Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - VÝBĚR MODELU Transporter,Caravelle,Multivan... a MOTORU

T4 - VÝBĚR MODELU Transporter,Caravelle,Multivan... a MOTORU 04. pro 2011 18:45 #84390

  • Vejnýsek
  • Avatar uživatele Vejnýsek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Nekonečný projekt vol.2
  • Příspěvky: 1188
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 11
ja sem z 2,4 nad míru spokojenej a nevim kde kdo slyšel že jezdí do stovky :-k :mrgreen:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝBĚR MODELU Transporter,Caravelle,Multivan... a MOTORU 04. pro 2011 18:56 #84392

  • duli
  • Avatar uživatele duli
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 11
  • Obdržená poděkování 0
Já už o tom slyšel, ale jednalo se o syncro a to já chci. Měli by tam prý být kratší převody.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝBĚR MODELU Transporter,Caravelle,Multivan... a MOTORU 04. pro 2011 19:55 #84395

Z těch dvou výběrů co jsou v názvu tohodle tématu bych v syncru nešel ani do jednoho. Proč? 2,4 D co dejme tomu může plynule jet v provozu platí dle mě pouze pro předokolku co má Vejnysek. Tomu to nejede špatně, to je pravda...ale v syncru? To bude prostě lenoch.
Z benzínu bych osobně šel jak píše Maršoun pouze do veruny a to do V6 ovšem ta jaksi asi v syncru nebude :(
Takže jasná a defakto jediná rozumná volba v syncru je 2,5 TDI ale to autor vyloženě nechce :-k
Být tebou, projel bych si to živě v bazarech a budeš mít obrázek co a jak. Třeba ti to v 2,4D bude stačit ;)
2,4 je blbuvzdornej motor je-li v cajku, což už asi dneska najít v bazaru bude taky kumšt.
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝBĚR MODELU Transporter,Caravelle,Multivan... a MOTORU 04. pro 2011 20:24 #84397

  • ABART
  • Avatar uživatele ABART
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1136
  • Karma: 96
  • Obdržená poděkování 24
Mam taky 2.4 syncro a 120 v klidu....Vic to nehonim....Je to starenka
A nejsem si jist,jestli to auto ,co uvadis,je opravdu r.v. 1998...Rekl bych ze je to max 1995.....Co na to ostatni?
VW T4 2.4D CROSSBUS(syncro),
VW T4 2.4D CROSSDOKA(syncro) ..snad nekdy bude hotova.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
BABETA LX
snekobudka KIP

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝBĚR MODELU Transporter,Caravelle,Multivan... a MOTORU 06. pro 2011 04:09 #84458

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Mně se nezdají kilometry u takhle starého auta. Tam to bude o 200 000 stočeno.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝBĚR MODELU Transporter,Caravelle,Multivan... a MOTORU 06. pro 2011 07:30 #84460

no jak píše Abart, podle vnitřku je to max. 95.
A na kilometry bych nekoukal, to se prostě takhle odhadnout nedá.
Zrovna včera jsem koukal do záznamů...od výměny oleje mám cca 7000km...za skoro půl roku. A před rokem jsem za půl roku měnil olej 3x. D:_)3
SVĚT SE ZBLÁZNIL. KDO BUDE DALŠÍ???

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝBĚR MODELU Transporter,Caravelle,Multivan... a MOTORU 06. pro 2011 10:59 #84467

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
jj, km mohou být poho, jsou lidi co moc nejezděj... byla doba kdy jsem měnil olej každý měsíc #-o a letos budu měnit poprvé intervalem "po roce" a né po 15tis.. nemám letos s negříkem najeto ani 10tis... :-k
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝBĚR MODELU Transporter,Caravelle,Multivan... a MOTORU 07. pro 2011 20:11 #84552

  • duli
  • Avatar uživatele duli
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 11
  • Obdržená poděkování 0
Což věřím tomu, že se najde auto, co najede pár km, já najel s Audinkou A6 za 4 roky 50 tisíc a to jen díky tomu, že 4 měsíce jsem jezdil ze strakonic každý týden do vyškova, což dalo nějakých 10 tisíc, ale v čechách se tomu moc věřit nechce.
Proč jste všichni proti 2,5i? Co jsem si všiml, tak všichni máte D, nebo TDi, ale benál málokdo.
2,5 TDi jsem si zkusil v A6ce (sice jiný motor) a rozhodl jsem se, že už nic podobného nechci, proto ta 2,4 D, to jezdí pořád a dost si na tom člověk udělá sám, ale jízda asi nic moc a hlavně když už se začne nafťák sr.t, tak to stojí za to.
Ještě jeden dotaz, když bych šel do toho benzína v syncru, je zespoda místo na nádrž? Rozhodně si nechci zacpat nákladový prostor bombou, ale kluk co to dělá mi tvrdí, že se tam žádná nevejde. V tom případě bych chtě nechtě musel do té 2,4 d.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝBĚR MODELU Transporter,Caravelle,Multivan... a MOTORU 07. pro 2011 21:16 #84567

  • JardaL
  • Avatar uživatele JardaL
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 111
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
Má pravdu, opravdu se pod auto nádrž na LPG nevejde - je tam zadní diferenciál.
Já ji měl v Multivanu za zadní sedačkou pod deskou s matrací.
VW T4 Caravelle VR6 103kW, 1997, LPG Tartarini, komplet Projekt Zwo (PRODÁNO)
VW T5 Caravelle V6 3,2i 4Motion 173kW Long, 2006 + interiér Multivan + LPG Landi Renzo Omegas (PRODÁNO)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝBĚR MODELU Transporter,Caravelle,Multivan... a MOTORU 08. pro 2011 08:55 #84606

  • shrekzv
  • Avatar uživatele shrekzv
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 241
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 8
duli ja som za benzin, ale skor by som siel do VR6 aj ked trafit s nevydratym blokom bude mozno problem, ale vsetko sa da, ak si trochu zrucny mechanik spravis vsetko doma, pristupy su suce vesele k niektovym veciam...ale da sa...a dokopy tam nic nie jepar cidiel, ventylov, zapalovaci modul a RJ, aj 2,4D je blbuvzdorny motor :D , mne sa paci tichy chod benzinaku, tiez idem davat lpg

pri synchre by bolo zistit ci by nadrz na lpg nemohli strcit pod druhu radu sedadiel vlavo....vpraco je kurenie druhe...a vlavo by teoreticky mohla ist nadrz, len ci ju tam namontuju
T4 Caravelle 1998, VR6 103kW LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝBĚR MODELU Transporter,Caravelle,Multivan... a MOTORU 08. pro 2011 20:23 #84642

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
ja by som toho hladkeho dizla urcite nechcel. Mam 2.5i syncro (81kw) a uz to je malo - pri nalozenom auto to proste nejde. Tak si neviem predstavit ako by trpel ten naftak.
Inak mam tiez prerobene na LPG, spotreba cca 14litrov, sekvencny vstrek. Spolahlivy system, spolahlivy motor, za 2.5roku co mam to auto ma este nikde nenechalo stat!
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝBĚR MODELU Transporter,Caravelle,Multivan... a MOTORU 09. pro 2011 14:45 #84702

  • kubis
  • Avatar uživatele kubis
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 283
  • Obdržená poděkování 0
mám 2.4D,ale že by naloženej trpěl,. to určitě ne! Je sice línější,ale jak se rozjede tak jede uplně v poho,.
Spotřeba 9 litru,at jezdím jak jezdím ;)
T4 2,4D Caravelle r.v. 98

722 528 780

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝBĚR MODELU Transporter,Caravelle,Multivan... a MOTORU 10. pro 2011 10:29 #84764

  • duli
  • Avatar uživatele duli
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 11
  • Obdržená poděkování 0
Tak samozřejmě nemůžeš srovnávat naloženého benzína a naftu. Výkonově je sice 2,4 d jinde, ale zátah má určitě lepší. Jde o to, že naložený jezdím málokdy, takže sice potřebuji větší auto, ale ne denně.
To že budu jezdit pomalu, to mi nevadí. Sice když jsem měl Audinku, rát jsem jí prohnal, ale pracovně jezdím s Doblem 1,9 d a to také není raketa a co mám půjčeného boxeru, kde je na 2,5 TD motoru přišroubovaná převodovka z čistého nafťáka, tak tam podle radarů (nejde tacháč ani otáčkoměr) jezdím 86 km/h sodhadem přes 3000 ot/min, a s tím jezdím denně, takže rychlost mě netrápí a dojedu tak jako tak.
Když jsem občas jel někam dálkovou po dálnici (jezdíval jsem v noci), a jel jsem s Audi, tak jsem musel koukat za každý roh a pak čekat, jestli nepříjde obálka, že mne někde vyfotili, když jsem jel s tím Doblem, cestovní rychlost max 110 km/h, taky jsem dojel a úplně v klidu.
Nehledě na to, že teď už po dálnici nejezdím a věčně někde stojej poliši, tak ta stovka bohatě stačí.
Spíš řeším to, že chci syncro (a po čtvrtečním výletě okolo Volar a Strážného určitě), což ve verzi benzín a zachovat nákladový prostor je drahý provoz (bez LPG) a na druhou stranu,že nefťák motor těžko sehnat nějaký solidní neodhoněný.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝBĚR MODELU Transporter,Caravelle,Multivan... a MOTORU 10. pro 2011 11:31 #84768

Dobrý den,
jako většina dotazujících jsem taky laik, měli jsme kdysi kula'táka a T3, ale to už si skoro nepamatuju ;) , každopádně sháníme do kapely T4, chtěli jsme 2,5 TDI, aby to trochu jelo, ale po půlroce objíždění republiky už ztrácíme naději. Můžete mi prosím někdo říct, jak moc velkej rozdíl je mezi 1.9 TD a 2,5 TDI? při jízdě, spotřebě atd? jezdíme většinou čtyři plus aparatura, která něco váží ( třeba 200-250 Kg ?)po celý republice plus okolní státy, jezdili jsme s golfem 1.9 TDi z 97 roku a ten jel jak drak, ale bohužel starej pancervágn Uwe golf už dojezdil. trochu jsme ho tím nákladem dorasovali :(
a ještě menší dotaz, jak moc velkej je rozdíl ve spotřebě mezi tranďákem, multivanem a caravelou? díky moc. každopádně, kdyby někdo o nějakým věděl, budem vděčný. nemusí to být žádná leštěnka, hlavně aby byl v kupě, cenově do 100 000.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝBĚR MODELU Transporter,Caravelle,Multivan... a MOTORU 10. pro 2011 13:10 #84771

  • kunec
  • Avatar uživatele kunec
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 2695
  • Obdržená poděkování 25
Matěji, já mám 1,9TD, motor ABL na rozdíl od dvaapůlky je to jenom čtyřválec a má 50kW. pokud nechceš trhat asfalt, tak to ale stačí. nemá to ale výkonovou rezervu třebas na předjíždění. Kapelu v tom vozím taky, pět lidí + apec a v pohodě, akorát krátkej nám pomalu přestává stačit. Takže teď bych volil raději Longa. Určitě Transporter, interiér Caravelly nebo mulťasu strašně trpí. Postřeba kolem 7,5 a to to nijak nešetřím. Výhoda je nízká cena náhradních dílu. oproti 2,5 třetinová

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.200 sekund

Login