Předem díky za rychlou reakci. Nemám předěláno nic. Při cestě z STK začal mít motor jiný zvuk. Zjistil jsem, že je v háji řemenice s tlumičem kmitů. Nebo jak se to správně nazývá. Tak jsem jí vyměnil. Ale problémy se startováním už byly dříve. Stávalo se, že točil a točil a nic. A když jsem si řekl, že to zkusím naposled, tak naskočil na drc. Po výměně řemenice samozřejmě beze změny. Tak jsem pro sichr nechal zkouknout vstřikovací čerpadlo i se vstřikama. Verdikt. V pořádku. Vše namontováno zpět a od té doby, chytne, chcípne, chytne, chcípne. A pořád dokola. Zkoušel jsem čerpadlo o zub, dva i tři vpřed, i vzad. Nic. Oproti původnímu nastavení, které jsem si označil chytá o dva zuby vpřed. I když po delším točení, ale bohužel na chvilku. Ještě, jak tady psal Dindaj o té klapce, tak mě to inspirovalo a podíval jsem se, AGR ventil. Klapku nemám, myslím, že ani AYY ji nemá. Že až od 75 kW. Ale k věci. Průchodnost té sací trubky minimální. Totálně zasra..... . Tak jsem ji důkladně vyčistil s nadějí, že to bude ono. Že řeším naftu a on nemá vzduch. A co myslíte ? Trucuje pořád a nechce mi napsat, co mu je. Tudíž opět volám o pomoc a budu rád za jakoukoliv radu nebo poznatek. To auto totiž velmi potřebuji. Je to pracant. Jednokabinka, valník. Snad jsem to popsal srozumitelně. A ještě něco, vyměnil jsem i odpojovací venti nafty. Zkoušel jsem ho i na přimo od baterky, aby byl pořád otevřený. A dal jsem čerpadlu napít i rovnou z flašky. Uf, slohovka.
Zdraví Alladar