Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Úprava syncra na off

Úprava syncra na off 31. pro 2014 21:49 #148934

  • samotar
  • Avatar uživatele samotar
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 65
  • Obdržená poděkování 3
  • Karma: 1
Zkouším založit toto téma. Jaká je možná úprava syncra na offroad případně jako expšdiční u T3 to docela jde a co T4 myslím celkové jako podvozek, motoricky, krytí spodku atd.
máte zkušenosti či postřehy sem s nima
T4 Syncro multivan westfalia
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Syncrotdi

Úprava syncra na off 15. bře 2015 07:23 #152452

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 570
  • Obdržená poděkování 39
  • Karma: 6
Na auto bez upravy pasuji kola 215 70 16 pri zatizeni a properovani trosku skrtne o zadni naraznik.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Úprava syncra na off 15. bře 2015 07:40 #152454

  • Jirka S
  • Avatar uživatele Jirka S
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • T4, LONG, SYNCRO+UZÁVĚRKA, 2,4D
  • Příspěvky: 492
  • Obdržená poděkování 42
  • Karma: 4
Při troše šikovnosti jde moc. Zadek s uzávěrkou, zvýšit podvozek(vpředu stačí dotáhnout torzky,vzadu podložky nebi jiné pružiny) samozřejmě následované seřízením geometrie, krytí motoru se nechá koupit, ale levnější bude samodomo výroba, to samé krytí podvozku, zvýšené sání apod. Záleží jak velkou přestavbu si představuješ
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Úprava syncra na off 23. bře 2015 07:59 #152828

  • samotar
  • Avatar uživatele samotar
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 65
  • Obdržená poděkování 3
  • Karma: 1
Dík za první příspěvky pneu jsem uvažoval 225/80 R15, zvednout vím jak jen přemýšlím o kolik aby to snesly poloosy jo je něco jako uzávěrka difu na předek?
T4 Syncro multivan westfalia
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Úprava syncra na off 23. bře 2015 19:59 #152872

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 570
  • Obdržená poděkování 39
  • Karma: 6
Nekdo mi rikal a po laborovani prisel na to ze zadek podlozil 2x2cm podlozkama pod pera a bylo to akorad.
ja to mam v umyslu taky, ale nevejdu se pak do garaze takze to zatim nechavam ulezet.
Navic pak chci jeste podlozit 2cm diferencial aby se toliko nenamahaly poloosy.
Casem pak vymyslim jak o ty 4 cm zvednu predek ale to bude slozitejsi protoze to nechci delat jen na torzkach aby se mi nezmenil uhel sklonu ramen.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Úprava syncra na off 23. bře 2015 22:35 #152879

  • Jirka S
  • Avatar uživatele Jirka S
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • T4, LONG, SYNCRO+UZÁVĚRKA, 2,4D
  • Příspěvky: 492
  • Obdržená poděkování 42
  • Karma: 4
samotar napsal:
Dík za první příspěvky pneu jsem uvažoval 225/80 R15, zvednout vím jak jen přemýšlím o kolik aby to snesly poloosy jo je něco jako uzávěrka difu na předek?
Jsou firmy, které jsou schopné namontovat samosvor, ale jestli i do T4, to navim. a bude to raketa.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Úprava syncra na off 25. bře 2015 21:22 #152976

  • samotar
  • Avatar uživatele samotar
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 65
  • Obdržená poděkování 3
  • Karma: 1
co dát za tlumiče pokud se to zvedne ty maj taky svý meze
T4 Syncro multivan westfalia
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Úprava syncra na off 26. bře 2015 05:41 #153000

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 570
  • Obdržená poděkování 39
  • Karma: 6
Okud se mi to podari vymyslet tak predni tlumice budou stejny protoze z hlediska napravy se nic nezmeni navic delsi tlumice by mohly znamenat ze se zacnou trhat silenbloky v ramenech. Zadek taky nebude muset byt delsi je tam strasne prostoru na vyveseni. 4 cm to ani nepozna
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Úprava syncra na off 08. dub 2015 07:52 #153611

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 570
  • Obdržená poděkování 39
  • Karma: 6
Zjistoval jsem nejake materialy na zakryti podvozku. Nejsem metalurg. Jak jsem koupil tak prodavam....

Nekdo vyrábí a pouziva na kryti motoru motorek material 5052 H32 co z je da se rici americka slitina bezne v cizine dostupna a proto tam "levna" u nas se nepouziva a je drazsi nez pevnejsi a levnejsi slitiny.

Material ENAW 5083 slitina hliniku varitelnost ohybani R dvojnadobek prumeru tabule 5x1250x2500 vaha cca 43kg 95,- kc za kilo 13,76 kg/m2
Material ENAW 7075 duraloplech daleko vyzsi pevnost nez 5083 cca dvojnasobek takze pro danou pevnost je potreba tenci plech a tim i mensi vah, velmi obtizna varitelnost spoje nytovane sroubovane, neda se skoro ohnout.
tabule 5x1500x3000 vaha 63kg 250,-kg 14kg/m2
rozmery obtizne v 3mm materialu 1000x2000
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136
Poslední úprava: 08. říj 2018 15:12 od dins..
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Úprava syncra na off 17. srp 2015 18:32 #158196

  • Dušan offroad
  • Avatar uživatele Dušan offroad
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 41
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Jestli už to není pasé tak ti dám radu: pokud zvedat tak jen minimálně spíš jen tak aby se ti tam vešly o málo větší kola (čím větší kola tím horší záběr motoru a větší namáhání uchycení včetně řízení). Hlavně bych řešil zakrytování podvozku. Sání bych řek že je u T4 dost vysoko na to abys ho vytahoval vejš. Uzávěrka na předek by se asi dala vymyslet možná ARB ale zase pokud bys jí používal tak hodně s rozumem jinak si připrav náhradní poloosy. Zkrátka v terénu ti nejvíc pomůže dobrá guma, zakrytování podvozku případně naviják. Pokud nechceš z T4 jezdit extrémy (což si dost dobře ani nedokážu představit) tak přední uzávěrku ani nevyužiješ.
Kamarád jezdí z Mitsubishi L400 v serii (což je skoro stejný auto) a to co stím projede je až nezkutečný a nějaký nazvedaný a upravený teréňáky jenom koukaj že on to projel a oni né, ale to je zas o řidiči.
Každá úprava auta vede k tomu že se něco zhorší - jízdní vlastnosti, stabilita auta, nadměrný a rychlý opotřebování čepů, kloubů atd.
Jezdím MČR offroadtrial už 15 let a cca 20 let se motám kolem offroadů a pár aut sem už vystřídal a toto jsou nejen mé zkušenosti. Dokonce mi to potvrdil kluk kterej je vyhlášenej úpravama patrolů. Cca 10 let jsem používal podvozek z I pajera což je na předku hodně podobný a po různejch pokusech o úpravy sem se nakonec vrátil téměř k originálu kterej fungoval nejlíp.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Úprava syncra na off 21. lis 2019 20:23 #195340

  • barbořina
  • Avatar uživatele barbořina
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 97
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 0
Ahoj všichni, trochu to oživím ...
Kvůli tomu na co auto používáme, jsem se rozhodl jej více na to přizpůsobit. Předem říkám, že s toho nechci dělat čistokrevný off road, jde jen spíše o větší průchodnost terénem, převážně pod podvozkem (hluboké koleje, vztyčené kameny, nutný přejezd malého brodu apod.). Vše jsem prováděl dle vwbuswiki.de, kde je vše důkladně popsáno a vyfoceno.
www.vwbuswiki.de/index.php/Syncro_T4_h%C3%B6her_legen
Výsledek...? Předek mám 45.5 cm (střed kola - spodní lem blatníku) a zadek 45 cm.
T4 Caravelle syncro 2,5tdi , BMW R 1100 gs
Poslední úprava: 21. lis 2019 20:26 od barbořina.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.155 sekund

Login