Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Úprava syncra na off

Úprava syncra na off 31. pro 2014 21:49 #148934

  • samotar
  • Avatar uživatele samotar Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 65
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 3
Zkouším založit toto téma. Jaká je možná úprava syncra na offroad případně jako expšdiční u T3 to docela jde a co T4 myslím celkové jako podvozek, motoricky, krytí spodku atd.
máte zkušenosti či postřehy sem s nima
T4 Syncro multivan westfalia
Poděkovali: Syncrotdi

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Úprava syncra na off 15. bře 2015 07:23 #152452

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 616
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 47
Na auto bez upravy pasuji kola 215 70 16 pri zatizeni a properovani trosku skrtne o zadni naraznik.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Úprava syncra na off 15. bře 2015 07:40 #152454

  • Jirka S
  • Avatar uživatele Jirka S
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4, LONG, SYNCRO+UZÁVĚRKA, 2,4D
  • Příspěvky: 500
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 42
Při troše šikovnosti jde moc. Zadek s uzávěrkou, zvýšit podvozek(vpředu stačí dotáhnout torzky,vzadu podložky nebi jiné pružiny) samozřejmě následované seřízením geometrie, krytí motoru se nechá koupit, ale levnější bude samodomo výroba, to samé krytí podvozku, zvýšené sání apod. Záleží jak velkou přestavbu si představuješ

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Úprava syncra na off 23. bře 2015 07:59 #152828

  • samotar
  • Avatar uživatele samotar Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 65
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 3
Dík za první příspěvky pneu jsem uvažoval 225/80 R15, zvednout vím jak jen přemýšlím o kolik aby to snesly poloosy jo je něco jako uzávěrka difu na předek?
T4 Syncro multivan westfalia

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Úprava syncra na off 23. bře 2015 19:59 #152872

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 616
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 47
Nekdo mi rikal a po laborovani prisel na to ze zadek podlozil 2x2cm podlozkama pod pera a bylo to akorad.
ja to mam v umyslu taky, ale nevejdu se pak do garaze takze to zatim nechavam ulezet.
Navic pak chci jeste podlozit 2cm diferencial aby se toliko nenamahaly poloosy.
Casem pak vymyslim jak o ty 4 cm zvednu predek ale to bude slozitejsi protoze to nechci delat jen na torzkach aby se mi nezmenil uhel sklonu ramen.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Úprava syncra na off 23. bře 2015 22:35 #152879

  • Jirka S
  • Avatar uživatele Jirka S
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4, LONG, SYNCRO+UZÁVĚRKA, 2,4D
  • Příspěvky: 500
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 42

samotar napsal: Dík za první příspěvky pneu jsem uvažoval 225/80 R15, zvednout vím jak jen přemýšlím o kolik aby to snesly poloosy jo je něco jako uzávěrka difu na předek?

Jsou firmy, které jsou schopné namontovat samosvor, ale jestli i do T4, to navim. a bude to raketa.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Úprava syncra na off 25. bře 2015 21:22 #152976

  • samotar
  • Avatar uživatele samotar Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 65
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 3
co dát za tlumiče pokud se to zvedne ty maj taky svý meze
T4 Syncro multivan westfalia

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Úprava syncra na off 26. bře 2015 05:41 #153000

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 616
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 47
Okud se mi to podari vymyslet tak predni tlumice budou stejny protoze z hlediska napravy se nic nezmeni navic delsi tlumice by mohly znamenat ze se zacnou trhat silenbloky v ramenech. Zadek taky nebude muset byt delsi je tam strasne prostoru na vyveseni. 4 cm to ani nepozna
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Úprava syncra na off 08. dub 2015 07:52 #153611

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 616
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 47
Zjistoval jsem nejake materialy na zakryti podvozku. Nejsem metalurg. Jak jsem koupil tak prodavam....

Nekdo vyrábí a pouziva na kryti motoru motorek material 5052 H32 co z je da se rici americka slitina bezne v cizine dostupna a proto tam "levna" u nas se nepouziva a je drazsi nez pevnejsi a levnejsi slitiny.

Material ENAW 5083 slitina hliniku varitelnost ohybani R dvojnadobek prumeru tabule 5x1250x2500 vaha cca 43kg 95,- kc za kilo 13,76 kg/m2
Material ENAW 7075 duraloplech daleko vyzsi pevnost nez 5083 cca dvojnasobek takze pro danou pevnost je potreba tenci plech a tim i mensi vah, velmi obtizna varitelnost spoje nytovane sroubovane, neda se skoro ohnout.
tabule 5x1500x3000 vaha 63kg 250,-kg 14kg/m2
rozmery obtizne v 3mm materialu 1000x2000
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od dins..

Úprava syncra na off 17. srp 2015 18:32 #158196

Jestli už to není pasé tak ti dám radu: pokud zvedat tak jen minimálně spíš jen tak aby se ti tam vešly o málo větší kola (čím větší kola tím horší záběr motoru a větší namáhání uchycení včetně řízení). Hlavně bych řešil zakrytování podvozku. Sání bych řek že je u T4 dost vysoko na to abys ho vytahoval vejš. Uzávěrka na předek by se asi dala vymyslet možná ARB ale zase pokud bys jí používal tak hodně s rozumem jinak si připrav náhradní poloosy. Zkrátka v terénu ti nejvíc pomůže dobrá guma, zakrytování podvozku případně naviják. Pokud nechceš z T4 jezdit extrémy (což si dost dobře ani nedokážu představit) tak přední uzávěrku ani nevyužiješ.
Kamarád jezdí z Mitsubishi L400 v serii (což je skoro stejný auto) a to co stím projede je až nezkutečný a nějaký nazvedaný a upravený teréňáky jenom koukaj že on to projel a oni né, ale to je zas o řidiči.
Každá úprava auta vede k tomu že se něco zhorší - jízdní vlastnosti, stabilita auta, nadměrný a rychlý opotřebování čepů, kloubů atd.
Jezdím MČR offroadtrial už 15 let a cca 20 let se motám kolem offroadů a pár aut sem už vystřídal a toto jsou nejen mé zkušenosti. Dokonce mi to potvrdil kluk kterej je vyhlášenej úpravama patrolů. Cca 10 let jsem používal podvozek z I pajera což je na předku hodně podobný a po různejch pokusech o úpravy sem se nakonec vrátil téměř k originálu kterej fungoval nejlíp.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Úprava syncra na off 21. lis 2019 20:23 #195340

Ahoj všichni, trochu to oživím ...
Kvůli tomu na co auto používáme, jsem se rozhodl jej více na to přizpůsobit. Předem říkám, že s toho nechci dělat čistokrevný off road, jde jen spíše o větší průchodnost terénem, převážně pod podvozkem (hluboké koleje, vztyčené kameny, nutný přejezd malého brodu apod.). Vše jsem prováděl dle vwbuswiki.de, kde je vše důkladně popsáno a vyfoceno.
www.vwbuswiki.de/index.php/Syncro_T4_h%C3%B6her_legen
Výsledek...? Předek mám 45.5 cm (střed kola - spodní lem blatníku) a zadek 45 cm.
T4 Caravelle syncro 2,5tdi , BMW R 1100 gs

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od barbořina.
  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.215 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/