Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Od roku 1992

Od roku 1992 17. srp 2015 17:59 #158194

Zdravím všechny.Něco podobného tu už bylo.Ale přesto se zeptám.Kolikpak spotřebuje paliva motor 2,4 D? Je to rok 1992.Toužil jsem mít Transportera a teď mám šanci svůj sen si splnit.Jen mě trochu děsí noční můra.Tedy dvě.Tak ta první,..že mě čeká dobrých,..hmm..500 km?Tak nějak.Nerad bych utratil celou výplatu pouze za naftu.Takže kolikpak si asi tak vezme paliva na 100 km.A prosím,..na kolik jedete otáček.Nejsem Michael Schumacher,..tak jezdím spíš na pomalu.Tedy,..s dodávkou bych jel tak max. kolem 90 km.I když se mi cesta prodlouží časově.Jsem začátečník v dodávkách.Naskrz znám jen Golfa 3 a 4. A ještě něco.Prý spotřebuje víc oleje.Tak 1l / 600 km. Je to normální?Má najeto kolem 350 tis.Nebo kde bych měl hledat tu chybu.Motor je jasný.Ale co dál.Hlava,řemen,těsnění...neví někdo? Předem díky za odpověď.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Od roku 1992 17. srp 2015 22:59 #158212

• Jirka S
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4, LONG, SYNCRO+UZÁVĚRKA, 2,4D
  • Obdržená poděkování 42
spotřebu počítej kolem deseti na sto. cestovní rychlost tak do těch 100km/h je ideál. V otáčkách nevím, nemám otáčkoměr :( . A ta spotřeba oleje je dost vysoká. Vyděl bych to na gufera ventilů, nebo pístní kroužky.

Od roku 1992 18. srp 2015 08:03 #158219

• Vit5
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Obdržená poděkování 58