Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: T4 2,5 TDI 75kW, 1997 nastartuje a chcípne

T4 2,5 TDI 75kW, 1997 nastartuje a chcípne 09. lis 2016 23:16 #171630

  • Duke
  • Avatar uživatele Duke Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 113
  • Obdržená poděkování 4
Už mi to urobilo asi 3x. Prvýkrát som rozpojil sanie vstrekol čistič brzd a znovu štartol. Chytilo to na sekundu, chcelo zdochnúť, potom motor zaklepal a išiel normálne. Teraz pri teplotách okolo 0°C to už nenaštartujem, skôr vybijem baterku. Menil som palivový filter, prepad na vstrekoch, išlo to určitý čas v pohode a včera ráno zase .... Neviem, či je problém v čerpadle, elektrike, RJ alebo spaduje nafta? Proste to natočí na šupu, zavrčí na 1 sek. a zdochne. Ešte som si spomenul, že mi občas neskoro vypne motor, hoci už mám kľúčik v ruke. Môže to mať súvis so selenoidom alebo je to v spínačke?
Prešiel som fórum a nič podobné som nenašiel. Nechcem zničiť baterku, tak radšej počkám na radu ....
Dobre si rozmysli, čo si želáš, lebo sa Ti to môže splniť

VW T4 1,9TD 1995, 50kW
VW T4 2,4D 2000, 55kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Duke.

T4 2,5 TDI 75kW, 1997 nastartuje a chcípne 10. lis 2016 20:46 #171662

  • Jirka S
  • Avatar uživatele Jirka S
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4, LONG, SYNCRO+UZÁVĚRKA, 2,4D
  • Příspěvky: 500
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 42
ještě bych zkusil vyměnit zpětný ventil na filtru, takový to téčko.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 2,5 TDI 75kW, 1997 nastartuje a chcípne 10. lis 2016 22:39 #171663

  • Duke
  • Avatar uživatele Duke Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 113
  • Obdržená poděkování 4
:ohmy: no vidíš ... mne sa zdá, že tam nebolo žiadne tesnenie. Pozeral som dnu do toho plastu, pokiaľ mi hadičky dovolili a myslel som, že to tesnenie je asi biele. Nedalo mi námahu založiť tú sponu. čo drží ten plast v otvore filtru. Mal som také podozrenie, pretože pod baterkou (ktorú som už stihol predtým vybiť) som našiel gumený O-krúžok, ale väčšieho priemeru. Preto som to dlhšie neskúmal.
Asi každý vytušil, že je to motor ACV a vie kde je RJ. Mal som ju v rukách a myslím, že je zrelá aspoň na poriadne odmorenie. Tak ma to zmiatlo.
Zatiaľ ďakujem a dám vedieť.
Dobre si rozmysli, čo si želáš, lebo sa Ti to môže splniť

VW T4 1,9TD 1995, 50kW
VW T4 2,4D 2000, 55kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 2,5 TDI 75kW, 1997 nastartuje a chcípne 30. lis 2016 22:31 #172185

  • Duke
  • Avatar uživatele Duke Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 113
  • Obdržená poděkování 4
Najnovšia diagnóza tohto problému je IMOBILIZER. Auto je na diagnostiku, kde to vraj treba softvérovo odstrániť. Môj VAG síce diagnostikoval chybu "imobilizer failed", vymazal som to, ale zrejme to nestačí. Podotýkam, že predchodca už dal odstrániť imobilizér, ale asi to niekto urobil nedostatočne.
Dobre si rozmysli, čo si želáš, lebo sa Ti to môže splniť

VW T4 1,9TD 1995, 50kW
VW T4 2,4D 2000, 55kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 2,5 TDI 75kW, 1997 nastartuje a chcípne 27. led 2017 07:33 #173370

  • s.mara
  • Avatar uživatele s.mara
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 55
  • Obdržená poděkování 0
ahojte. mám už delší dobu úplně stejný problém. při nastartování v zimě chytne bez problémů. když motor po několika minutách vypnu a chci nastartovat znovu (třeba na benzince), tak zase chytne, ale po vteřině motor vypne a tak třeba i dvacetkrát po sobě - vždycky nastartuje bez problémů, ale po vteřině zdechne, takže neodjedu. Po delší době cca hodina, nebo druhý den už zase běží normálně. když už je motor zahřátej, tak je to bez problému případně to udělá jednou nebo dvakrát, a pak můžu odjet. Jednotka chyby nehlásí. palivovej filtr mám novej. dostal jsem tip i na závadu řídícího vstřiku, ale to se mi nějak nezdá. neporadíte kde začít pátrat? Díky za rady
D:_)1 caravelle, 2,5 TDi, 75 kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 2,5 TDI 75kW, 1997 nastartuje a chcípne 27. led 2017 08:56 #173374

  • aaamilan
  • Avatar uživatele aaamilan
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 464
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 20
Nevím jestli to je stejný jako u jiných aut, ale toto jsem řešil na octavii. Vyměnil jsem čidlo teploty vody a mám klid. Bylo špatné, špatně četla teplotu vody, řídící jednotaka špatně dávkovala palivo.
VW T4 syncro 2,5TDI 75kW r.v. 2000

A-team (Almara team)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 2,5 TDI 75kW, 1997 nastartuje a chcípne 23. dub 2023 17:14 #208994

Ahoj všem, mám podobný problém. Nastartuje a po jedné dvou sekundách chcípne. Jenom s tím rozdílem, že mám motor AJT. Nepíše žádnou závadu a immo mám vyřazený. Jestli někdo máte nějaký nápad rád si jej přečtu. Už jsem zoufalý. Předem díky.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 2,5 TDI 75kW, 1997 nastartuje a chcípne 23. dub 2023 18:01 #208996

alladar napsal: Ahoj všem, mám podobný problém. Nastartuje a po jedné dvou sekundách chcípne. Jenom s tím rozdílem, že mám motor AJT. Nepíše žádnou závadu a immo mám vyřazený. Jestli někdo máte nějaký nápad rád si jej přečtu. Už jsem zoufalý. Předem díky.


Před nedávnem jsi se tady ptal na utahovací momenty vstřiků T4 AJT 65 kW Stanadyne anebo jsi to předělal .
a dneska řešíš , že to nejede .Co jsi s tím dělal ?
Popiš přesně úpravy co jsi dělal, jinak ti nepomůže ani ,,,,,,,,,,

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Oreginal.

T4 2,5 TDI 75kW, 1997 nastartuje a chcípne 23. dub 2023 21:18 #208997

  • dindaj
  • Avatar uživatele dindaj
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 21
  • Obdržená poděkování 4
Mne to robila zhasinacia klapka na EGR ventile. Vadny ventil jej ovladania. Odpoj hadicku podtlaku na tej skrtiacej klapke. Ak to nezhasne je to ono.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 2,5 TDI 75kW, 1997 nastartuje a chcípne 24. dub 2023 06:45 #208998

Předem díky za rychlou reakci. Nemám předěláno nic. Při cestě z STK začal mít motor jiný zvuk. Zjistil jsem, že je v háji řemenice s tlumičem kmitů. Nebo jak se to správně nazývá. Tak jsem jí vyměnil. Ale problémy se startováním už byly dříve. Stávalo se, že točil a točil a nic. A když jsem si řekl, že to zkusím naposled, tak naskočil na drc. Po výměně řemenice samozřejmě beze změny. Tak jsem pro sichr nechal zkouknout vstřikovací čerpadlo i se vstřikama. Verdikt. V pořádku. Vše namontováno zpět a od té doby, chytne, chcípne, chytne, chcípne. A pořád dokola. Zkoušel jsem čerpadlo o zub, dva i tři vpřed, i vzad. Nic. Oproti původnímu nastavení, které jsem si označil chytá o dva zuby vpřed. I když po delším točení, ale bohužel na chvilku. Ještě, jak tady psal Dindaj o té klapce, tak mě to inspirovalo a podíval jsem se, AGR ventil. Klapku nemám, myslím, že ani AYY ji nemá. Že až od 75 kW. Ale k věci. Průchodnost té sací trubky minimální. Totálně zasra..... . Tak jsem ji důkladně vyčistil s nadějí, že to bude ono. Že řeším naftu a on nemá vzduch. A co myslíte ? Trucuje pořád a nechce mi napsat, co mu je. Tudíž opět volám o pomoc a budu rád za jakoukoliv radu nebo poznatek. To auto totiž velmi potřebuji. Je to pracant. Jednokabinka, valník. Snad jsem to popsal srozumitelně. A ještě něco, vyměnil jsem i odpojovací venti nafty. Zkoušel jsem ho i na přimo od baterky, aby byl pořád otevřený. A dal jsem čerpadlu napít i rovnou z flašky. Uf, slohovka.
Zdraví Alladar

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od alladar.

T4 2,5 TDI 75kW, 1997 nastartuje a chcípne 24. dub 2023 11:30 #209000

  • Duke
  • Avatar uživatele Duke Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 113
  • Obdržená poděkování 4
Tak skús to čidlo teploty, ako to tu ktosi písal alebo riadiaci vstrek. Mne to tiež radili. Pozri aj RJ v akom je stave, mne ku nej išla taká už hodne spuchrelá hadička. Ja som auto potom predal, štartovalo už normálne. Za pár týždňov mi kupec volal, že znovu ten problém, ale ako to dopadlo, už neviem
Dobre si rozmysli, čo si želáš, lebo sa Ti to môže splniť

VW T4 1,9TD 1995, 50kW
VW T4 2,4D 2000, 55kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 2,5 TDI 75kW, 1997 nastartuje a chcípne 24. dub 2023 17:26 #209004

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 557
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
Zkoušel jsi prohodit el. spodek spínačky. Mě to kdysi dělala spínačka. Nastartoval jsem a po vteřině to zdechlo. Vyměnil jsem "buřtík" pod spínačkou a už to fachalo.
Burstner polointegrál 7,4 m - Fiat Ducato 2,3 103 kW
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW - prodáno
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF - prodáno
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 2,5 TDI 75kW, 1997 nastartuje a chcípne 24. dub 2023 18:44 #209007

Motor AJT 65kW má klapku na AGR - alespoň já ji tam mám - a od výroby - to vím na 1000 procent.
Zkusil bych tu spínačku, a ještě bych pro jistotu změřil ohmetrem řídící vstřik - mám dojem , že odpor by měl být kolem 110 Ohmů.
Jestli jsi měl vstřiky na přezkoušení, tak oni se nezajímají o el.hodnoty na řídícím vstřiku, jen zkontrolují jestli jsou ok - netečou atd.
A taky to čidlo teploty , jak tady píše Duke.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Oreginal.

T4 2,5 TDI 75kW, 1997 nastartuje a chcípne 24. dub 2023 20:03 #209012

Prubnu a dám vědět. Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 2,5 TDI 75kW, 1997 nastartuje a chcípne 24. dub 2023 20:08 #209013

Čidlo teploty nemá nic společného se chcípnutím motoru. Ano , udává info ecu o aktuální teplotě, ale rozhodně to kvůli tomu nechcípne . Ani poškozená hadička tlaku do ecu tohle neudělá . Ta způsobí nouzový režim, ale motor nechcípne. Zkoukni tu spínačku , jak ti tady radí kluci . A teoreticky jsis na závadu odpověděl sám - po demontáži a následné montáži zpět už to vůbec nefunguje . Předtím občas . Takže bych šel po jednotlivých kabelech - od čerpadla , a od řídícího vstřiku . Protože tobě-co jsem pochopil- to chytne , a hned chcípne . Takže čerpadlo naftu pustí , a v zápětí vypne . Proč ? Nemá signál od řídícího vstřiku o poloze jehly ve chvíli kdy by měl v kombinaci se snímačem klikové hřídele , nebo jak se motor vlivem nastartování otřese , tak se "rozpojí" nalomený kabel . Nechápu jak může motor nastartovat s posunutým čerpadlem o 2 zuby ! Každopádně k nastartování ti stačí mít zapojené - vstřikovací čerpadlo, řídící vstřik a snímač klikové hřídele . Sice ti to spadne do nouzového režimu , ale nastartuješ . Zbytek věcí - váha vzduchu , čidlo tlaku , teploty atd nejsou k nastartování nezbytně důležité. K provozu ano , ale dá se takhle jít vylučovací metodou. Ale u tebe bych se skoro jistě vsadil na nějaký ten zlomený kabel . Hlavně hodně štěstí, a napiš sem čím to bylo , a jak jsi to vyřešil
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi....Final edition - 1.9tdi 90kw :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.236 sekund

Login