Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Vstřiky AJT, stanadyne jsou ko.

Vstřiky AJT, stanadyne jsou ko. 01. dub 2022 14:06 #205705

Ahoj klucí, prosím poraďte co se s tím dá dělat, jeden prý natlakováno přes 300 a ani neotevře, ostatní nerozprašujou jak mají. Některý otevřou při 220 - 250. Jaký mám možnosti a co by to stálo?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřiky AJT, stanadyne jsou ko. 02. dub 2022 21:06 #205720

No , nic moc . Nový stojí nesmysl , jetý - 8tis + , v závislosti na prodávajícím , jako další - nahodit vstřiky ze 75kw , přehrát soft a myslím že i kus kabeláže .... Sice to taky není zadarmo , ale budeš mít klid , a pojede to i trochu líp . Několikrát už se to tu řešilo , zkus projít fóra , eventuálně použít tlačítko hledat . Přinejhorším napiš členovi espaňol (snad mě za to neukamenuje :-) ) , taky to nedávno řešil a +- i vyřešil . Každopádně hodně štěstí
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi.......

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřiky AJT, stanadyne jsou ko. 03. dub 2022 22:16 #205729

No v zásadě máš 3 možnosti
1. koupit nový špičky, což jseš na cca 11-12 tisících bez seřízení, takže 15...
2. sehnat "dobrý" vstřiiky - na bazoši je někdo od Turnova nechává za cca 3 tisíce, ale..! Jsou jetý, a čert ví v jakým stavu..
3. Nasypat tam jak míše Mišák ty 75 kW, segnat i s trubkama, abys měl řídící vstřik na pátým válci, nechat nahrát soft 75 kW a mít z toho 75 kW se slabší převodovkou.
Nebo nesmysl jako já, dát vstřiky 75kW, nechat řídící úpravou vstř. trubky na 4. pozici, a sehnat nějakého génia, kterej jednotce vysvětlí, že nemá jednopružinový, ale dvoupružinový vstřikovače, a hodnoty řídícího vstřiku jsou troochu jinde, než má jednotka nastaveno.. tolik asi ve zkratce...
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřiky AJT, stanadyne jsou ko. 04. dub 2022 08:46 #205730

Právě, že starší vstřiky co budou mít 300 tis a nikdo neví jak na tom budou. Mě téčko taky chytalo normálně, ale studený hulí, smrdí jak avia a je líné jak SDI.
Teď jsem našel repas za 3800,- psal jsem tam jestli je mají, uvidíme co mi odepíšou. Překopávat na 75kw se mi to moc nechce i když na druhou stranu, snad by to bylo levnějšínež dávat 20k za vstřiky a určitě by to nebyl problém sehnat. Jde mi o to, aby to udělalo emise. Teď je na nich trochu problém od února. Espaňole, jak ti to motorově chodí když jsi to překopal?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřiky AJT, stanadyne jsou ko. 04. dub 2022 20:21 #205736

No mě taky chytalo na brnk, jelo to pořád jak z praku, ale smrděla nespálená nafta. Tak jsem to stejně odstavoval kvůli plechařině a rozvodům, tak jsem vstřiky rozhodil, prohnal ultrazvukem, a už nerozchodil. 3 z 5-i nebyly schopný už ani při 350 MPa otevřít, natož "ustříknout". Tak laborace, sehnal jsem za 75, ke klučinovi přezkoušet, popřípadě udělat. Upravit trubku k řídícímu, a světe div se, vrčelo to... Pak už následuje jen ta anabáze se softem vysvětlit jednotce, co po ní chci... :-D :-D
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřiky AJT, stanadyne jsou ko. 04. dub 2022 20:23 #205737

Btw. repasy jsou co jsem tak pročítal fóra stejně jen na chvilku, většině lidí do 20 000 km stejně zase klekly..
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřiky AJT, stanadyne jsou ko. 25. dub 2022 11:18 #205950

Tak přátelé, co jsem prokonzultoval s odborníky přes repase vstřiků, čerpadel, tak jsem došel k závěru, že repasovat sanadyne nemá smysl.
Tak že jdu do přestavby na 75kw. A jelikož vlastním druhé auto volvo 2.5tdi 103Kw a mám k němu druhý motor po smrti se vstřikama, tak dám na repas a předělání tyto vstřiky.
Po té mi bude upravena ŘJ aby auto nekoktalo na volnoběh. Bude to teda bez coleru a celkové přestavby, jen musím sehnat trubku k řídícímu vstřiku, prý je delší.
Ceny : repas čerpadla 8-12 tis
vstřiky repas, úprava 2,5 - 3 tis /ks
přehrání softvéru řj. 2,5 -4,5 tis.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Jenda tranďák.

Vstřiky AJT, stanadyne jsou ko. 25. dub 2022 11:55 #205951

Cena tý repase čerpadla je celkem dost , zas za vstřiky málo :-) . Při troše štěstí se možná povede přeohýbat původní trubku z řídícího vstřiku , ale pozor , aby nepraskla ! Jinak ty motory jsou dost podobný , z toho volva lidi berou svody s turbem a předělává se takto 2.4d na 2.4 tdi :-)
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi.......

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřiky AJT, stanadyne jsou ko. 05. čen 2022 22:36 #206585

Tak repas hotov, čerpadlo z T4, vstřiky z volva v70/103kw oboje přestavené na 75kw, zatím to stálo 23 tis.
Nicméně udělal jsem stk, emise.
Aleeee.....motor na volnoběh lehce koktá, zatím nemám úpravu softu a šel jsem svépomocí vag a snížení volnoběžné dávky na min. auto koktá o dost méně,
dávka je 3 mgr.
Celkový výsledek by byl asi dobrý, ale já mám někde problém s tím, že turbo tlačí 0,5 od cca 2000 do 2500 ot. a potom turbo přestává tlačit 0,2
A auto přestává táhnout. Dělo se to ještě před repasem, údajně byl špatný přesuvník vstřiku a čerpadlo prošlo celou go + vstřiky.
Myslel jsem že repas výkon a díru s ním spojenou vyřeší, ale je to stejné. Do kopce jedu 90-100 max a plyn na podlaze.
Hergot já bych do toho kop, Byl by tady na foru někdo ochotný porovnat třeba přes mesenger podle fotek podtlaky jak vedou odkud kam ? Když tak Jenda Teska na mesengeru

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřiky AJT, stanadyne jsou ko. 12. čen 2022 14:19 #206668

Jede to asi takhle

Stále nemám vylaborovanou jednotku, protože je blokovaná proti zásahu zvenčí. Takže vlastně by mělo stačit jinou jednotku 65kW, a zvednout jí dávku (aktuálně mi to ukazuje cca 3,5 mg, což je pro tyhle vstřiky málo ...
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřiky AJT, stanadyne jsou ko. 14. čen 2022 06:04 #206695

Tak včera jsem po 3 letech vyřešil problém. Protože už jsem nevěděl kudy kam, kontaktoval jsem profíka na přehrátí softwaru řj, auto jsme projeli, zjistil hodnoty a povídá : řj v pořádku, turbo v pořádku, vše funguje, akorát váha vzduchu udává menší hodnoty, než by mají být. Turbo nastavil na 0,7, přehrál mapy na 75kw a jela se testovací jízda. Myslel jsem že sedím v jiným autě, ten skleník jede nádherně, tahá na všechny kvalty, stačí lechtat plyn. A říkal že až vyměním váhu, tak to bude raketa na silnici. Že prý díky váze tomu chybí ještě 20% výkonu. Stálo to sice 4500, ale nelituju. Mám z toho fakt radost. Mimochodem tu váhu jsem také měnil za novou, ale asi nedělá co má. A pak hledej 3 roky problém...
Včera přišla nová váha vzduchu hella, po výměně to auto letí jak dělová koule. Musím říct, že takový rozdíl jsem nečekal.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Jenda tranďák.
  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.218 sekund

Login