Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Jede jako bez turba

Jede jako bez turba 25. dub 2022 21:48 #205957

  • Rotten
  • Avatar uživatele Rotten Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 16
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím vás a moc prosím o radu. Jsem mechanik, ale asi špatný. Včera jsem dělal údržbu.Motor ACV 75kw Tzn. všechny filtry a olej v motoru a převodovce. Po výměně paliváku auto asi 100 nastartovalo a chcíplo. Takže vzduch v palivu, takže povolit trubky ke vstřikům atd. No nakonec jsem na to přišel. Na novém filtru chyběla gumička. Ovšem auto mezitím několikrát zdechlo za jízdy. Ok vyřešeno. Ale od té doby auto jede jak bez turba. Nemá výkon. Nekouří, chytá na šup. Dneska jsem kontroloval všechny tlaky a podtlaky kolem turba,kontrola vrtulky v turbu (háže olej, ale turbína nechodí), VAG nepíše nic extra. Občas ventil N75. Ještě jsem to znovu načetl tak přikládám i fotky z diagnostiky. Děkuji moc za rady,už jsem zoufalý.

Napadá mě jestli se nemohlo pohnout čerpadlo na rozvodech. Ale nevím jak to zjistit

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Jede jako bez turba 26. dub 2022 06:01 #205958

Na prvni fotce je chyba mez nedosazene, ty tam mas turbo s naklapenim lopatek nebo obtok?
Jestli s naklapenim (asi jo kdyz mas n75 ventil) tak si nekde pujc nebo jestli mas podtlakovou pumpicku zmer podtlak od ventilu n75 na hadicce co vede do regulace turba udelej podtlak a musi drzet podtlak v minusu kdyz ne tak derava hadicka nebo ona regulace na turbu, tu zjistis kdyz se napojis primo na ni.
Ta hlaska mez nedosazene je prave ze regulace turba ti nenastavy po nastartovani lopatky turbodmychadla na maximalni mozny tlak pak se nastaveni variabilita ubira se svysujicima otackama...
Vw Caravelle 1.9 TDi BRS
Poděkovali: Rotten

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Jede jako bez turba 26. dub 2022 09:03 #205959

  • Rotten