Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - SPOTŘEBA

T4 - SPOTŘEBA 31. srp 2011 10:13 #78487

  • Peťa
  • Avatar uživatele Peťa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 35
  • Obdržená poděkování 0

Transportérák napsal: Hele a nejezdíš mojim autem? Máme koukám vše stejné 75kW+SW a taky mám 340tis.km :lol:
Jinak to auto umí D:_)5 i pod šest ale to už je fakt sportovní výkon řidiče... Taky umí 10+ a to je taky už adrenalin i pro brzdy - v noci umí i svítit :mrgreen:

Jinak k tomu mám teď nedobrovolně bačkory 255 na 17" #-o


nn jiným :lol: a zapomněl jsem dopsat "letní Barum 195/70 R15. Na zimních Goodyear stejného rozměru to bylo víceméně stejné.
Chorvatsko s narvaným autem a 6 lidí za cca 7l a průměrnou rychlostí podle GPS cca 105km/h. Přecijen to šplhání do hor je znát...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SPOTŘEBA 31. srp 2011 14:21 #78496

  • s.mara
  • Avatar uživatele s.mara
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 55
  • Obdržená poděkování 0
ahojte :-) minulý týden jsem se vrátil z chorvatska, celkem jsem najel 1600 km, z toho 100 km pojíždění, hodně stání na místě se zaplou klimatizací a ježdění po nezpevněných cestách necestách. těch zbylých 1500 km byla cesta tam a zpět - sedum lidí a auto naložené až po střechu, na dálnici max. 150 km/hod. jinak převážně 120 - 130. spočítal jsem si spotřebu podle tankování a vyšla mi 8,85 l/100 km a jsem docela spokojený. Jinak jsem po cestě zpět nalil ve slovinsku naftu podle rad z fóra až po hrdlo (přední kolo jsem ale na obrubník nestavěl :-) rafička byla v půlce červeného pole a vmáčkl jsem do nádrže 85 litrů, ale pak mi to nechtělo nastartovat :-( až po třetím delším točení startéru to chytlo... nejdříve docela nepřesvědčivě a nakonec se to hezky roztočilo... docela mě polil pot, tak nevím, čím to mohlo být... že by přepad už neměl kam zpátky upouštět do nádrže a že by to mohlo mít vliv na startování? neporadíte nebo nepomůžete s vysvětlením někdo?
D:_)1 caravelle, 2,5 TDi, 75 kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SPOTŘEBA 31. srp 2011 20:56 #78515

  • vica
  • Avatar uživatele vica
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 158
  • Obdržená poděkování 1
Cesta z Budějovic dva dospělí + dvě děti a nějaký krámy v kufru D:_)1
Multivan 2.5 Tdi +chip 100Kw
Yamaha V-max 1200 -po 13ti letech prodáno
Bmw R 1200 GS
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SPOTŘEBA 31. srp 2011 21:02 #78516

tak jsem to po dovolený taky změřil a spokojenost 6,5 na 100
T4 Caravelle long 2.5tdi
T3 Caravelle 1.6d
Toyota Corolla 2.0D T3 4WD bus
Skoda octavia 1.9tdi elegance

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SPOTŘEBA 31. srp 2011 21:07 #78517

  • vica
  • Avatar uživatele vica
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 158
  • Obdržená poděkování 1
dlouhodobej průměr na 3500 km najetých mám podle palubáku 7.2 lt
Multivan 2.5 Tdi +chip 100Kw
Yamaha V-max 1200 -po 13ti letech prodáno
Bmw R 1200 GS

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SPOTŘEBA 08. zář 2011 11:35 #78793

  • Peťa
  • Avatar uživatele Peťa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 35
  • Obdržená poděkování 0

s.mara napsal: rafička byla v půlce červeného pole a vmáčkl jsem do nádrže 85 litrů, ale pak mi to nechtělo nastartovat :-( až po třetím delším točení startéru to chytlo... nejdříve docela nepřesvědčivě a nakonec se to hezky roztočilo... docela mě polil pot, tak nevím, čím to mohlo být... že by přepad už neměl kam zpátky upouštět do nádrže a že by to mohlo mít vliv na startování? neporadíte nebo nepomůžete s vysvětlením někdo?


Mám takovej dojem, že jsi k benzínce dojel na naftu z palivového fitru a suchou nádrž ;-) Pak asi bylo potřeba "nacucat" nově natankovanou naftu zpět do fitru. Stalo se mi, že mi došla nafta a přitom byla ručička před rezervou. Takže od té doby vždy tankuji na předposledním dílku ukazatele. Podobně na tom byl i firemní transporter (rv 1999, TDI).

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SPOTŘEBA 08. zář 2011 13:46 #78804

  • s.mara
  • Avatar uživatele s.mara
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 55
  • Obdržená poděkování 0
no zní to jako vysvětlení. ale tady na fóru jsem se dočetl, že se do nádrže dá vmáčkout až 100 l a proto si myslím, že jsem musel v nádrži mít ještě aspoň 10 l... nebo minimálně 5 l... a to by pak nebyl důvod vyjet naftu i z palivového filtru, nebo se pletu?
D:_)1 caravelle, 2,5 TDi, 75 kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SPOTŘEBA 08. zář 2011 23:37 #78836

  • Rudi
  • Avatar uživatele Rudi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 104
  • Obdržená poděkování 0
nicméně těch 100l tam někteří dostali pouze nakloněným autem. Těch +-85litrů bych opravdu bral jako strop v normálu bo mi došla nafta a nacpal sem tam 85 a přitom ručička taky ještě tzv. neležela...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SPOTŘEBA 09. zář 2011 14:50 #78855

  • s.mara
  • Avatar uživatele s.mara
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 55
  • Obdržená poděkování 0
včera jsem uklízel v autě a našel jsem tam účtenku ze slovinska, je na ní 81,1 litrů a to jsem to už tankoval tak cca 10 minut. vždycky jsem počkal než si sedne pěna a dolil... určitě by se při nakloněném autě do té nádrže vešlo víc, ale že by až o tolik? ... v každém případě doufám, že v tom nebude nějaká jiná záludnost :-k
D:_)1 caravelle, 2,5 TDi, 75 kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SPOTŘEBA 08. pro 2011 10:28 #84615

Ahoj přátelé:),

chci se zeptat, zda někdo nevíte, do jakých hodnot spotřeby se mohu dostat s VW T4 Syncro 2,5i -->benzínový motor bez LPG? pár týdnů už sháním něco, do čeho vložit úspory:) a naskytla se mi pěkná benzínovka se 200tkm, ale zkušenosti s ní nemám, máme v rodině jen T4 2.5TDi a měli jsme T3 1.6 a 1.9TDi....Tohle je citace majitele vozu: Spolehlivost, je to motor který drží, neteče nikde olej a ani ho nežere… spotřeba je kolem 11l na 100km, výměna škrtící klapky (viz foto) , úplně nová včetně přívod vzduchu a filtr (celý plastový box) oprava mě stála 47tis, nová indukční cívka. Oprava u AUTO ENGE prodejce VW. Má novou STK.
Auto jinak vypadá moc dobře...mírná koroze na dvou místech, ale to zkousnu...je za 100.000Kč... 11L bych zkousl, ale nesmělo by to být víc. Co si o tom myslíte? Šlo by to třeba načipovat na snížení spotřeby? Nejsem rychlík, teď jezdím s Mondeem MK1 1.8TDi (má najeto 120tkm, je po mámě a v super stavu a žere do 9l, když už to ženu, a to jen do 130km/h po ČR a když jedu do 100km/h,tak 7l).
Přemýšlel jsem i o přestavbě na LPG časem, ale pořád vozim v kufru psa a bojím se, aby se neudusil:( možná neoprávněný strach, ale... :)
Díky moc za reakce a rady!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SPOTŘEBA 08. pro 2011 23:19 #84661

  • kwaker
  • Avatar uživatele kwaker
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 152
  • Obdržená poděkování 0
pokud máš k tomu finance, tak bych do toho LPG šel hnedka a to že by se ti tam hafík udusil je opravdu hoodně přehnany:-)). Momentálně mam v autě LPG (sice stary escort), ale je to absolutně bezproblémový levný provoz!!! Ani jednou jsem ten plyn necítil, pokud je sekvenční vstřikování, tak se ani nesníží výkon. Nevím proč se lidi LPG pohonu tak moc bojí - já bych už nic jinýho nechtěl:-)
T4 Caravelle 2.4 D "Hrach"
r.v. 1996

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SPOTŘEBA 09. pro 2011 01:25 #84669

  • Rudi
  • Avatar uživatele Rudi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 104
  • Obdržená poděkování 0
Za 100 litrů mi to přijde sakra přetažená cena, ale pokud chceš synchro, tak tam na výběr moc není. Nicméně spotřebě do 11l bych moc nevěřil kor v synchru. Reál bych viděl kolem 13-15l.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SPOTŘEBA 09. pro 2011 08:40 #84673

Ja by som do plynu nešiel za žiadnych okolností..Zastávam názor, že s plynom sú len problémy, ten plyn je cítiť okolo auta a jednoducho tomu neverím..Je pravda, že auto na plyn som nikdy nemal a moje skúsenosti s tým sú nulové (len toľko čo druhý povie) a jednoducho mám predsudky..asi preto do toho ľudia nejdu..

No a vráťme sa k spotrebe..nikdy som nešiel až do dna..natankujem vždy okolo 65 - 70 l a prejdem tak 1000 km - to ručička ešte nelíže červené políčko (2.4D AJA sladký looong a jazdím viac naložený ako naprázdno a bez dialnic) tankujem len na Shell
D:_)1 Tr4nsporter 2.4D looong
vw passat variant b32 1.8 karburator

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SPOTŘEBA 09. pro 2011 13:49 #84697

Díky za tipy a odpovědi Rudi, Kwakere a Tr4nsportere. My jsme třeba měli Formana na LPG a v pohodě, ale prostě jsem k tomu trošku skeptickej. Nejradši bych fakt diesel, to je podle mě to pravý palivo pro dodávku, kterou nemáš sníženou a tak... Navíc jsem třeba letos objížděl komplet Velko Británii(asi 8.OOOkm mondeem TDi) a tolikrát jsem viděl, že by mě nepustili s LPG do parkovišť, do trajektů atd. Má to svá pozitiva i negativa asi...

Budu hledat další autíčka:) Teď mám spadeno na Multivana...až podivně nízká cena, na to,kolik má najeto a v jakym je stavu, ale jako někteří lidi neví, co prodávají... najal jsem si firmu, ať ho prověří a přiveze a pořád se vejdu do 100.000Kč:) Pokud neni obrácenej:)

Díky!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SPOTŘEBA 09. pro 2011 23:58 #84759

  • kwaker
  • Avatar uživatele kwaker
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 152
  • Obdržená poděkování 0
:-) ja bych asi volil 2,4D sice to asi nejede ale vydrží to hrooozně moc kilometrů. Já budu kupovat dodávku až na jaře, takže taky přemýšlím co bude lepší. U mě rozhodne stav, pokud bude krásná 2,4D tak ji vezmu, pokud bude nějaky benzínový motor v super stavu, tak ho dám na LPG. Je pravda, že vůbec nevím jak se k tomu staví ve světě s parkováním a třeba na trajektech. Ale vím, že to není vůůbec nikde cítit, ani jednou jsem necítil v autě plyn! Rozhodně to ale musí být sekvenční vstřikování!
P.S. proč by to montovali do Subaru a nových Octávií, když by to bylo špatný?
T4 Caravelle 2.4 D "Hrach"
r.v. 1996

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.254 sekund

Login