Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Chip pro acv (2002) 75kw

Chip pro acv (2002) 75kw 25. bře 2020 00:43 #196951

  • Adam W140
  • Avatar uživatele Adam W140
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 16
  • Karma: 0
Zdravim vsechny
Po delsi odmlce se mi povedlo se sem dostat a hned mam dotaz: da se udelat chip jen po kabelu nebo se i u tohohle novejsiho modelu musi vyndavat pamet???
Myslim tim klasicky chip nikoli nejaky sranda box nebo vymena cehokoli to budu radeji jezdit s tou slabou 2,5 kdyz ta silna 1,9 uz je minulosti.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Chip pro acv (2002) 75kw 25. bře 2020 07:57 #196952

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 525
  • Obdržená poděkování 35
  • Karma: 3
Po kabelu.
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Chip pro acv (2002) 75kw 27. bře 2020 21:35 #196995

  • Adam W140
  • Avatar uživatele Adam W140
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 16
  • Karma: 0
Dnes nacipovano a jede to na hovno. Pry je to dano turbem ktery je slaby jen obtokovy a nic vic se s tim uz neudela. Ani mi slaby motor nevadi jen se mi to spatne rozjizdi s tezkym vlekem coz mel resit cip - nevyresil. Je to lepsi ale ne dobry.
Proti 1,9tdi + chip to na rozjezd silu vetsi nema.
Kdyby mel nekdo srovnani s 2.0 tdi v t5 facelift 103kw byl bych rad. Ona zkusenost za pul mega je dost draha - mam pocit ze t5 bude mit vyrazne rychlejsi 1 a tim mensi silu na rozjezd tak i se silnejsim motorem na tom budu stejne
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Chip pro acv (2002) 75kw 28. bře 2020 13:57 #196996

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 525
  • Obdržená poděkování 35
  • Karma: 3
Kdo ti to dělal? V ACV je obtok standardně a nevím proč by to měl být problém. Pokud je vše OK tak to prostě pojede krásně.
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Chip pro acv (2002) 75kw 28. bře 2020 18:16 #196997

  • Adam W140
  • Avatar uživatele Adam W140
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 16
  • Karma: 0
Delal to michal vojacek kterej mi cipoval i seata a jelo to vic nez dobre ani ted si nemyslim ze by udelal neco blbe jen to proste na rozjezd je utahany a me primarne vubec nejde o velkou akceleraci ale o rozjezd s opravdu tezkym vlekem z nuly coz je v pasmu do 2t. Ot. A to je proste mdly porad. Prej jde pridat jeste vic ale uz by to nemuselo dobre dopadnout. A hlavne by to na rozjezd silene hulilo. Timpadem ale zjistuju ze tahle konfigurace co jsem si vysnil je spatna. Zvazuju jestli nedat velky turbo nebo to cely prodat a koupit tu T5
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Chip pro acv (2002) 75kw 28. bře 2020 18:34 #196998

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 525
  • Obdržená poděkování 35
  • Karma: 3
Bylo to na brzdě ? Máš graf ? Došlo na optimalizaci, nebo tam byl jen nahrán SW a konec ? Já jsem za svou T4 tahal 1500 kg karavan a nepřipadalo mi, že by to nechtělo z 0 jet. Dokonce si dovolím tvrdit, že to bylo srovnatelné s dnešním 150 PS/ 380 Nm autem, kterým ten karavan tahám teď. Neříkám, že Vojáček někde udělal chybu, ale zkusil bych to zkonzultovat s nějakou konkurencí.
Co tam máš za kola + pneu ?
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(
Poslední úprava: 28. bře 2020 18:39 od TK.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Chip pro acv (2002) 75kw 29. bře 2020 13:50 #197011

  • Adam W140
  • Avatar uživatele Adam W140
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 16
  • Karma: 0
Kola klasicky 205 15kovy a niz to auto dat nemuzu to bych v lomu kdyz jedu pro kameni zustal. Nahral soft po kabelu brzdu jsem nepozadoval I kdyz ji ma. Ono to auto nehulilo vubec a ted to je docela znat takze jsem usoudil ze jakykoliv pridavek navic by znamenal jeste horsi vysledek. Jinak myslel jsem opravdu tezky vlek karavan 1,5t vetsinou 1 osak neni problem rozjet ale je horsi ten vitr pak nad 80. Ja ale mel na mysli vleky nad 2 tuny a treba do velkyho kopce (lucni bouda) nebo 4,5t sterku a tak. Na 1,5 bych to necipoval
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Chip pro acv (2002) 75kw 29. bře 2020 15:51 #197012

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 525
  • Obdržená poděkování 35
  • Karma: 3
Ty taháš přívěs s 4,5 t štěrku? Takže taháš celkem třeba 5 t? Tak to ti ani nejlepší chip nepomůže. Nic ve zlém, ale mám takový dojem, že si z nás děláš srandu, nebo jsi se zbláznil .
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Chip pro acv (2002) 75kw 29. bře 2020 18:30 #197018

  • Adam W140
  • Avatar uživatele Adam W140
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 16
  • Karma: 0
No fakt to tak vypada ale bohuzel nedelam. Vlek sklapeci vazi sam tunu a davam tak 3-3,7 naklad. Cipovana 1,9tdi to kupodivu zvladne - jizda uz je v pohode ale rozjezd spatnej proto jsem vymenil za 2,5 tdi + chip a zatim pocitove lepsi neni netahal zatim nic jen predtim bez chipu jen malej vlek a to bylo horsi nez ta 19.
Samozrejme tyhle blaznivy vleky netaham dene je to opravdu vyjimecne delam to nerad ale jsou proste mista kam se vlek vejde nakladak ne a tak to musi odpracovat t4
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Chip pro acv (2002) 75kw 29. bře 2020 19:16 #197019

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 525
  • Obdržená poděkování 35
  • Karma: 3
Možná že by jsi se mohl podívat do TP na nejvyšší povolenou hmotnost připojného vozidla. Obávám se že tam budeš mít max 2 t. Nechci tě strašit, ale kdyby se něco stalo tak si to vyžereš s plnou parádou.
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Chip pro acv (2002) 75kw 30. bře 2020 00:00 #197022

  • Adam W140
  • Avatar uživatele Adam W140
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 16
  • Karma: 0
Docela by mi asi pomohla reference na nekoho kdo teda udela chip lepsi nez mam. Nebo nastrel kolik si mam pripravit na jiny turbo a prislusenstvi
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Chip pro acv (2002) 75kw 30. bře 2020 09:11 #197025

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 525
  • Obdržená poděkování 35
  • Karma: 3
Jestli taháš 5 t tak ti nepomůže ani chip ani sebelepší turbo. S takovou porcí se ti nebude T4 rozjíždět slušně nikdy. Tobě pomůže když si koupíš Tatru 148, 815, nebo Škodu 706.
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Chip pro acv (2002) 75kw 30. bře 2020 09:44 #197026

  • Adam W140
  • Avatar uživatele Adam W140
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 16
  • Karma: 0
Dekuji za tip.
Jinak fitzel normalne taha 3,5t auto a tazny ma v tp 3. Cili oficialne 6,5 a s 96kw to jezdi. Na to je to staveny pro provoz ja jsem psal moje pouziti vyjimecne!!!
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.196 sekund

Login