Řeším totéž. Největší kuckání se projevuje na čtyřku v 50 a na pětku v 70, což v kombinaci s tím že se často pohybuju po Praze (úsekové buzerbudky) povzbuzuje mou chuť to zapálit.
Nevim jestli to k něčemu bude, ale pár informací "do mlejna":
- Rok 93
- rozvody nové, malý rozvod nikoli a řemen plandá (pocitově není našponovanej jako rozvoďák - nemám přípravek) - první podezřelý
- filtr nový
- hadice bez bublin
- občas si slintne okolo osičky "plynu" na čerpadle - druhý podezřelý
- elektrika megašpatně v generálu (zkusím nadrátovat stop solenoid a kostru motoru přímo na baterku)
Byl malý předvstřik, dělalo to taky, ale téměř neznatelně a rychle se to vždycky uklidnilo. Do kopce to nechtělo jet, i přidal jsem tedy "na ucho" (já vím, prasečina) a od tý doby to dělá hodně. Když uberu, přestane to okamžitě, když zadupnu podlahu, uklidní se to (nevím jestli zátěží nebo tím že vzrostou otáčky). Jinak startuje i v mínusech na první škrtnutí, do cca mínus pěti bez přesuvníku, pak je potřeba ho vytáhnout jinak motor škobrtá. Krom úzkého pásma odhadem 1700 +-50 kdy to škube (nemám točkoměr, resp. je mrtvej) to táhne plynule, pod i nad, nehulí, olej nežere, naftu kolem 9-9.5 (jezdívám většinou dálnici ~100, prázdnej nebo naloženej lehkýma krámama). Když to prošlápnu na neutrál, tak v těch otáčkách vibruje taky, jak při roztáčení, tak při zpomalování (ale dvojhmotu by to mít nemělo?). Jinak po rovince max 120, pak tomu dojde dech, z kopečka jde i 140 a pak to drží víceméně kopec nekopec. Jo a je to syncro skleník (multivan).
A ještě dodám, se studeným motorem to nedělá, až když se začne ohřívat a nejvíc je to patrný po rovině nebo do mírnýho kopce s lehkým plynem.