec jsem dal na vasi radu a pujdu do solaru.

Chtel bych to instalovat z techto komponent:

Baterka - www.battery.cz/trakcni-baterie-duracell-...115ah-12v-dl115.html

Solar - www.hadex.cz/g940-fotovoltaicky-solarni-...-flexibilni-ecoflex/

Regulator - www.i4wifi.cz/cs/211222-regulator-epsola...2-24v-20a-vstup-100v

Co si o tom myslite? Neni tam neco co spolu nepracuje tak jak by melo popripade neco co by omezovalo provoz?

Diky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Trakční nebo klasická... 20. čen 2019 17:16 #193059

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 560
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
Na jaké auto to chceš lepit? Je to dost velký panel a vyjde to u většiny aut přes žebrování střechy. Kdyby jsi šel cestou zahrádka + normální panel tak to vyjde finančně podobně. A pozor na postup zapojení regulátoru. Nejdřív přípoj k regulátoru baterii a pak teprve panel jinak ten regulátor odpálíš.
Burstner polointegrál 7,4 m - Fiat Ducato 2,3 103 kW
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW - prodáno
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF - prodáno
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:Trakční nebo klasická... 20. čen 2019 17:21 #193060

TK napsal: Na jaké auto to chceš lepit? Je to dost velký panel a vyjde to u většiny aut přes žebrování střechy. Kdyby jsi šel cestou zahrádka + normální panel tak to vyjde finančně podobně. A pozor na postup zapojení regulátoru. Nejdřív přípoj k regulátoru baterii a pak teprve panel jinak ten regulátor odpálíš.

Je to T4 v longu, pocitam ze to tam dam na delku a mam v planu to prilepit pomoci teto pasky: www.lepiky.cz/lepici-pasky-1k/oboustrann...20-mm-typ-l200c-238p .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Trakční nebo klasická... 20. čen 2019 17:29 #193061

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 560
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
Jde o to aby nedocházelo k nadměrnému pnutí při změně teploty. . Snad je i ta páska dost flexibilní. Přeci jenom při délce 1,5 m to bude pracovat.
Burstner polointegrál 7,4 m - Fiat Ducato 2,3 103 kW
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW - prodáno
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF - prodáno
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:Trakční nebo klasická... 21. čen 2019 09:38 #193071

  • Yon
  • Avatar uživatele Yon
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Mam podobny panel (jen 100W), mel jsem ho prilepeny na rakvi a jak se trochu zahral, tak nedaval skoro nic :-(
Dneska uvazuju o flexi s ETFE, treba: de.aliexpress.com/item/100W-18V-12V-Flex...tR9RAva2sdrmLWr6R4RI
Mel by mit vyrazne vyssi odolnost proti teplu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Trakční nebo klasická... 21. čen 2019 13:32 #193075

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 560
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
Já jsem ho měl nalepený přímo na střeše T4ky a v Řecku v největších vedrech na přímém slunci dával 75 W.
Burstner polointegrál 7,4 m - Fiat Ducato 2,3 103 kW
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW - prodáno
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF - prodáno
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Trakční nebo klasická... 02. čec 2019 16:01 #193220

Díky všem za názory!

Mám další dotaz, nevíte kde sehnat kabel na propojení regulátoru a autobaterky? Na jedné straně mít ty solární koncovky a na druhé kroužky na autobaterku?

Jak pak dál vedete elektriku po autě? Do nějaké rozvodní skříně a z tama postupně dál?

Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:Trakční nebo klasická... 03. čec 2019 08:30 #193233

Zezi napsal: Já nakupoval tamtéž jako TK, mám solar na chatce ve vinohradu - led světla radio, někdy zapomenu zhasnout ve sklepě a už víc než rok - no problem

Pokud se Ti nechce vymyslet uchycení na střechu, někteří používají panel jako mobilní a kabeláž prostě privrou do dveří, má to výhodu, že můžeš mít auto ve stínu a panel hodit na přímé slunko, dá to asi tolik práce jako rozmotat prodluzku a najít zásuvku.
Nebo potom panel flexibilní a nalepit ho na střechu, už se to tu někde řešilo



Zezi, tohle chci ted taky vyresit. Ale budu se bat nechat panel lezet bez dozoru nekde vedle auta. Jak tohle vymyslet? Napadly me nejake heavy duty prisavky, ze bych to po zastaveni hodil na strechu.

A da se regulator zabudovat nekam pod sedacku a nechat ho zapojeny na baterce na stalo a obcas pripojit panel, nebo se to musi odpojovat a pripojovat vsechno?

Diky Jakub

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Trakční nebo klasická... 03. čec 2019 08:46 #193234

  • Zezi
  • Avatar uživatele Zezi
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1906
  • Karma: 20
  • Obdržená poděkování 141
baterka může byt připojená k regulatoru na stálo,ale nasmí být přijený panel bez baterky,takže v tom nevidím problem.
METAL MY LIFE - Zezi
T3 Doka 1.6TD 51kw + 1.9D50kw
T4 2.5TDi SE 65kw
T4 2.5TDi 75KW long
MB W124 E230,Waran 353 tourist
zezi1.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:Trakční nebo klasická... 03. čec 2019 14:56 #193238

Hmm to zni dobre. Mate nejake napady, jak udelat drzak na panel, aby se dal dat jak na zem vedle auta( a pritom treba nikam neulitl) tak i na strechu/kapotu auta? Na ebay jsem videl ramecek se silnyma prisavkama, ktery se dal dat na strechu ci celni sklo... nejaka dalsi inspirace?

J.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:Trakční nebo klasická... 03. čec 2019 15:00 #193239

[URL] https://www.ebay.co.uk/itm/150-WATT-REMOVABLE-VW-CAMPER-T4-T5-T6-T25-SOLAR-PANEL-KIT-LCD-MPPT-display-150w-/332610809329[/URL]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Trakční nebo klasická... 06. čec 2024 23:17 #211419

Zkusím to tu trochu oživit - odchází mi po třech letech druhá baterie pod sedačkou , bohužel zjištěno teď na kristýně, kdy se v sobotu večer vypla lednice , tak jsem pořídil polotrakční uzavřenou 100ah AGM . Teď k problematice - maximální nabíjecí proud je 25A ( při 25°C) , doporučený kolem 10A. Vím , že dobrý omezovač proudu je průřez vodiče , ale vzhledem k tomu , že mám od altíku a relé nataženo kabelem 20mcui , tak se mi to nechce předělávat na nějaký drátek 7mcui. Takže, jakou DC/DC regulaci /regulátor nacpat před druhou baterku , abych zreguloval a ustálil dobíjecí proud na max 10A ? Děkuji za rady
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi....Final edition - 1.9tdi 90kw :-) .... 105kw
Vw t4 california 2.5tdi - žabka 2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.103 sekund

Login