Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-)

T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-) 03. led 2014 13:46 #132729

  • kusna
  • Avatar uživatele kusna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 691
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
Borci....mám dotaz ohledně dochlazovacího čerpadla-který je vstup a výstup na vodu?
A ještě ohledně el.kontaktů-který je plus a který minus....díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-) 03. led 2014 13:52 #132730

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 30
jukni na ty omalovánky co jsem sem dal... Je tam tak jak má být. Jinak vstup je do osy motoru a vystup bokem.Čerpadloje obyčejná odstředivka. Polarita je tuším přímo na konektoru. :-k
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-) 03. led 2014 15:10 #132733

  • kusna
  • Avatar uživatele kusna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 691
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
máš recht D:_)10 ....
tak abych to shrnul,aby z příhřevu bylo nezávislé,tak stačí:
za prvé-přes vypínač a spínací relé přivézt stálé napětí(30) na svorku D+ a přivézt stálé napětí též na vývody k venkovnímu čidlu a také je propojit
za druhé-přivézt přes vypínač a relé mínus pol (31)na oběhové vodní čerpadlo

to by asi na nezávislý ohřev motoru stačilo-se zapojením ventilátoru moc nepočítám(zatím)...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-) 03. led 2014 17:59 #132737

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 30
+ zaslepit dochlazování a u manualu upravit zapojeni hadic. :)
Když to budeš spínat dvojtým vypínačem, tak relé nepotřebuješ. Buf na sepnutí potřebuje 00nic Ampér. Oběhovka také.
V případě zachování automatiky nezapomeň na diody.

Relátko slouži hlavně pro pohodlnější spínání vícero obvodů.

Mezi svátkama jsem přepojoval jednoho pracanta a celá sranda vyšla na 148kč. :mrgreen:
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-) 05. led 2014 10:21 #132777

  • kusna
  • Avatar uživatele kusna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 691
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
+zaslepit dochlazování...co tím máš na mysli? :-k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-) 05. led 2014 19:10 #132790

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 30
To si ale už děláš srandu? :lol:
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-) 07. led 2014 16:42 #132865

  • kusna
  • Avatar uživatele kusna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 691
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
dnes jsem tedy dodělal přestavbu-sehnal jsem druhé oběhové čerpadlo,napáchal ho přímo před bufa+přepojil el.instalaci(bez relé a pouze přes vypínač-díky za radu) a buf sice běží,ale pouze tak 10 min,pak se vychladí a vypne-na budíku cca 50 stupňů...přitom na stolici buf běží až do 90 stupňů :-k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-) 07. led 2014 20:16 #132883

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 30
Malý průtok vody... Tu větev dochlazovaní si nějak zaslepil?
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-) 07. led 2014 20:46 #132889

  • kusna
  • Avatar uživatele kusna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 691
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
Ventil jsem zaaretoval elektrikářskou páskou dle návodu-tedy doufám,že ve správné poloze(nemáte někdo foto,v jaké poloze ho zajistit)
Měl jsem na mysli,že po domontování oběhovky přímo k bufu se průtok zvýší...použil jsem oběhuvku-dochlazovací čerpadélko V51

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-) 13. led 2014 18:14 #133174

  • Risa
  • Avatar uživatele Risa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 113
  • Obdržená poděkování 0
Cus chlapi, mam origo rozsireni pro D3WZ a chtel bych se zeptat na sve veci... 1 mam to hlavne na ohrivani motoru, mam zavirat tu dochlazovaci vetev tim podtlakovym ventilem??
2 mam vyhozene cidlo na spinani prihrevu a spinam prepinacem-kdy se motor bude lepe ohrivat? Kdyz pobezi jen jako prihrev nebo jako nez. topeni s obehovkou(samo ze peri nastartovanem motoru)?
Diky za postrehy. Mam ACV a jsem kochaci ridic

Sent from my Lumia 920

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-) 13. led 2014 19:28 #133182

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 30
Origo rozšířením motor zas tak moc neohřeješ, do motoru jde hodně málo teplé vody. "při vyplém motoru"

Dochlazovací větev zavírat nemusíš, je ventilem z rozšiřovací sady už obejitá.

Je jedno zda budeš topit bufem s oběhovkou, nebo bez... "s nastartovaným motoren".
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-) 13. led 2014 20:53 #133188

  • Risa
  • Avatar uživatele Risa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 113
  • Obdržená poděkování 0
Mozna jsem zapomel napsat, ze jsem tam nedal ten kombiventil, co se tam bezne montuje. Da se teda nejakou upravou docilit lepsiho ohrati motoru?? Diky

Odesláno z mého GT-P7510 pomocí Tapatalk

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-) 24. led 2014 18:06 #133695

  • kusna
  • Avatar uživatele kusna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 691
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
Prosím o radu-bufík "bufí" jak má,ale chtěl bych vyřešit opětovné samovolné rozeběhnutí(mám ho zapojený pouze přes manuální vypínač)....po dosažení teploty 90 stupňů se buf vypne,ale po nějaké době se opět zapne(asi,když padne teplota pod 75 stupňů)-a to mi drásá nervy a hlavně baterii...jak to vyřešit?...díky za radu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-) 25. led 2014 08:03 #133716

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 71
Vypni manualni vypinac nebo vyrad cidlo venkovni teploty

Odesláno z mého GT-I9505 pomocí Tapatalk
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-) 25. led 2014 10:09 #133718

  • kusna
  • Avatar uživatele kusna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 691
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
tys mě asi nepochopil....mám bufa přestavěného na nezávislé.řeším aby po uplném nahřátí motoru a následném vypnutí bufíku opět bufík neopakoval svou funkci a znovu neohříval motor(což dělá pokaždé,když trochu padne teplota motoru).. :-k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.208 sekund

Login