Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - LPG / CNG

T4 - LPG / CNG 04. čen 2012 10:48 #98577

tak jak jste dopadli? Uz nekdo zjistil jak velka bomba se da pod auto dostat?

Odesláno z mého HTC Vision pomocí Tapatalk 2
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - LPG / CNG 04. čen 2012 19:04 #98593

  • shrekzv
  • Avatar uživatele shrekzv
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 241
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 8
nezistoval som si sa 720ka vojde, chcelo by to nadrz na odskusanie a to je problem

680/250 sa tam vojde urcite, snad sa ti ju pdoari zohnat, mne bolo pvoedane ze momentalne samontuje vela lpg a je problem s nadrzami...tak ani nemam termin montaze...zhanaju mi nadrz.....
T4 Caravelle 1998, VR6 103kW LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - LPG / CNG 09. čec 2012 09:38 #100285

Zdravim,
mam caravellu vr6 longa v automatu...mam LPG klasiku se smesovacem a spotrebu mesto cca. 27l a mezimesto 23l a to mi prijde krapet moc oproti tomu co tu pisete za spotreby vy :lol: LPG je po kontrole smesovac ,filtr, serizeni a spotreba porad stejna...jen to jede znatelne lepe... Vy co mate/meli jste LPG ve VR6 jste vsichni meli sekvenci? Premyslim, ze bych to nechal predelat....teda pokud vam to skutecne zere to co jste psali ;) pac uz me nejak nenapada co s tim prokletym autem dal....
T4 VR6 - A6 3.0TDI - e31 V12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - LPG / CNG 09. čec 2012 11:38 #100290

  • JardaL
  • Avatar uživatele JardaL
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 111
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
Myslím, že volba "klasiky LPG" pro tento motor nebyla nejvhodnější - všechny co znám s tímto motorem mají sekvenci s řídící jednotkou.
Takže pokud to budeš předělávat vyměníš vše, mimo nádrže - a pokud máš vedení od nádrže v 6mm trubce, tak tu musíš nahradit 8mm.

Spotřeba by se potom měla pohybovat 13-15l.
Já jsem jezdil do 16l lpg, ale pořád s vlekem a s 18 koly (za 2 roky 100t.km).

Hlavně tam dej něco lepšího (BRC, Landi Renzo, Tartarini, Prinz,..). Existují levnější systémy (Stag,..), ale nedoporučuji !!!
VW T4 Caravelle VR6 103kW, 1997, LPG Tartarini, komplet Projekt Zwo (PRODÁNO)
VW T5 Caravelle V6 3,2i 4Motion 173kW Long, 2006 + interiér Multivan + LPG Landi Renzo Omegas (PRODÁNO)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - LPG / CNG 09. čec 2012 13:06 #100295

Ja uz auto s "klasikou" koupil...ale nejspis tam pred tim byla sekvence, protoze v sani jsou zaslepeny diry po vstricich....zrejme to nekdo pred prodejem vymenil... A jaky je rozdil mezi tim lepsi plynem BRC atd. a treba tim Stagem? Plynar o tom Stagu nemluvil spatne a ma ho i ve svym aute...

Diky Radek
T4 VR6 - A6 3.0TDI - e31 V12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - LPG / CNG 09. čec 2012 19:52 #100305

  • JardaL
  • Avatar uživatele JardaL
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 111
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
Ten Tvůj plynař to musí vychvalovat, protože marže z těchto polských krámů je hodně slušná a další prachy mu dáš, až tam budeš několikrát do roka.
Hlavně si ho najdi co nejblíže domovu, ať to nemáš daleko :o

Mohu Ti přes SZ poslat čísla na dvě dílny z různých lokalit, kteří se vůbec neznají a oni Ti řeknou, co si myslí.
Jak mi jeden z nich říkal: raději vydělám méně montáží značkového zařízení, ale už to auto tady nechci - opravování a opětovné seřizování zdržuje od další práce a je to špatná reklama.
Dej si tam co chceš, neživím se tím, jsem pouhý uživatel, který má LPG už ve třetím T-čku a píšu Ti jen svůj názor.
VW T4 Caravelle VR6 103kW, 1997, LPG Tartarini, komplet Projekt Zwo (PRODÁNO)
VW T5 Caravelle V6 3,2i 4Motion 173kW Long, 2006 + interiér Multivan + LPG Landi Renzo Omegas (PRODÁNO)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - LPG / CNG 09. čec 2012 21:40 #100316

  • shrekzv
  • Avatar uživatele shrekzv
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 241
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 8
nebude ta spotreba aj tym automatom? a urcite vstrek, a som za brc, ja som na to siel tak...majitel dielne ma T5 multivan benzin :D spytal som sa ho co ma on....ze ma brc...tak to chcem aj ja :D sam sebe by si hadam smejd nenamontoval
T4 Caravelle 1998, VR6 103kW LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - LPG / CNG 01. lis 2012 15:09 #106392

Ahoj, rád bych oživil toto téma máte někdo zkušenosti s umístěním 2 nádrží pod auto? Rád bych zvětšil dojezd a nechce se mi uvnitř dělit prostor, případně nějakou velkou nádrž dovnitř longa, ale na délku podél stěny od víka kufru k sedačkám.. Díky za nápady a případné fotky vašich instalací :-)
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - LPG / CNG 03. lis 2012 10:14 #106472

  • shrekzv
  • Avatar uživatele shrekzv
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 241
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 8
druhu nadrz tam nemas velmi kde dat, dozadu sa 650 priemer vojde namiesto rezervy, aj 680 by sa mozno, knam sa ale take stako nadrze nevoziav strede auta vedla kurenia mas hore lanovody, a inde tam miesto nie je

aky mas dojazd? ked sa ti zda maly? ja spravim 350km +- este som nesiel solo taku dlhu trasu, s prepravnikom spravim 300km, co mi nepride take hrozne, lpg pumpu nie je problem najst
T4 Caravelle 1998, VR6 103kW LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - LPG / CNG 03. lis 2012 10:50 #106474

planuju cestu do Norska a tam kazdej kilometr dobrej :-) tak asi ustoupim a dam velkou bombu do kufru... :-(

Odesláno z mého HTC Vision pomocí Tapatalk 2
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - LPG / CNG 03. lis 2012 11:42 #106475

  • Idefix
  • Avatar uživatele Idefix
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 271
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
Já to měl v Caravele takhle: jedna pod prostřední sedačkou a druhá místo rezervy 60/36l a dojezd 700km. Na fotce je už menší nádrž po desetileté výměně. Dalo se v autě i spát, ale vždy s otevřeným oknem, abychom se ráno probudily :-"
VW-Multivan Tim&Tom 75kW

Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - LPG / CNG 03. lis 2012 16:40 #106483

nojono, ale ja i ty sedacky obcas vyndavam navic prave do toho Norska bych rad do auta nainstaloval takovou obytnou vestavbu ala bus T2 vestfalie

Odesláno z mého HTC Vision pomocí Tapatalk 2
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - LPG / CNG 03. lis 2012 21:54 #106495

  • shrekzv
  • Avatar uživatele shrekzv
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 241
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 8
Idefix zaujimave umiestnenie nadrze, len ked treba nieco odviest neprakticke, ked je to dobre namontovane ventil je odvetrany a nema ti co ist do auta, a okno by ti aj tak nepomohlo lpg sa plazi po zemi :D
T4 Caravelle 1998, VR6 103kW LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - LPG / CNG 03. lis 2012 22:30 #106498

pravda, pravda... :-) proto bych bombu nejradsi velky prumer a po delce vozu v kufru, nebo nastojaka jak je hever, ale zadna takova pry neexistuje.. existoval toroid nastojato, ale ten uz se pry taky nedela...

Odesláno z mého HTC Vision pomocí Tapatalk 2
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - LPG / CNG 04. lis 2012 07:48 #106511

  • shrekzv
  • Avatar uživatele shrekzv
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 241
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 8
http://www.stako.pl/index.php?id=produc ... PG&lang=en

toto je neico pre teba

inac ked tam mrknes ostatne typy nadrzi je tam aj vertikalny toroid, problem je ze co je certifikovane v danej republike a co sa tam vozi, ja som chcel 680ku nadrz pod auto, presviecali ma ze taka sa nerobi, samozrejme na stranke staka je, po mesiaci a pol zistil ked som zacal tlacit na chlapa ze 680ka nie je certifikovana pre slovensko.....a cakame vlastne na nieco co nikdy nepride, potom su andrze so zvysenym objemom toroidne , maju plny stred, tiez problemovy tovar natankoval by som o 5l viac, ale tak aj to je nieco

najveci vlalec sa robi 450mm priemer, 1571 dlzka, 230l objem, 184 litrov natankujes a vazi 59.4kg

keby ti auto zerie aj 15 litrov pylnu tak mas trochu iny dojazd :D problem je ze co sa vozi, a co je schvalene pre montaz
T4 Caravelle 1998, VR6 103kW LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.179 sekund

Login